Pokemon Go

Følger dere dem på FB? Der lanserte de nettopp en ny greie som kommer i en oppdatering. At man velger seg en "buddy"pokemon som man går sammen med og da tjener man candy til denne ved å gå. (Og de kan byttes etterhvert hvem som er buddyen din)

Jeg går nesten bare for å klekke egg jeg, for jeg er stadig tom for baller. Etter gårsdagens handletur hvor jeg høstet masse stopp hadde jeg 30 baller i dag så da har jeg fanget et par pokemon også, det var gøy.
Detta var gøy lesning! Stod det når det kommer? Håper det kommer snart! :)

Trainers, the upcoming version of Pokémon GO introduces a new Buddy Pokémon experience. You will be able to pick your favorite Pokémon to become your buddy. Having a Buddy Pokémon opens up unique in-game rewards and experiences. Buddy Pokémon will appear alongside your Trainer avatar on your profile screen. A Trainer can earn Candy for their buddy by walking a certain distance. When you want a different experience, you will be able to choose a new buddy at any time. Go out and explore the world with your Buddy Pokémon!

Follow our official channels to receive updates.

Hjemmefra når jeg abslutt ingen ting, aldri en eneste pokemon. (uten insence da) Jeg MÅ ut og gå.
Det er kjedelig! Vi fanger nesten alt fra stua vi. Fanger noen på tur også, men har sikkert fanga 50 forskjellige arter herfra! :)

Trainers, the upcoming version of Pokémon GO introduces a new Buddy Pokémon experience. You will be able to pick your favorite Pokémon to become your buddy. Having a Buddy Pokémon opens up unique in-game rewards and experiences. Buddy Pokémon will appear alongside your Trainer avatar on your profile screen. A Trainer can earn Candy for their buddy by walking a certain distance. When you want a different experience, you will be able to choose a new buddy at any time. Go out and explore the world with your Buddy Pokémon!

Jeg liker detta!!! :D Håper der kommer veldig snart. Det gjør det litt interessant. Noen pokemon er jo fryktelig vanskelig å få tak i flere av!

Jeg liker detta!!! :D Håper der kommer veldig snart. Det gjør det litt interessant. Noen pokemon er jo fryktelig vanskelig å få tak i flere av!

Ja, det virket litt spennende, så jeg håper den kommer snart. Så kan jeg gå både for å klekke egg og tjene candy. JEg går og går og går.

Ja, det virket litt spennende, så jeg håper den kommer snart. Så kan jeg gå både for å klekke egg og tjene candy. JEg går og går og går.
Skulle ønske man fikk flere av de evige inkubatorene også, når man gikk opp i level! :) egga må jo klekkes!

Det er jo snakk om det. Battle andre osv. Håper det kommer! :)
men det må komme snart !
Følger dere dem på FB? Der lanserte de nettopp en ny greie som kommer i en oppdatering. At man velger seg en "buddy"pokemon som man går sammen med og da tjener man candy til denne ved å gå. (Og de kan byttes etterhvert hvem som er buddyen din)

Jeg går nesten bare for å klekke egg jeg, for jeg er stadig tom for baller. Etter gårsdagens handletur hvor jeg høstet masse stopp hadde jeg 30 baller i dag så da har jeg fanget et par pokemon også, det var gøy.
Å nei det gjør jeg ikke. Hadde vært noe

Skulle ønske man fikk flere av de evige inkubatorene også, når man gikk opp i level! :) egga må jo klekkes!
Greia de lever av er jo de små kjøpene... Inkubatorer får man kjøpt...

Det er kjedelig! Vi fanger nesten alt fra stua vi. Fanger noen på tur også, men har sikkert fanga 50 forskjellige arter herfra! :)
Så heldig!
Har vel fått pidgey fra huset 2 ganger. Ingen stor pokemon plass her vi bor :)

Hjemmefra når jeg abslutt ingen ting, aldri en eneste pokemon. (uten insence da) Jeg MÅ ut og gå.
Samme her :depressed:
Litt irriterende i grunn. Vi flytta nemlig i sommer, og der vi bodde før dukka det jevnlig opp en pokemon i stua (selv om vi bodde langt utti gokk uten noen naboer).
Men nå? Ingenting. Nada. :shifty:

Wow, kuuuult :D

Greia de lever av er jo de små kjøpene... Inkubatorer får man kjøpt...
Joda, men hvis de mister spillere som kommer godt opp i level, må de gjøre noen grep! En slik til kan jo hjelpe. :)

Så heldig!
Har vel fått pidgey fra huset 2 ganger. Ingen stor pokemon plass her vi bor :)
Sånn har søstra mi det også. Men hun har også lang vei for å fange noe. Hva med deg?

Joda, men hvis de mister spillere som kommer godt opp i level, må de gjøre noen grep! En slik til kan jo hjelpe. :)
Man får jo på en del level ups, typisk runde tall.
Hva de har slags belønninger etter level 30 wr jeg ikke sikker på. Det et vel bare så langt frem jeg har sett oversikt. Eller har jeg bare sett til 20?

8601d3d7f2cb601160e654756b2e6ea3

Siden har også link til en skriftlig oversikt for 40 level

8601d3d7f2cb601160e654756b2e6ea3

Siden har også link til en skriftlig oversikt for 40 level
Nesten så jeg fikk lyst til å bruke Lucky egg for å komme over til level 20 nå! Men venter med fordel på flere pokemon å evolve

Går ikke dere andre lei ?
Jeg har også gått litt lei!
Men i går var jeg ute for å klekke et 2km egg, som jeg har hatt i en uke nå:-/ så fikk litt piffen tilbake da pikachu spratt ut av egget :-) ikke orker jeg å bruke appen når jeg er ute å går heller, for den tapper da mobilen for strøm på null komma niks. Gidder ikke drasse på et ekstrabatteri for å trimme meg en tur liksom.

Back
Topp