Pokemon Go

Ja. Egg med ponyta hadde gjort seg.

Fikk endelig 150 pokepenger i går, jeg bruker ikke penger på det, bare det jeg får av å ta gym, så jeg kjøpte en inkubator så jeg tar to egg om gangen nå. Det kommer godt med at jeg gikk 4 km ekstra i går da....
Jeg fikk pontya i egg :D

3403e0638d2bd4a2de363e2b83e66069

Akkurat da jeg ikke burde brukt opp ballene mine på en ryhorn jeg ikke fikk tak i nedi bakken.... Jeg kunne jo spart meg en km trasking etter ponyta candy!!
Å den er kjedelig! Viktig å ha nok baller! :o

Ogdå er det blitt så kjedelig med gymmen her. Pleide å være spennende hvilken farge den var, og om vi kunne ta den. Den er gul. Level 6. Den laveste er 1100, resten mye sterkere, flertallet over 2000. 18-og-noe av 20000 poeng på gymmen som må bort før andre farger tar den. Skjer jo ikke

Ogdå er det blitt så kjedelig med gymmen her. Pleide å være spennende hvilken farge den var, og om vi kunne ta den. Den er gul. Level 6. Den laveste er 1100, resten mye sterkere, flertallet over 2000. 18-og-noe av 20000 poeng på gymmen som må bort før andre farger tar den. Skjer jo ikke
Ja her også. Her er det gul og er lvl 10 gym :-o vi tok over en aen som er nærmeste oss og den var lvl 4 så ikke så gale men var gul den også med pokemon med over 1000 CP på på begge gymmen så er ikke bare bare å ta over heller :-P

Laveste cp nå der er 1800 faktisk.

Ja. Men ikke lett med et eneste stop i gangavstand. Jeg får ta meg en shoppingtur en dag, da får jeg fylt opp
Shoppingtur høres lurt ut, eventuelt vil en tur igjennom Göteborg for eksempel fort fylle på ballene :o

Sånt er bare kjedelig!!!!
Håper noen tar seg tid til å slå dem ut snart

Hvordan fikk du buddy funksjonen? Har ikke fått opp den enda jeg. :)
Jeg var av de første som fikk tilgang på oppdateringen av appen skjønner jeg. For ingen andre jeg har snakket med fikk det så tidlig som meg.

Jeg var av de første som fikk tilgang på oppdateringen av appen skjønner jeg. For ingen andre jeg har snakket med fikk det så tidlig som meg.
Skjønner. Heldig :)

Kom i går hos meg, på iphone :)

Sånt er bare kjedelig!!!!
Håper noen tar seg tid til å slå dem ut snart
Man bør vel være mange, eller ha enorme mengder revive og potions. Og ha mange sterke.

Det var helt greit å ta den og oppleve at blå tok den et par timer senere og ta den igjen neste dag etc. Men stabilt så sterk gul er bare kjedelig

Man bør vel være mange, eller ha enorme mengder revive og potions. Og ha mange sterke.

Det var helt greit å ta den og oppleve at blå tok den et par timer senere og ta den igjen neste dag etc. Men stabilt så sterk gul er bare kjedelig
Men det må da finnes i området fra andre lag som vil ta over og som har det de trenger for det.

Men det må da finnes i området fra andre lag som vil ta over og som har det de trenger for det.
Det virker som om gul er dominerende på øya her av de sterke.

Det virker som om gul er dominerende på øya her av de sterke.

Back
Topp