Pokemon Go

På tur i Berlin, mannen ble plutselig helt i hundre, skjønte jo fort hvorfor :)
Trodde den kun kom i 10km egg jeg da :O

*happy*

Vedlegg

• 1473705024902.jpg
    1473705024902.jpg
    54,7 KB · Visninger: 37
Ohhh, fanget dere den?

Hadde en lapras i nabolaget idag. Var tilfeldigvis inne å titta på appen. Ble helt i 100 da jeg så den var near by. Kastet nærmest ungen i vogna å løp ut :p tråla nabolaget opp og ned, også forsvant den :( det var sikkelig surt.

Da har eg gått 5 km med boddyen min og fikk bare 1 candy :-o :-( skikkelig nedtur for å si det mildt...!!

Jeg får en candy for hver 3 km

Da har eg gått 5 km med boddyen min og fikk bare 1 candy :-o :-( skikkelig nedtur for å si det mildt...!!

Åja, er denne oppdateringen kommet? Får ikke opp noen ny oppdatering, og tror ikke den har oppdatert automatisk. Kan ikke noen av dere vise et bilde av hvordan man velgrr buddy?

Takk! Da ser jeg at jeg rett og slett ikke har den oppdateringen tilgjengelig enda, er ingenting i app store :/
De slipper den ut for en del av gangen, så har heller ikke den oppdateringen enda, men venter spent! Må komme før lillebror ihvertfall ;)

Hva??? :-o

Har hørt flere som bare får 1 :-P heldige du ;-) kanskje det blir bedre når oppdateringen kommet hit.

Blir ikke det samme som det du fikk da? Du har fått en candy mens du gikk 5 km, så om du går en km til får du kanskje en ny?

Men kan jo avhenge av hvilken pokemon man har som buddy og hvilket level man har?

Jeg har norsk versjon.

Android

Back
Topp