Pokemon Go

I dag var det himmel på jord :-P

Kjørte litt rundt etter at ungene var levert.

På ene stoppet dukket alt dette opp, pluss at jeg hadde machop bak meg.
Vis vedlegget 195540

I tillegg på turen plukket jeg opp geodude, cubone, noen pidgey og rattata.
Og dragonair dukket også opp på dette stedet jeg viser bilde av, sammen med en gjeng magikarp til.

Lykkedag :-D
Og opp på level 18 nå
Pleier det å være sånn der? :o
Må kanskje ta turen over grensa ;)

Ja viktig at folk hjelper til, det var sånn vi klarte å holde gymmen i 2 en halv dag :-) masse lykke til, skal bli kjekt å høre om hvordan det gikk.

Lapras ble slått ut i formiddag, men Arcanine står enda på sin gym, så jeg fikk hentet ut penger en gang til ;)

Huff ja, hos oss står heldigvis pokestoppe sånn at man ikke kan stå så nærme butikken :-)
Her er det post i butikk, som ikke finnes lenger forøvrig, som er pokestopet, så man må nær butikken.

I dag var det jenter som hang der når jeg kom. Irriterende

Noen få 10 km. Litt flere 2 km og aller mest 5 km
Har klekket 48

Vært veldig lite og spilt nå. Vært så mye med både storebror og lillebror. Må bli flinkere å gå tur og få lillebror vant til vognen slik jeg (forhåpentligvis) slipper en hylende unge hver gang. Og bare de samme som går igjen når jeg først går innpå. Kjedelig:-/

Men 4% strøm. Har forlagt reiselederen min. Og med 41% da jeg gikk hjemmefra for over en time siden skjønte jeg at dette ikke holder hele turen desverre.

Får ta pokestop på butikken og gå hjem, få de km jeg kan på egget mitt

Fikk høstet inn pokecoins og stardust for tre gymmer i dag :p den ene jeg tok på onsdag står enda, og den er nå level 5 med 4 sterke pokemon, så tror den står en stund. Oppdaget altså nå at timeren teller fast, og hvis du skulle ta en ny gym rett før tida går ut, så får du hentet for begge samtidig. Så jeg tok to gymmer etter at frøkna var ferdig hos tannlegen (vi ventet på å treffe resten av skolen på en forestilling). :p

Nå bør storebror bli fornøyd med mammaen sin.

Gikk en avstikker da det ante meg utfra nearby at jeg måtte det, og fanget denne.
c6243482f3024f11fe26b28f2f7cf9ad
Åååh :D nå ble jeg litt sjalu her :p jeg har en med en cp på 10! Første jeg fanget. Føler jeg har raida halve Oslo men ingen pikachu er å finne :p

Back
Topp