Pokemon Go

eeb8939b10a40a0603ff2d0b05f45c9c

Fikk denne i går :)

I dag fikk vi endelig tak i electabuzz. To stk tilogmed ;-)
Over 700 i cp på den ene.

Og neeesten mr.mime
Han spawner overalt i byen om dagen ser det ut til. I natt var han tilogmed i veien her jeg bor! Men det ante jo ikke jeg før jeg så det på facebookgruppa til pokemon her i byen i morges :mad:

Sitter og venter på time hos kiropraktor og rett utfor er det pokestop. Men fikk ikke lov til å få baller da det var fullt:-O. Har vel noen 30 baller:-O

Sitter og venter på time hos kiropraktor og rett utfor er det pokestop. Men fikk ikke lov til å få baller da det var fullt:-O. Har vel noen 30 baller:-O
Da er det annet det er fult av. Max ting i sekken

I slike tilfeller kvittet jeg meg med revive og potions. Jeg har alltid mer enn jeg trenger av det.

• Liker
Reactions: BMC
Da er det annet det er fult av. Max ting i sekken

I slike tilfeller kvittet jeg meg med revive og potions. Jeg har alltid mer enn jeg trenger av det.
Akkurat det jeg endte med å gjøre også:-). Håpet på flere baller men fikk ingen av dem men heller av det jeg hadde kvittet meg med:-P

ImageUploadedByBV Forum1471898543.035015.jpg
Fikk endelig tak i denne i kveld når jeg ikke tur. Skulle egentlig ikke spille pokemon da, skulle bare inn å sjekke noe så dukket denne opp :-D

Se hva vi klekket i egg i dag :-D
Enten 2 eller 5 km, husker ikke. Gledelig etter at vi klekket en dårlig caterpie her om dagen ;-)
1471982870752.jpg

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp