Sinnsykt mangeSpørs jo hvilken pokemon man velger, med magikarp er det en ved hver km, men igjen man behøver mange for å utvikle han da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sinnsykt mangeSpørs jo hvilken pokemon man velger, med magikarp er det en ved hver km, men igjen man behøver mange for å utvikle han da
Ja og jeg mangler litt over 300Sinnsykt mange
Tror jeg mangler 340, dette kommer til å ta tidJa og jeg mangler litt over 300
Ja, spesielt med bekkenløsning! Satser på mange lange trilleturer når babyene våre kommer da og klekke mange egg med magikarp som har masse candyTror jeg mangler 340, dette kommer til å ta tid
Satser på det jaJa, spesielt med bekkenløsning! Satser på mange lange trilleturer når babyene våre kommer da og klekke mange egg med magikarp som har masse candy
Herlig! Jeg og vil haFikk endelig min første Snorlax i dag
Nice! GratulererEndelig hadde vi nok candy for og utvikle til denne karen :-D 2 timer i byen så fikk vi plutselig mer en nok :-D
Ååå så kjekt :-D eg og vil ha :-DFikk endelig min første Snorlax i dag
Klekker også mange egg da, så forhåpentligvis ligger det et egg med pontya også med masse candyGå og gå og gå og gå.
Jeg skal ha nok til å utvikle en ponyta. Jeg mangler 15. Og går 3 km for en. På en vanlig dag går jeg nok til å få 1-2 candy. Så jeg må gå over ei uke om jeg ikke fanger veldig mange.
Ja. Egg med ponyta hadde gjort seg.Klekker også mange egg da, så forhåpentligvis ligger det et egg med pontya også med masse candy
Ihvertfall sånn jeg tenker der jeg går med magikarp og nesten ikke får registrert noe som om det ikke er vanskelig nok å gå fra før!
Å nei så typisk liksom..!
Akkurat da jeg ikke burde brukt opp ballene mine på en ryhorn jeg ikke fikk tak i nedi bakken.... Jeg kunne jo spart meg en km trasking etter ponyta candy!!
Irriterende ja.Å nei så typisk liksom..!
Er det ikke typisk
Akkurat da jeg ikke burde brukt opp ballene mine på en ryhorn jeg ikke fikk tak i nedi bakken.... Jeg kunne jo spart meg en km trasking etter ponyta candy!!