Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har 97 i pokedexenHvordan ser pokedex deres nå?? Her er min, eg er fornøyd med 111 :-D
Har 137 nåHar 97 i pokedexen
Dere som har vært/bor i Oslo og spilt pokemon, hvor er det best å gå? Er det Frognerparken og Aker brygge/Tjuvholmen ? Skal til Oslo i morgen og forhåpentligvis igjen på onsdag i forbindelse med ivf på Ullevål , så tenkte jeg kunne fått fanget noen nye
Er en del på Aker Brygge, Frognerparken, ved Vulkan/Mathallen og Slottsparken
Ok, takk for svar
Vet ikke helt hvor vulkanen/Mathallen er, men får bare bruke Google maps nesten flaut å ikke vite det, bor bare 1 time unna Oslo. Unnskyldning får være at det er utrolig sjelden jeg tar turen til Oslo
Hva manglet du? Du nærme deg alle sammenHar 137 nå
Trenger:Hva manglet du? Du nærme deg alle sammen
Og så er vel ikke alle tilgjengelige i Norge heller. Har skjønt at noen av dem bare finnes i spesielle regionerTrenger:
Venusaur
Dragonite
Omastar
.Farfetche'd
Kangaskhan
Tauros
Ditto
porygon
Articuno
zapdos
Moltrez
Mewto
Mew
Men er kansje ikke alle som er tilgjengelige enda tror jeg
Farfetch'd, Kangaskhan og Tauros kan du bare få tak i fra egg (muligens bare 10km egg? Usikker på akkurat det, men det er det mest logiske )Trenger:
Venusaur
Dragonite
Omastar
.Farfetche'd
Kangaskhan
Tauros
Ditto
porygon
Articuno
zapdos
Moltrez
Mewto
Mew
Men er kansje ikke alle som er tilgjengelige enda tror jeg
Ha ha ha det blir dyrtFarfetch'd, Kangaskhan og Tauros kan du bare få tak i fra egg (muligens bare 10km egg? Usikker på akkurat det, men det er det mest logiske )
De er 3 av 4 (Mr. Mime er den fjerde) som bare finnes vilt i hver sin verdensdel.
Farfetch'd - Asia
Kangaskhan - Australia
Tauros - Nord-Amerika
Og Mr. Mime i Europa da
Så det er bare å klekke egg hvis du vil ha de
Eventuelt reise til Asia, Nord-Amerika og Australia da, men det blir litt i dyreste laget
Farfetch'd, Kangaskhan og Tauros kan du bare få tak i fra egg (muligens bare 10km egg? Usikker på akkurat det, men det er det mest logiske )
De er 3 av 4 (Mr. Mime er den fjerde) som bare finnes vilt i hver sin verdensdel.
Farfetch'd - Asia
Kangaskhan - Australia
Tauros - Nord-Amerika
Og Mr. Mime i Europa da
Oii, viste ikke det !
Mr. Mime har jeg fanget