Ikke jeg heller? Skal man det?
Skal dukke opp charmander, squirtle og bulbasaur i begynnelsen, ja. Så velger man én. Rart det ikke kom til dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller? Skal man det?
Leste nye sted at hvis man unngår å fange noen av starterne og bare går videre så dukker Pikachu opp - men ikke testet selvSkal dukke opp charmander, squirtle og bulbasaur i begynnelsen, ja. Så velger man én. Rart det ikke kom til dere?
Leste nye sted at hvis man unngår å fange noen av starterne og bare går videre så dukker Pikachu opp - men ikke testet selv
Det testet jeg og det funka faktiskLeste nye sted at hvis man unngår å fange noen av starterne og bare går videre så dukker Pikachu opp - men ikke testet selv
Fikk bare opp Bulbasaur jeg, den siste av dem jeg ville haSkal dukke opp charmander, squirtle og bulbasaur i begynnelsen, ja. Så velger man én. Rart det ikke kom til dere?
Jøss! Tror den første jeg tok var en voltorbSkal dukke opp charmander, squirtle og bulbasaur i begynnelsen, ja. Så velger man én. Rart det ikke kom til dere?
Fikk bare opp Bulbasaur jeg, den siste av dem jeg ville ha
Jeg fikk bare opp Squirtle, altså helt grei men hadde definitivt heller valgt charmanderSkal dukke opp charmander, squirtle og bulbasaur i begynnelsen, ja. Så velger man én. Rart det ikke kom til dere?
Er Charmander jeg liker best av de første, han er så søt som liten og blir badass som storJeg fikk bare opp Squirtle, altså helt grei men hadde definitivt heller valgt charmander
Min lillesøster hadde det også sånn men husker ikke hvem av de tre som kom til henne, men kun en
Også ikke glem flammerEr Charmander jeg liker best av de første, han er så søt som liten og blir badass som stor
Samme med Squirtle egentlig, men han ligger på 2. plass
Jaaaa, absoluttOgså ikke glem flammer
Haha, det så storebror på YouTube i ettermiddagLeste nye sted at hvis man unngår å fange noen av starterne og bare går videre så dukker Pikachu opp - men ikke testet selv
Jeg har bestemt meg for å komme til level 18 i morgenJeg ble akkurat level 21
Skal komme meg til level 18 i morgen har jeg bestemtLvl 20 og det går så seint
Åh så kjedelig da :-/ Jeg skal komme meg til level 18 i morgen har jeg bestemtBare på level 10 enda men snart går jeg til level 11. Må bare få meg flere baller. Helt tom og sitter på pauserommet i bhg til storebror hvor det selvsagt er utrolig dårlig med pokestops rundt. Kun 1 i nær gåavstand ellers må en kjøre:-/
Jeg kan bli level 18 når jeg vil, men sparer de pokemonene til Lucky egg (evolve).Jeg har bestemt meg for å komme til level 18 i morgen
Jeg kom meg opp på level 11 men egentlig mest fordi vi ble stuck i sentrum pga bilen streiket. En del pokestops der og masse PokemonsÅh så kjedelig da :-/ Jeg skal komme meg til level 18 i morgen har jeg bestemt
Lurt å være litt bestemtSkal komme meg til level 18 i morgen har jeg bestemt
Ja, men mangler 3000 XP før jeg er i level 18 så vurderer å stikke ut en liten tur mens sambo passer mini og spiller fifaLurt å være litt bestemt
Ja vist du har mulighet så grip denJa, men mangler 3000 XP før jeg er i level 18 så vurderer å stikke ut en liten tur mens sambo passer mini og spiller fifa