Softis
Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Mye av det her også. Og ikke minst DrowzeeFøles som det kun finnes voltorb og magnetmite i den her byen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye av det her også. Og ikke minst DrowzeeFøles som det kun finnes voltorb og magnetmite i den her byen
Den har jeg lyst påVis vedlegget 192656
Fikk denne i 10km egget idag
Hva gjør appraise?
Hva gjør appraise?
Åå heheEi som gir deg info om pokemonen din
Ja men eg var redd for det. Tenkte vist eg mista alt godterie på noe tull liksomEr bare å trykke og se professoren gir deg en analyse av pokemonen
Ja men eg var redd for det. Tenkte vist eg mista alt godterie på noe tull liksom
Nå tror e ikke man kan velge hvilken eevee skal utvikle seg til lengre :/ funka ikke på mine hvertfall
Første jeg utviklet lot jeg bare gå tilfeldig. Utvklet en forleden, kalte den Rainer, og fikk Vaporeon, så det "funket" her i alle fall, med mindre det bare var flaks siden det jo er 1/3 sjanse for at man får den man vil uansett
En anelse ubrukelig når den skryter av defence og mener den vil gjøre seg bra i kamp. Over all a decent pokemonEr bare å trykke og se professoren gir deg en analyse av pokemonen
Husket du stor bokstav?Funket for ikke så lenge siden her å men i dag funket det ikke rainer ble til sparky og pyro ble til rainer
En anelse ubrukelig når den skryter av defence og mener den vil gjøre seg bra i kamp. Over all a decent pokemon
Med cp 14.
JeppHusket du stor bokstav?
Oi så dumt. Eg utvikla den siste igår så rart at det ikke funket i dag.Jepp