Nå blir eg usikker.. Har eg misforstått eller kan dem virkelig forsvinne fra egget?
Da har du misforstått. Står at dei ikke kan forsvinne fra egg. Bare fra dei vanlige ballene du kaster på dei.
Når dei klekkes fra egg, så får du dei uansett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå blir eg usikker.. Har eg misforstått eller kan dem virkelig forsvinne fra egget?
Ikke fra eggene.Nå blir eg usikker.. Har eg misforstått eller kan dem virkelig forsvinne fra egget?
Ah fra ballen ja haha trudde du mente egget :-DIkke fra eggene.
Fra ballene
Ettersom man går opp i level vi dyrene man fanger vært sterkere og dermed vanskeligere å fange og stikker letter avEr det bare meg eller har rattata og pidgey blitt vanskelige å fange enn før? Stikker nesten bestandig med en gang om de ikke lar seg fange av første ball. Ikke at det er krise, men tenkte jeg skulle bli flinkere til å samle på dem igjen for å utvikle med lucky egg og få masse erfaringspoeng, men nå stikker dem jo med en gang.
Fikk en på over 700, over 600 og en på 300 og noe3 stk???? Wow. Har ikke sett en eneste av den uten om den er fanget. Håper du får bedre CP en det eg fikk tror det må være den laveste CP den kan ha
Ettersom man går opp i level vi dyrene man fanger vært sterkere og dermed vanskeligere å fange og stikker letter av
Nei, er ikke det jeg mener. Har merket meg kun disse to pokemonene i forhold til andre, og det gjelder også de som har lav cp og grønn sirkel.
Opplever også det. Og med magnetmite og zubat også.Nei, er ikke det jeg mener. Har merket meg kun disse to pokemonene i forhold til andre, og det gjelder også de som har lav cp og grønn sirkel.
Fant dem i byen, rett med det gamle sykehusetDen første er jo kul, den har ikke eg :-( hvor fant du han? Den andre er jamen ikke lett å finne heller, har bare funnet 2 av den.
Nei, fra egg har jeg aldri hørt om at de blir borteNå blir eg usikker.. Har eg misforstått eller kan dem virkelig forsvinne fra egget?
Ja på ned siden eller på oppside?Fant dem i byen, rett med det gamle sykehuset
Blir vel nedsiden, mot hovedveienJa på ned siden eller på oppside?
Hvor ofte får man Lucky Egg? Og hvor får man det, pokestops eller i ny level?