Mye av det her også. Og ikke minst DrowzeeFøles som det kun finnes voltorb og magnetmite i den her byen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye av det her også. Og ikke minst DrowzeeFøles som det kun finnes voltorb og magnetmite i den her byen![]()
Den har jeg lyst på
Hva gjør appraise?
Ja men eg var redd for det. Tenkte vist eg mista alt godterie på noe tull liksomEr bare å trykke og seprofessoren gir deg en analyse av pokemonen
![]()
Ja men eg var redd for det. Tenkte vist eg mista alt godterie på noe tull liksom![]()
Nå tror e ikke man kan velge hvilken eevee skal utvikle seg til lengre :/ funka ikke på mine hvertfall![]()
Første jeg utviklet lot jeg bare gå tilfeldig. Utvklet en forleden, kalte den Rainer, og fikk Vaporeon, så det "funket" her i alle fall, med mindre det bare var flaks siden det jo er 1/3 sjanse for at man får den man vil uansett![]()
En anelse ubrukelig når den skryter av defence og mener den vil gjøre seg bra i kamp. Over all a decent pokemonEr bare å trykke og seprofessoren gir deg en analyse av pokemonen
![]()
Husket du stor bokstav?Funket for ikke så lenge siden her å men i dag funket det ikkerainer ble til sparky og pyro ble til rainer
![]()
En anelse ubrukelig når den skryter av defence og mener den vil gjøre seg bra i kamp. Over all a decent pokemon
Med cp 14.
JeppHusket du stor bokstav?
Oi så dumt. Eg utvikla den siste igår så rart at det ikke funket i dag.Jepp![]()