Softis
Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
TakkHipp hipp
Også fikk jeg jammen utviklet en Muk med iv 100% i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHipp hipp
Iv eller CP?? Har prøvd å finne Iv på mine pokemon men fatte ikke hvordan eg fuller ut skjemaet på nett sidene hvilken nett side bruke du?Takk
Også fikk jeg jammen utviklet en Muk med iv 100% i går
Iv eller CP?? Har prøvd å finne Iv på mine pokemon men fatte ikke hvordan eg fuller ut skjemaet på nett sidene hvilken nett side bruke du?
Må man være medlem av den siden? Eg finner ikke fram til kalkulatorenhttp://www.pokemongotips.no/
Her finner du link til IV kalkulator. De er lette å bruke
IV på den ja. Er på 1700CP. Men powrer den. Har ikke det beste oppladings attacken, men uansett en meget bra pokemon
Nei, det må du ikkeMå man være medlem av den siden? Eg finner ikke fram til kalkulatoren
Ser fortsatt en del her som flyr rundt og merker det på gymene i området at mange her er fortsatt veldig aktiveDenne pokemon- bølgen gikk jammen meg fort over. Ser ingen som flakser rundt og spiller lengre, og har heller ikke orket å spille selv den siste mnd.. Kjipt at det bare var morsomt en kort stund.
Der fikk den opp. Da må en benytte sjansen og spør deg om sikkert helt teite spørsmål men er fatte faktisk ikke helt hva eg skal gjøre
Denne pokemon- bølgen gikk jammen meg fort over. Ser ingen som flakser rundt og spiller lengre, og har heller ikke orket å spille selv den siste mnd.. Kjipt at det bare var morsomt en kort stund.
Der fikk den opp. Da må en benytte sjansen og spør deg om sikkert helt teite spørsmål men er fatte faktisk ikke helt hva eg skal gjøre
Spørsmål
1. Hva skal stå på dust? Eller hva mener de
2. Hva er powerd? Mener de om man har brukt sånn stardust og candy for å gjøre pokmenon sterkere
3. Att, Def og hp hva er det? Skal man bare sette en kryss på det?
4. Hva er best? Hva skal stå der og hvor finner eg fram til det? Og alt det andre
1.Men hvordan i alle dager vet eg hvor mye stardust de forskjellige trenger??? Eller skal eg bare fylle inn hvor mye eg har til sammen?1.Stardust, hvor mye Stardust den trenger sammen med candy for å bli powred.
2. Ja. Den får høyere CP og HP
3. Jeg pleier aldri å krysse av der. Men vil du finne ut hva pokemonen sin sterkeste side er, så krysser du av for det du vil sjekke.
4. Når du har fylt inn type pokemon, Stardust og hp, så får du en prosent. 100% er naturligvis best. Men over 80% er bra
1.Men hvordan i alle dager vet eg hvor mye stardust de forskjellige trenger??? Eller skal eg bare fylle inn hvor mye eg har til sammen?
2. Ja eg vet de kan få høyre CP og hp men skal eg fylle ut det som står på pokemonen?
Okei resten fatta eg
Ah så det er det eg skal taste inn? Takk :-D har lurt lenge på dette men har ikke hatt mot til å spør...Der det står Power Up, så står det hvor mye Stardust og candy det koster bak. Denne koster 6000 Stardust
Iv kan endre seg litt når du Powrer den.
Og ofte så får du feks. 62-82% og når du har Powrer den en eller flere ganger så får du gjerne en sikker prosent.
Du skjønner det fort.
Vis vedlegget 197345
Ser fortsatt ganske mange rundt om her som spiller.Denne pokemon- bølgen gikk jammen meg fort over. Ser ingen som flakser rundt og spiller lengre, og har heller ikke orket å spille selv den siste mnd.. Kjipt at det bare var morsomt en kort stund.