Ja det stemmer de andre vet jeg ikkeHmm trudde noen var umulig å få her i Norge. At man måtte til USA liksom. Hva kaller man det relgion pokemon. Sånn så mr mine, har hørt at han finnes bare i Europa. Kanskje eg har misforstått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det stemmer de andre vet jeg ikkeHmm trudde noen var umulig å få her i Norge. At man måtte til USA liksom. Hva kaller man det relgion pokemon. Sånn så mr mine, har hørt at han finnes bare i Europa. Kanskje eg har misforstått
Ja så de som bor i USA kan ikke få mr mine på et egg eller?Ja det stemmer de andre vet jeg ikke
Det vet jeg ikkeJa så de som bor i USA kan ikke få mr mine på et egg eller?
Ja så de som bor i USA kan ikke få mr mine på et egg eller?
Ponyta tror jeg. Ikke helt sikker. Aldri sett i området her før..Ja den er kjedelig... Iallefall vist du har mange retninger og gå etter. Her eg bor er det heldigvis egentlig bare en vei de kan være på. Var det ponyta eller utvikling hennes?
Ja det er ikke lett å se forskjell på ho og utvikling hennes. Eg trudde lenge det var ponyta også til min store overraskelser så var det utviklingen. Håper du får med deg henne neste gang. Noterer du ned kl og dag? Har funnet ut det har noe å si.Ponyta tror jeg. Ikke helt sikker. Aldri sett i området her før..
Ja det er ikke lett å se forskjell på ho og utvikling hennes. Eg trudde lenge det var ponyta også til min store overraskelser så var det utviklingen. Håper du får med deg henne neste gang. Noterer du ned kl og dag? Har funnet ut det har noe å si.
Ja det kan godt være eg husker bare hva ponyta heter, derfor eg skriver utvikling hennes bareRapidash heter den vel.
Har gått litt lei, for begynner å bli vanskelig å få tak i nye pokemon, samt at junior ikke er den ultimate turkamerat! og mye regn gjør det heller ikke morsomt å være ute!Går ikke dere andre lei ?
Hakke ork til å hatche egg engangHar gått litt lei, for begynner å bli vanskelig å få tak i nye pokemon, samt at junior ikke er den ultimate turkamerat! og mye regn gjør det heller ikke morsomt å være ute!
Men spiller fra stua da!
Ikke godt å si hvem det var nei.Ja det er ikke lett å se forskjell på ho og utvikling hennes. Eg trudde lenge det var ponyta også til min store overraskelser så var det utviklingen. Håper du får med deg henne neste gang. Noterer du ned kl og dag? Har funnet ut det har noe å si.
Skjønner det. De trenger å gjøre noe mer kreativt med spillet for å vinne tilbake flere spillere igjen!Hakke ork til å hatche egg engang
Ja det burde deSkjønner det. De trenger å gjøre noe mer kreativt med spillet for å vinne tilbake flere spillere igjen!
Det er jo snakk om det. Battle andre osv. Håper det kommer!Ja det burde de
Skjønner det. De trenger å gjøre noe mer kreativt med spillet for å vinne tilbake flere spillere igjen!
Ja det burde de
Har gått litt lei, for begynner å bli vanskelig å få tak i nye pokemon, samt at junior ikke er den ultimate turkamerat! og mye regn gjør det heller ikke morsomt å være ute!
Men spiller fra stua da!