Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den nederste der fikk vi nesten tak i i dag og. Men den stakk etter det som føltes som 100 baller....Vis vedlegget 192607
Vis vedlegget 192608
Fikk disse to lokket til meg meg incense i dag. kom meg til level 20 da vesla hadde så lyst til å utvikle pokemon, så vi utviklet mange og fanget en del. Utviklet denne også
Vis vedlegget 192609
Det var en god dag :-DVært i dåp k dag og selskapet av i et menighetshus med eget pokestop, fikk snurra 31 ganger gitt
Den nederste der fikk vi nesten tak i i dag og. Men den stakk etter det som føltes som 100 baller....
Jepp! Var nesten tom for egg, men nå har det bedret seg en god del kan man si!Det var en god dag :-D
16, snart 17Hvilke nivå er dere på? Jeg er straks 20, men guttungen er på 25...
Level 18, men i morgen satser jeg på level 19 :-DHvilke nivå er dere på? Jeg er straks 20, men guttungen er på 25...
Da er det annet det er fult av. Max ting i sekkenSitter og venter på time hos kiropraktor og rett utfor er det pokestop. Men fikk ikke lov til å få baller da det var fullt:-O. Har vel noen 30 baller:-O
Takk! Men nå er det 300 000 xp til neste levelWow så utrolig bra :-D en smule misunnelig ;-)
Akkurat det jeg endte med å gjøre også. Håpet på flere baller men fikk ingen av dem men heller av det jeg hadde kvittet meg medDa er det annet det er fult av. Max ting i sekken
I slike tilfeller kvittet jeg meg med revive og potions. Jeg har alltid mer enn jeg trenger av det.