Men hvordan henter vi dem? Trudde dem kom automatisk når me trykka på symbole.
Det skjoldet inne på store-en ja? Skal visst kunne hente penger med en gang (eller så snart man husker på det) og så hver 24. time.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hvordan henter vi dem? Trudde dem kom automatisk når me trykka på symbole.
Ja eg trykka igår etter middag også trykka i dag for ikke så lenge siden etter det hadde gått 20 timer men har ikke fått noe pickachu penger eller Stardust. Stardusten vet eg ikke hvordan eg sjekker om eg har fått.Det skjoldet inne på store-en ja? Skal visst kunne hente penger med en gang (eller så snart man husker på det) og så hver 24. time.
Ja eg trykka igår etter middag også trykka i dag for ikke så lenge siden etter det hadde gått 20 timer men har ikke fått noe pickachu penger eller Stardust. Stardusten vet eg ikke hvordan eg sjekker om eg har fått.
Du kan få noen av meg. Har i søkk og lass og føler jeg aldri blir kvitt demSååå frustrerende å stå på badet og være på vei i seng og se hva som er i nærheten
Og uten en eneste pokeball
Vis vedlegget 193787
Den fikk jeg også idag. Bare ikke i egg da
Endelig fikk jeg noe litt gøy fra et egg ikke hadde jeg han fra før heller. 10 km egg som er tingen tydeligvis nå håper jeg bare at jeg kan få flere 10 km egg etterhvert
Nei? Det stod collect på symbol også trykka eg på det også kom det på bilde opp også begynte tiden på nytt 20 timer står det vel der igjen.20 timer er ikke nok, må gå 24 timer, må det ikke?
Nei? Det stod collect på symbol også trykka eg på det også kom det på bilde opp også begynte tiden på nytt 20 timer står det vel der igjen.
Igår da vi tok over gymmen så trykket vi på collect symbol med en gang også kom det på bilde opp også talte tiden ned til 20 timer også stod det collect på nytt. Men eg forstår ikke hvordan eg sjekke at eg har fått det som står på bilde for har ikke fått mer pikachu penger. Hvordan man sjekker stardust vet eg ikke
Fikk endelig Mr. Mime i dag.
Har sett han flere ganger, men ikke fått han før nå
Syns den er litt artig, kan legge ut bilde senere i dag, men nå ligger mobilen nedeAldri sett, ikke omrisset heller.
Syns den er litt artig, kan legge ut bilde senere i dag, men nå ligger mobilen nede
Det husker jeg ikkeVet hvordan den ser ut, har da vært pokemon-fan siden jeg var ca 10.
Fikk du bra cp på den?
Ja eg for se om gymmen overlever 20 timer denne gangen også fant ut at stardust få jo den pokeomen som er i gymmenEr det jeg har lest andre skrive i alle fall, at man kan hente en gang i døgnet. Har aldri prøvd selv.
Du trykker på den som du har bilde av der for å samle inn. Der står jo at du får 10 pokecoins og 500 stardust, men du må trykke på denNå har vi klart å ha en gym i 20 timer men eg forstår ikke hvorfor eg ikke fikk 10 pikachu pengene og hvor eg finner det andre som vises på bilde.. Noe som vet om eg skal få de eller er det eg som betaler det?
Ja eg for se om gymmen overlever 20 timer denne gangen også fant ut at stardust få jo den pokeomen som er i gymmen
Den er 328Vet hvordan den ser ut, har da vært pokemon-fan siden jeg var ca 10.
Fikk du bra cp på den?
Nei som eg forstod noen andre, så er det den pokemonen som er på gymmen som får stardust ikke alle de andre men ja neste gang skal eg sjekke ;-)Hm, stardust er jo ikke individuelt for hver pokemon, det er jo en felles pott, så jeg skjønner ikke helt hvordan det funker. Men neste gang du skal hende ut er det jo bare å sjekke hvor mye stardust du har først og så se om det øker.
Nei som eg forstod noen andre, så er det den pokemonen som er på gymmen som får stardust ikke alle de andre men ja neste gang skal eg sjekke ;-)
Nei eg vet ikke men som eg forstod det så er det den pokemon som får belønning liksomMen hvordan går det an, når hver pokemon ikke har noen "egen" stardust?
Nei eg vet ikke men som eg forstod det så er det den pokemon som får belønning liksom