Pokemon Go

Nå blir eg usikker.. Har eg misforstått eller kan dem virkelig forsvinne fra egget?

Da har du misforstått. Står at dei ikke kan forsvinne fra egg. Bare fra dei vanlige ballene du kaster på dei.
Når dei klekkes fra egg, så får du dei uansett.

Er det bare meg eller har rattata og pidgey blitt vanskelige å fange enn før? Stikker nesten bestandig med en gang om de ikke lar seg fange av første ball. Ikke at det er krise, men tenkte jeg skulle bli flinkere til å samle på dem igjen for å utvikle med lucky egg og få masse erfaringspoeng, men nå stikker dem jo med en gang.

Er det bare meg eller har rattata og pidgey blitt vanskelige å fange enn før? Stikker nesten bestandig med en gang om de ikke lar seg fange av første ball. Ikke at det er krise, men tenkte jeg skulle bli flinkere til å samle på dem igjen for å utvikle med lucky egg og få masse erfaringspoeng, men nå stikker dem jo med en gang.
Ettersom man går opp i level vi dyrene man fanger vært sterkere og dermed vanskeligere å fange og stikker letter av

Ettersom man går opp i level vi dyrene man fanger vært sterkere og dermed vanskeligere å fange og stikker letter av

Nei, er ikke det jeg mener. Har merket meg kun disse to pokemonene i forhold til andre, og det gjelder også de som har lav cp og grønn sirkel.

Nei, er ikke det jeg mener. Har merket meg kun disse to pokemonene i forhold til andre, og det gjelder også de som har lav cp og grønn sirkel.

Jeg opplever også det! Er så irriterende, for de er jo kjekke å ha når man vil opp i level, som du sier!

Opplever også det. Og med magnetmite og zubat også.

I trheim er det jo bare rattata og pidgey. Bare det! Sett kun to spearow utenom dem. På tre lures kom og kun pidgey og rattata. Midt i sentrum. Skuffa

Back
Topp