Pokemon Go

Ja, spesielt med bekkenløsning! Satser på mange lange trilleturer når babyene våre kommer da ;) og klekke mange egg med magikarp som har masse candy ;)
Satser på det ja :D
Og en mild vinter da, slik at vi faktisk kan ut å gå ;)

Gå og gå og gå og gå.

Jeg skal ha nok til å utvikle en ponyta. Jeg mangler 15. Og går 3 km for en. På en vanlig dag går jeg nok til å få 1-2 candy. Så jeg må gå over ei uke om jeg ikke fanger veldig mange.

Gå og gå og gå og gå.

Jeg skal ha nok til å utvikle en ponyta. Jeg mangler 15. Og går 3 km for en. På en vanlig dag går jeg nok til å få 1-2 candy. Så jeg må gå over ei uke om jeg ikke fanger veldig mange.
Klekker også mange egg da, så forhåpentligvis ligger det et egg med pontya også med masse candy ;)

Ihvertfall sånn jeg tenker der jeg går med magikarp og nesten ikke får registrert noe som om det ikke er vanskelig nok å gå fra før!

Klekker også mange egg da, så forhåpentligvis ligger det et egg med pontya også med masse candy ;)

Ihvertfall sånn jeg tenker der jeg går med magikarp og nesten ikke får registrert noe som om det ikke er vanskelig nok å gå fra før!
Ja. Egg med ponyta hadde gjort seg.

Fikk endelig 150 pokepenger i går, jeg bruker ikke penger på det, bare det jeg får av å ta gym, så jeg kjøpte en inkubator så jeg tar to egg om gangen nå. Det kommer godt med at jeg gikk 4 km ekstra i går da....

Weee, fikk mitt første 10km egg i dag! På tide for å si det sånn :p

3403e0638d2bd4a2de363e2b83e66069

Akkurat da jeg ikke burde brukt opp ballene mine på en ryhorn jeg ikke fikk tak i nedi bakken.... Jeg kunne jo spart meg en km trasking etter ponyta candy!!

Back
Topp