Pokemon Go

Dette med level tenker ikke jeg så mye på, syns heller det er en ulempe siden man ofte finner pokemon med høyt level og de er vanskeligere å fange. For min del spiller jeg fordi jeg vil fange og utvikle pokemon, ikke for å komme opp i level :p

Hva i alle dager skjedde med deg??? God bedring :-)
Nei skulle ta bussen inn til byen men etter 5 min i bussen så besvimte eg av og blei ikke bedre, etter 15 min med besviming og syne var borte i alle 15 min så prøvde eg og rope på hjelp men ingen hørte. Da eg besvimte av for ca 15 gang våknet eg av noen kom på bussen ved siden av meg, eg spurte om de kunne hjelpe meg. Så da hjalp dem meg bort til et lokalt lege kontor, bare den lille turen besvimte eg 3 ganger og der ringte dem ambulanse siden eg var dårlig og heilt borte.

Alt er bra nå :-)

Nei skulle ta bussen inn til byen men etter 5 min i bussen så besvimte eg av og blei ikke bedre, etter 15 min med besviming og syne var borte i alle 15 min så prøvde eg og rope på hjelp men ingen hørte. Da eg besvimte av for ca 15 gang våknet eg av noen kom på bussen ved siden av meg, eg spurte om de kunne hjelpe meg. Så da hjalp dem meg bort til et lokalt lege kontor, bare den lille turen besvimte eg 3 ganger og der ringte dem ambulanse siden eg var dårlig og heilt borte.

Alt er bra nå :-)
Men i alle dager :-o
Fant de ut hva det var da?
Godt du er bedre nå :-)

Men i alle dager :-o
Fant de ut hva det var da?
Godt du er bedre nå :-)
Nei alt stod bra til med meg og barnet på alle prøver dem tok. En mnd siden sist eg besvimte men langt ifra så alvorlig, så den ene legen tenkte kanskje det kan være starten på epilepsi men tvilte på det men skal sjekke det opp for å være sikker :-) fikk faktisk fanget en helt ny pokomon i dag på den lille turen meg og datteren min var ute i dag så er veldig fornøyd ;-) hehe ja pokomon på hjernen :-P

Back
Topp