Pokemon Go

Hmm trudde noen var umulig å få her i Norge. At man måtte til USA liksom. Hva kaller man det relgion pokemon. Sånn så mr mine, har hørt at han finnes bare i Europa. Kanskje eg har misforstått :-P
Ja det stemmer :) de andre vet jeg ikke

Ponyta tror jeg. Ikke helt sikker. Aldri sett i området her før..
Ja det er ikke lett å se forskjell på ho og utvikling hennes. Eg trudde lenge det var ponyta også til min store overraskelser så var det utviklingen. Håper du får med deg henne neste gang. Noterer du ned kl og dag? Har funnet ut det har noe å si.

Ja det er ikke lett å se forskjell på ho og utvikling hennes. Eg trudde lenge det var ponyta også til min store overraskelser så var det utviklingen. Håper du får med deg henne neste gang. Noterer du ned kl og dag? Har funnet ut det har noe å si.

Rapidash heter den vel.

Denne fanget jeg i dag!
dad031bd0c8389ca9677fc2d883c192f

Går ikke dere andre lei ?
Har gått litt lei, for begynner å bli vanskelig å få tak i nye pokemon, samt at junior ikke er den ultimate turkamerat! :P og mye regn gjør det heller ikke morsomt å være ute!

Men spiller fra stua da! :)

8ef986298e6c3848523b1ac96713640a
Dagens fangst fra hagen! :)

Har gått litt lei, for begynner å bli vanskelig å få tak i nye pokemon, samt at junior ikke er den ultimate turkamerat! :P og mye regn gjør det heller ikke morsomt å være ute!

Hakke ork til å hatche egg engang

Ikke godt å si hvem det var nei.

Nei tenkte ikke på å notere det... Trodde det var tilfeldig når de dukket opp jeg.. Aldri sett den her før på den tiden.

Hakke ork til å hatche egg engang
Skjønner det. De trenger å gjøre noe mer kreativt med spillet for å vinne tilbake flere spillere igjen!

Skjønner det. De trenger å gjøre noe mer kreativt med spillet for å vinne tilbake flere spillere igjen!
Ja det burde de :)

Følger dere dem på FB? Der lanserte de nettopp en ny greie som kommer i en oppdatering. At man velger seg en "buddy"pokemon som man går sammen med og da tjener man candy til denne ved å gå. (Og de kan byttes etterhvert hvem som er buddyen din)

Jeg går nesten bare for å klekke egg jeg, for jeg er stadig tom for baller. Etter gårsdagens handletur hvor jeg høstet masse stopp hadde jeg 30 baller i dag så da har jeg fanget et par pokemon også, det var gøy.

Har gått litt lei, for begynner å bli vanskelig å få tak i nye pokemon, samt at junior ikke er den ultimate turkamerat! :p og mye regn gjør det heller ikke morsomt å være ute!

Hjemmefra når jeg abslutt ingen ting, aldri en eneste pokemon. (uten insence da) Jeg MÅ ut og gå.

Back
Topp