Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilde ja..Eg tror eg dør..!! Jaja det positive med han her er vel at vi ikke hadde den fra før, hehe
Så kjekt alltid kjekt med nye.Hurra fikk 2 nye pokemon idag.
Den har vi fått 3 av nå på kort tid. Den siste av dem dukket opp borti veien her en kveld. Så jeg fortet meg ut,Bilde ja..
Så kjekt alltid kjekt med nye.
Hvem var det?
Den første er jo kul, den har ikke eg :-( hvor fant du han? Den andre er jamen ikke lett å finne heller, har bare funnet 2 av den.
Disse 2 fikk jeg tak i
Ja det var jo spesielt :-DJeg har lett over alt, over alt der folk sier jeg skal finne han.
Sett han en gang og da spratt hen ut av egget og forsvant i en røyksky
Jeg snakker selvfølgelig om Pikachu.
I dag fikk jeg han, og kan dere gjette hvor, på soverommet mitt av alle steder
Skal du komme på besøkJa det var jo spesielt :-D
Den leter vi etter og...
3 stk???? Wow. Har ikke sett en eneste av den uten om den er fanget. Håper du får bedre CP en det eg fikk tror det må være den laveste CP den kan haDen har vi fått 3 av nå på kort tid. Den siste av dem dukket opp borti veien her en kveld. Så jeg fortet meg ut,
Kan dem forsvinne når de kommer ut av egget også??Jeg har lett over alt, over alt der folk sier jeg skal finne han.
Sett han en gang og da spratt hen ut av egget og forsvant i en røyksky
Jeg snakker selvfølgelig om Pikachu.
I dag fikk jeg han, og kan dere gjette hvor, på soverommet mitt av alle steder
Jepp, de kan detKan dem forsvinne når de kommer ut av egget også??
Hva?? Det har heldigvis ikke skjedd her, da hadde eg blitt sint har jo gått ræva av meg..!! Lærte noe nytt nå.Jepp, de kan det
Gjorde det også med Mr. Mime for meg
De små dyrene er det kun en begrenset periode.Hva?? Det har heldigvis ikke skjedd her, da hadde eg blitt sint har jo gått ræva av meg..!! Lærte noe nytt nå.
Jamen eg trudde du mente at dem kunne stikke av egge... Men det går ikke altså? Letta nå :-DDe små dyrene er det kun en begrenset periode.
Dersom du tar den like før tiden er ute, eller den går ut mens du hiver baller på den og den bryter ut så vil den stikke av
Nå blir eg usikker.. Har eg misforstått eller kan dem virkelig forsvinne fra egget?Ut av BALLEN, da kan de bli borte.
Ikke ut av EGGET som du har gått og gått for å klekke.
Vesensforskjell
Nå blir eg usikker.. Har eg misforstått eller kan dem virkelig forsvinne fra egget?