Pokemon Go

Det spilles her omkring også ja. Åpenbart.

Idag har vært en bra pokemon dag:D jeg og sønnen min har jaktet i et par timer i dag og har fått 6 nye pokemon:D er noen som bare mangler et par candy før vi kan evolve de, så håper vi får jaktet litt på de i morgen.
Endelig har vi over 100 stk.
ImageUploadedByBV Forum1474135029.518115.jpg

Satt også igjen en pokemon på en gym i stad , første gang vi har gjort det. Er på level 22, så var vel på tide;)

Da har storebror her laget sin egen konto, så nå må vi ut såpass mye at han kommer seg opp i level :-P

Han har spilt på min, og der er vi lvl 20 nå.

Han er selv lvl 3. Så da vet vi hva vi har å gjøre :-P

Han var ute med nabogutten og en klassekamerat av naboen og mamman og jaktet i dag en stund. Fikk et par nye, kamper i en gym og opp i level.

På min konto da. Hans startet vi i kveld.

Dere som har vært/bor i Oslo og spilt pokemon, hvor er det best å gå? Er det Frognerparken og Aker brygge/Tjuvholmen ? Skal til Oslo i morgen og forhåpentligvis igjen på onsdag i forbindelse med ivf på Ullevål , så tenkte jeg kunne fått fanget noen nye:)

Dere som har vært/bor i Oslo og spilt pokemon, hvor er det best å gå? Er det Frognerparken og Aker brygge/Tjuvholmen ? Skal til Oslo i morgen og forhåpentligvis igjen på onsdag i forbindelse med ivf på Ullevål , så tenkte jeg kunne fått fanget noen nye:)

Er en del på Aker Brygge, Frognerparken, ved Vulkan/Mathallen og Slottsparken :)

Ok, takk for svar:D
Vet ikke helt hvor vulkanen/Mathallen er, men får bare bruke Google maps;) nesten flaut å ikke vite det, bor bare 1 time unna Oslo. Unnskyldning får være at det er utrolig sjelden jeg tar turen til Oslo;)

Hehehe :) Ligger litt knotete til, så ikke så rart du ikke vet det :p

Hva manglet du? Du nærme deg alle sammen :)
Trenger:
Venusaur
Dragonite
Omastar
.Farfetche'd
Kangaskhan
Tauros
Ditto
porygon
Articuno
zapdos
Moltrez
Mewto
Mew

Men er kansje ikke alle som er tilgjengelige enda tror jeg :)

Trenger:
Venusaur
Dragonite
Omastar
.Farfetche'd
Kangaskhan
Tauros
Ditto
porygon
Articuno
zapdos
Moltrez
Mewto
Mew

Og så er vel ikke alle tilgjengelige i Norge heller. Har skjønt at noen av dem bare finnes i spesielle regioner
Blant annet Venusaur og Tauros

Trenger:
Venusaur
Dragonite
Omastar
.Farfetche'd
Kangaskhan
Tauros
Ditto
porygon
Articuno
zapdos
Moltrez
Mewto
Mew

Farfetch'd, Kangaskhan og Tauros kan du bare få tak i fra egg (muligens bare 10km egg? Usikker på akkurat det, men det er det mest logiske ;))
De er 3 av 4 (Mr. Mime er den fjerde) som bare finnes vilt i hver sin verdensdel.
Farfetch'd - Asia
Kangaskhan - Australia
Tauros - Nord-Amerika
Og Mr. Mime i Europa da :)

Så det er bare å klekke egg hvis du vil ha de :p

Eventuelt reise til Asia, Nord-Amerika og Australia da, men det blir litt i dyreste laget :p :p

Farfetch'd, Kangaskhan og Tauros kan du bare få tak i fra egg (muligens bare 10km egg? Usikker på akkurat det, men det er det mest logiske ;))
De er 3 av 4 (Mr. Mime er den fjerde) som bare finnes vilt i hver sin verdensdel.
Farfetch'd - Asia
Kangaskhan - Australia
Tauros - Nord-Amerika

Så det er bare å klekke egg hvis du vil ha de :p

Eventuelt reise til Asia, Nord-Amerika og Australia da, men det blir litt i dyreste laget :p :p
Ha ha ha det blir dyrt :)

Fikk fanget denne i dag: :D
image.png

Farfetch'd - Asia
Kangaskhan - Australia
Tauros - Nord-Amerika

Oii, viste ikke det !
Mr. Mime har jeg fanget :)

På tide med en runde evolve. Har vel 30+ som er klare

Men Moderator har ryddet litt grundig nå. Dette er da ikke bilde og leketråder akkurat...

Nå mangler jeg kun Omastar, så har jeg alle pokemonene jeg kan få tak i i Norge :D

Back
Topp