Pokemon Go

Skulle bare hente noen baller på Pokestoppet rett utenfor vinduet og så dukket denne opp.
421f789c5c7087cda861232b7a1399bd

Ja men eg var redd for det. Tenkte vist eg mista alt godterie på noe tull liksom :p

Nesh, kommer jo for eksempel opp en bekreftelse man må trykke på før man utvikler eller kan overføre en pokemon, så det er jeg ikke redd for :)

Nå tror e ikke man kan velge hvilken eevee skal utvikle seg til lengre :/ funka ikke på mine hvertfall :(

Første jeg utviklet lot jeg bare gå tilfeldig. Utvklet en forleden, kalte den Rainer, og fikk Vaporeon, så det "funket" her i alle fall, med mindre det bare var flaks siden det jo er 1/3 sjanse for at man får den man vil uansett :p

Første jeg utviklet lot jeg bare gå tilfeldig. Utvklet en forleden, kalte den Rainer, og fikk Vaporeon, så det "funket" her i alle fall, med mindre det bare var flaks siden det jo er 1/3 sjanse for at man får den man vil uansett :p

Funket for ikke så lenge siden her å men i dag funket det ikke :( rainer ble til sparky og pyro ble til rainer :(

En anelse ubrukelig når den skryter av defence og mener den vil gjøre seg bra i kamp. Over all a decent pokemon
Med cp 14.

Haha :p tenker den ser på hva som er styrken til hver enkelt pokemon, altså defence, speed, attac osv :p fikk høre om en av mine at den ville gjøre det stakkarslig i kamp :D

Back
Topp