Pokemon Go

7647a1849a92f657339aa12ccf6d3428

Endelig fikk jeg noe litt gøy fra et egg :-) ikke hadde jeg han fra før heller. 10 km egg som er tingen tydeligvis :-P nå håper jeg bare at jeg kan få flere 10 km egg etterhvert

Okei, håper jeg får når jeg kommer på level 20 da :)
Det gjør du nok. Lurer på om mannen fikk 2 lucky egg og 2 incense da han ble level 20 :)
Jeg har et halvt level igjen, så finner jeg det ut :p

Vet noen når det er lurt å begynne å bruke stardust for å power opp pokmonen?

Har hørt at det ikke er noe poeng før man kommer til nivå 20? Tenker det jo bør gå til pokemon som allerede er sterke :)

Har hørt at det ikke er noe poeng før man kommer til nivå 20? Tenker det jo bør gå til pokemon som allerede er sterke :)
Ja det har eg egentlig aldri forstått men nå er eg lvl 21 og tror de eg har som er sterke skal litt til for å finne vilt like sterke eller sterkere.

Skal passe hunden til mamma i en måneds tid nå, og klekker egg som bare det :p
Går jo turer oftere enn vanlig, så går jo faktisk tom for egg også :eek: Dårlig med pokestops i nærområdet..

Men dere som har fått 10km egg, får dere de ofte?
Jeg er straks level 20 og har ikke fått et eneste 10km egg :shifty:

Skal passe hunden til mamma i en måneds tid nå, og klekker egg som bare det :p
Går jo turer oftere enn vanlig, så går jo faktisk tom for egg også :eek: Dårlig med pokestops i nærområdet..

Men dere som har fått 10km egg, får dere de ofte?
Jeg er straks level 20 og har ikke fått et eneste 10km egg :shifty:

Jeg er level 21, og er på mitt tredje 10km-egg nå. Har fått alle tre ganske nylig.

Jeg er level 21, og er på mitt tredje 10km-egg nå. Har fått alle tre ganske nylig.
Får vel bare smøre meg med tålmodighet.. Litt kjedelig å få flest 2km egg, og derfor også nesten bare Pidgey, Caterpie og Weedle..

Får vel bare smøre meg med tålmodighet.. Litt kjedelig å få flest 2km egg, og derfor også nesten bare Pidgey, Caterpie og Weedle..

Blir level opp av slike da, får vel litt candy og mange du dermed kan utvikle :p

Jojo, men jeg vil jo ha nye Pokémon jeg ikke har :p Litt samlemani kanskje :laughing002

Ved å komme opp i level syns jeg det virker som om man får "tilgang" til flere pokemon enn før, så to fluer i en smekk, syns jeg :p

Ved å komme opp i level syns jeg det virker som om man får "tilgang" til flere pokemon enn før, så to fluer i en smekk, syns jeg :p
Hmm, kanskje det? Det dukker i alle fall ikke opp noen nye hos meg i nærområdet nå for tiden, men jeg må vel til litt andre plasser også ;)
Ikke så lett uten bil det da men :p

Nå har vi klart å ha en gym i 20 timer :-) men eg forstår ikke hvorfor eg ikke fikk 10 pikachu pengene og hvor eg finner det andre som vises på bilde.. Noe som vet om eg skal få de eller er det eg som betaler det?

Vedlegg

• 1472644304620.jpg
    1472644304620.jpg
    27 KB · Visninger: 39
Nå har vi klart å ha en gym i 20 timer :-) men eg forstår ikke hvorfor eg ikke fikk 10 pikachu pengene og hvor eg finner det andre som vises på bilde.. Noe som vet om eg skal få de eller er det eg som betaler det?

Du må hente pengene selv, det gjør du inne på store. Du betaler ikke.

Back
Topp