Pokemon Go

I dag var det himmel på jord :-P

Kjørte litt rundt etter at ungene var levert.

På ene stoppet dukket alt dette opp, pluss at jeg hadde machop bak meg.
1473240422823.jpg

I tillegg på turen plukket jeg opp geodude, cubone, noen pidgey og rattata.
Og dragonair dukket også opp på dette stedet jeg viser bilde av, sammen med en gjeng magikarp til.

Lykkedag :-D
Og opp på level 18 nå

Bittelitt irriterende at det er nærmest umulig (som i at jeg må flytte på to sykler) å komme inn på butikken med vogn pga sikkert 10 gutter med sykler som henger i inngangen til kiwi, fordi det er eneste stop man når tak i her. De kunne jo satt syklene nedenfor i alle fall....

Jeg forstår at de henger på kiwi. Det gjør jeg også. Men enten handler jeg (som nå) eller så står jeg unna inngangen.

Bittelitt irriterende at det er nærmest umulig (som i at jeg må flytte på to sykler) å komme inn på butikken med vogn pga sikkert 10 gutter med sykler som henger i inngangen til kiwi, fordi det er eneste stop man når tak i her. De kunne jo satt syklene nedenfor i alle fall....

Jeg forstår at de henger på kiwi. Det gjør jeg også. Men enten handler jeg (som nå) eller så står jeg unna inngangen.
Ja du kunne jo spurt dem om å flytte seg eller gi beskjed inne om det?

Uff, det er plagsomt når folk ikke tenker over at de er i veien, ja. Har merket med at det ofte skjer på senteret her, folk møter noen de kjenner og stopper opp midt på "veien" uten å tenke over at det faktisk går folk bak dem, så har de handlevogner, barnevogner el, eller de som kommer bak har noe slikt, blir det fort trangt. For meg er det en automatikk i at hvis vi skal stoppe og prate så går vi ut til siden, tenker ikke over det engang. Samme når jeg spiller pokemon go.

Tok over to gymmer i dag, blir spennende å se hvor lenge pokemonene blir stående :p

Skulle slenge et bilde ved forrige post, da :p
ImageUploadedByBV Forum1473259427.269675.jpg

Man kan vel ikke helt forvente at gutter på 10-12 år tenker på at se står i veien. Men de hadde vett til å ha flyttet på flertallet av syklene til jeg kom ut igjen i det minste

Ja du kunne jo spurt dem om å flytte seg eller gi beskjed inne om det?

Jeg spurte om de kunne flytte seg så de flyttet i det miste SEG, bare ikke syklene. Jeg hadde tenkt å nevne det for butikken men de flyttet seg altså etterpå så da gjorde jeg det ikke.

Jeg spurte om de kunne flytte seg så de flyttet i det miste SEG, bare ikke syklene. Jeg hadde tenkt å nevne det for butikken men de flyttet seg altså etterpå så da gjorde jeg det ikke.
Hehe ja bra det :-) du får si ifra inne om syklene står i veien neste gang ;-)

Hehe ja bra det :) du får si ifra inne om syklene står i veien neste gang ;-)

Ja, står de i veien på den måten der flere ganger skal jeg be dem i kassa om å følge litt med. Jeg har sett at guttegjengen henger der etter skolen hver dag, men jeg har ikke sett at de har blokkert inngangen så mye før. De var ekstra mange i dag.

Ja du får si ifra. Gode pokemonen som forsvare den iallefall :)

Har begynt å få noen bra nå ja. :)
Den ene jeg tok over i dag var blå sist jeg var innom, på level 3, så håper det er flere blå i området som trener der og vil støtte opp. :)

Har begynt å få noen bra nå ja. :)
Den ene jeg tok over i dag var blå sist jeg var innom, på level 3, så håper det er flere blå i området som trener der og vil støtte opp. :)
Ja viktig at folk hjelper til, det var sånn vi klarte å holde gymmen i 2 en halv dag :-) masse lykke til, skal bli kjekt å høre om hvordan det gikk.

Ja, står de i veien på den måten der flere ganger skal jeg be dem i kassa om å følge litt med. Jeg har sett at guttegjengen henger der etter skolen hver dag, men jeg har ikke sett at de har blokkert inngangen så mye før. De var ekstra mange i dag.
Huff ja, hos oss står heldigvis pokestoppe sånn at man ikke kan stå så nærme butikken :-)

Hvor mange egg har dere klekket? :)

Back
Topp