Pokemon Go

Skal dukke opp charmander, squirtle og bulbasaur i begynnelsen, ja. Så velger man én. Rart det ikke kom til dere?
Leste nye sted at hvis man unngår å fange noen av starterne og bare går videre så dukker Pikachu opp - men ikke testet selv

Leste nye sted at hvis man unngår å fange noen av starterne og bare går videre så dukker Pikachu opp - men ikke testet selv

Folk sier det stemmer ja, men har fanget 4-5 picachu selv, så ser ikke helt poenget. :p uansett skal starterne komme.

Skal dukke opp charmander, squirtle og bulbasaur i begynnelsen, ja. Så velger man én. Rart det ikke kom til dere?
Fikk bare opp Bulbasaur jeg, den siste av dem jeg ville ha :p

Jøss! Tror den første jeg tok var en voltorb :p

Fikk bare opp Bulbasaur jeg, den siste av dem jeg ville ha :p
Jeg fikk bare opp Squirtle, altså helt grei men hadde definitivt heller valgt charmander ;)
Min lillesøster hadde det også sånn men husker ikke hvem av de tre som kom til henne, men kun en

Jeg fikk bare opp Squirtle, altså helt grei men hadde definitivt heller valgt charmander ;)
Min lillesøster hadde det også sånn men husker ikke hvem av de tre som kom til henne, men kun en
Er Charmander jeg liker best av de første, han er så søt som liten og blir badass som stor :p
Samme med Squirtle egentlig, men han ligger på 2. plass ;)

Bare på level 10 enda men snart går jeg til level 11:-). Må bare få meg flere baller:-). Helt tom og sitter på pauserommet i bhg til storebror hvor det selvsagt er utrolig dårlig med pokestops rundt. Kun 1 i nær gåavstand ellers må en kjøre:-/
Åh så kjedelig da :-/ Jeg skal komme meg til level 18 i morgen har jeg bestemt :-)

Etter å ha telt over antall pokemon som kan evolves så satt jeg og snuppa med Lucky egg og evolvet så mange vi kunne, samt at jeg har funnet en ny og evolvet to nye så hoppet jeg over level 18 og er nå level 19 :D
Kommer nok til å være det en stund da :p

Back
Topp