Jeg fikk denne karen i et 10 km eggVis vedlegget 192501
Fikk denne i dag :-D aldri sett den før.. Noen andre som har den?
Han finnes visst bare i Vest-Europa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk denne karen i et 10 km eggVis vedlegget 192501
En av de første jeg fikk i eggVis vedlegget 192501
Yes den har egVis vedlegget 192501
Hva i alle dager skjedde med deg??? God bedringDette stemme ikke. Eg er på lvl 20 og må ha 50,000 for og komme videre :-( skulle jo til byen igår men så havna Eg på sykehuset isteden for
Nei skulle ta bussen inn til byen men etter 5 min i bussen så besvimte eg av og blei ikke bedre, etter 15 min med besviming og syne var borte i alle 15 min så prøvde eg og rope på hjelp men ingen hørte. Da eg besvimte av for ca 15 gang våknet eg av noen kom på bussen ved siden av meg, eg spurte om de kunne hjelpe meg. Så da hjalp dem meg bort til et lokalt lege kontor, bare den lille turen besvimte eg 3 ganger og der ringte dem ambulanse siden eg var dårlig og heilt borte.Hva i alle dager skjedde med deg??? God bedring
Vis vedlegget 192501
Den fikk vi før i dag
For ca 10 min siden fikk jeg og den elendig CP men men denne er en av 5 som bare er i en verdensdel hver. Denne er Europa sin
Men i alle dager :-oNei skulle ta bussen inn til byen men etter 5 min i bussen så besvimte eg av og blei ikke bedre, etter 15 min med besviming og syne var borte i alle 15 min så prøvde eg og rope på hjelp men ingen hørte. Da eg besvimte av for ca 15 gang våknet eg av noen kom på bussen ved siden av meg, eg spurte om de kunne hjelpe meg. Så da hjalp dem meg bort til et lokalt lege kontor, bare den lille turen besvimte eg 3 ganger og der ringte dem ambulanse siden eg var dårlig og heilt borte.
Alt er bra nå
Nei alt stod bra til med meg og barnet på alle prøver dem tok. En mnd siden sist eg besvimte men langt ifra så alvorlig, så den ene legen tenkte kanskje det kan være starten på epilepsi men tvilte på det men skal sjekke det opp for å være sikker fikk faktisk fanget en helt ny pokomon i dag på den lille turen meg og datteren min var ute i dag så er veldig fornøyd ;-) hehe ja pokomon på hjernenMen i alle dager :-o
Fant de ut hva det var da?
Godt du er bedre nå
Hvilke nivå er dere på? Jeg er straks 20, men guttungen er på 25...
Jeg er på level 15!Hvilke nivå er dere på? Jeg er straks 20, men guttungen er på 25...
Han har jeg fanget 2 ganger denne ukaJeg fikk denne karen i et 10 km egg
Han finnes visst bare i Vest-Europa
Wow så utrolig bra :-D en smule misunnelig ;-)Straks level 28 her