Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har 97 i pokedexenHvordan ser pokedex deres nå?? Her er min, eg er fornøyd med 111 :-D
Har 137 nåHar 97 i pokedexen![]()
Dere som har vært/bor i Oslo og spilt pokemon, hvor er det best å gå? Er det Frognerparken og Aker brygge/Tjuvholmen ? Skal til Oslo i morgen og forhåpentligvis igjen på onsdag i forbindelse med ivf på Ullevål , så tenkte jeg kunne fått fanget noen nye![]()
Er en del på Aker Brygge, Frognerparken, ved Vulkan/Mathallen og Slottsparken![]()
Ok, takk for svar
Vet ikke helt hvor vulkanen/Mathallen er, men får bare bruke Google mapsnesten flaut å ikke vite det, bor bare 1 time unna Oslo. Unnskyldning får være at det er utrolig sjelden jeg tar turen til Oslo
![]()
Hva manglet du? Du nærme deg alle sammenHar 137 nå![]()
Trenger:Hva manglet du? Du nærme deg alle sammen![]()
Og så er vel ikke alle tilgjengelige i Norge heller. Har skjønt at noen av dem bare finnes i spesielle regionerTrenger:
Venusaur
Dragonite
Omastar
.Farfetche'd
Kangaskhan
Tauros
Ditto
porygon
Articuno
zapdos
Moltrez
Mewto
Mew
Men er kansje ikke alle som er tilgjengelige enda tror jeg![]()
Farfetch'd, Kangaskhan og Tauros kan du bare få tak i fra egg (muligens bare 10km egg? Usikker på akkurat det, men det er det mest logiskeTrenger:
Venusaur
Dragonite
Omastar
.Farfetche'd
Kangaskhan
Tauros
Ditto
porygon
Articuno
zapdos
Moltrez
Mewto
Mew
Men er kansje ikke alle som er tilgjengelige enda tror jeg![]()
Ha ha ha det blir dyrtFarfetch'd, Kangaskhan og Tauros kan du bare få tak i fra egg (muligens bare 10km egg? Usikker på akkurat det, men det er det mest logiske)
De er 3 av 4 (Mr. Mime er den fjerde) som bare finnes vilt i hver sin verdensdel.
Farfetch'd - Asia
Kangaskhan - Australia
Tauros - Nord-Amerika
Og Mr. Mime i Europa da
Så det er bare å klekke egg hvis du vil ha de
Eventuelt reise til Asia, Nord-Amerika og Australia da, men det blir litt i dyreste laget![]()
![]()

Farfetch'd, Kangaskhan og Tauros kan du bare få tak i fra egg (muligens bare 10km egg? Usikker på akkurat det, men det er det mest logiske)
De er 3 av 4 (Mr. Mime er den fjerde) som bare finnes vilt i hver sin verdensdel.
Farfetch'd - Asia
Kangaskhan - Australia
Tauros - Nord-Amerika
Og Mr. Mime i Europa da
Oii, viste ikke det !
Mr. Mime har jeg fanget![]()