Pokemon Go

Iv eller CP?? Har prøvd å finne Iv på mine pokemon men fatte ikke hvordan eg fuller ut skjemaet på nett sidene :p hvilken nett side bruke du?

http://www.pokemongotips.no/

Her finner du link til IV kalkulator. De er lette å bruke
IV på den ja. Er på 1700CP. Men powrer den. Har ikke det beste oppladings attacken, men uansett en meget bra pokemon :D

Jippi, etter ca ei uke har endelig noen knust den gule gymmen som sist sjekket var level 7. Jeg vet ikke hvem, for den er gul igjen. Men bare level 2 med en enkelt pokemon der. Den har cp 2000 men med mine sterkeste seks skal jeg prøve.

Jeg har litt lite potions etter at jeg tok en annen gym i går. Sikkert ti runder med kamp for å ta den... Nesten i alle fall. Men det var gøy da

40c6a029544b9ff9cc156519f1d0aa5c

Varer neppe lenge, men gøy at den gule dominansen er brutt, om enn bare for en kort stund.

Litt gøy å tenke på at jeg kan bli level 20 når jeg vil, bare starte et Luckyegg og evolve de 20-30 jeg har i kø for nettopp det. Men jeg venter på å få med min ponyta som jeg må gå 6 candy til for først. Også har jeg lovet min sønn at han skal få være med på det. Han gleder seg.

Denne pokemon- bølgen gikk jammen meg fort over. Ser ingen som flakser rundt og spiller lengre, og har heller ikke orket å spille selv den siste mnd.. Kjipt at det bare var morsomt en kort stund.

Denne pokemon- bølgen gikk jammen meg fort over. Ser ingen som flakser rundt og spiller lengre, og har heller ikke orket å spille selv den siste mnd.. Kjipt at det bare var morsomt en kort stund.
Ser fortsatt en del her som flyr rundt og merker det på gymene i området at mange her er fortsatt veldig aktive :)
Men med skolestart osv er det vanlig at det roer seg litt ned :)

Der fikk den opp. Da må en benytte sjansen og spør deg om sikkert helt teite spørsmål men er fatte faktisk ikke helt hva eg skal gjøre :-P

Spørsmål
1. Hva skal stå på dust? Eller hva mener de
2. Hva er powerd? Mener de om man har brukt sånn stardust og candy for å gjøre pokmenon sterkere
3. Att, Def og hp hva er det? Skal man bare sette en kryss på det?
4. Hva er best? Hva skal stå der og hvor finner eg fram til det? Og alt det andre

Tror nok det har falt fra en del som heiv seg på bølgen i ferien, som ikke lengre er supermotiverte for å gå langt og samle mye for å komme videre, men det er nok enda mange som er aktive. Ser bestandig unger rundt gymmene og en del av områdene det er mye pokestops i. Men må liksom komme mer til spillet snart for at det skal holde på interessen.

Jeg kommer til å falle av når jeg begynner å jobbe. Jeg spiller på trilletur, og det tar det jo slutt på da.

Der fikk den opp. Da må en benytte sjansen og spør deg om sikkert helt teite spørsmål men er fatte faktisk ikke helt hva eg skal gjøre :p

Spørsmål
1. Hva skal stå på dust? Eller hva mener de
2. Hva er powerd? Mener de om man har brukt sånn stardust og candy for å gjøre pokmenon sterkere
3. Att, Def og hp hva er det? Skal man bare sette en kryss på det?
4. Hva er best? Hva skal stå der og hvor finner eg fram til det? Og alt det andre

1.Stardust, hvor mye Stardust den trenger sammen med candy for å bli powred.

2. Ja. Den får høyere CP og HP

3. Jeg pleier aldri å krysse av der. Men vil du finne ut hva pokemonen sin sterkeste side er, så krysser du av for det du vil sjekke.

4. Når du har fylt inn type pokemon, Stardust og hp, så får du en prosent. 100% er naturligvis best. Men over 80% er bra :)

1.Stardust, hvor mye Stardust den trenger sammen med candy for å bli powred.

2. Ja. Den får høyere CP og HP

3. Jeg pleier aldri å krysse av der. Men vil du finne ut hva pokemonen sin sterkeste side er, så krysser du av for det du vil sjekke.

4. Når du har fylt inn type pokemon, Stardust og hp, så får du en prosent. 100% er naturligvis best. Men over 80% er bra :)
1.Men hvordan i alle dager vet eg hvor mye stardust de forskjellige trenger??? Eller skal eg bare fylle inn hvor mye eg har til sammen?
2. Ja eg vet de kan få høyre CP og hp men skal eg fylle ut det som står på pokemonen?

Okei resten fatta eg :-)

1 DEt står der du skal gjøre det, hvor mye stardust og candy det koste gjøe den sterkee

1.Men hvordan i alle dager vet eg hvor mye stardust de forskjellige trenger??? Eller skal eg bare fylle inn hvor mye eg har til sammen?
2. Ja eg vet de kan få høyre CP og hp men skal eg fylle ut det som står på pokemonen?

Okei resten fatta eg :)

Der det står Power Up, så står det hvor mye Stardust og candy det koster bak. Denne koster 6000 Stardust :)

Iv kan endre seg litt når du Powrer den.

Og ofte så får du feks. 62-82% og når du har Powrer den en eller flere ganger så får du gjerne en sikker prosent.

Du skjønner det fort. :)

image.png

Der det står Power Up, så står det hvor mye Stardust og candy det koster bak. Denne koster 6000 Stardust :)

Iv kan endre seg litt når du Powrer den.

Og ofte så får du feks. 62-82% og når du har Powrer den en eller flere ganger så får du gjerne en sikker prosent.

Du skjønner det fort. :)

Vis vedlegget 197345
Ah så det er det eg skal taste inn? Takk :-D har lurt lenge på dette men har ikke hatt mot til å spør...

Ser fortsatt ganske mange rundt om her som spiller.
Hver gang vi er ute ser jeg flere.

Men med ferien over har folk tid på andre tider på døgnet sikkert. Og det er jo ikke unaturlig at ring roer seg ned når hverdagen kommer.

Back
Topp