Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Det ble ikke til at jeg gikk ut allikevel, men i morgen skal jeg ut og da satser jeg på level 18Ja vist du har mulighet så grip den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble ikke til at jeg gikk ut allikevel, men i morgen skal jeg ut og da satser jeg på level 18Ja vist du har mulighet så grip den
Nei er ikke lett, merke det selv. Iallefall den siste uken som har vært. Eg skal en tur til byen i dag og satser på og komme litt nærmere lvl 21Det ble ikke til at jeg gikk ut allikevel, men i morgen skal jeg ut og da satser jeg på level 18
Eg kjørte forbi Kongsberg i sommer. Det kom opp pokomon over alt og eg hadde vanskelig for å velge mye pokestop ogsåBegynte på høgskolen i kongsberg denne uken. Å gå fra togstasjonen til skolen 4 ganger, og så retur, har gjort underverker for xp'en min. Var nettopp blitt lvl 17 på mandag, nå er jeg halvveis til 20
Etter level 25?Hmm kjenner at det ikke frister å spille etter lvl 25 :O
Etter level 25?
Ser ut som om jeg kommer til å sitte fast på level 20 om jeg kommer meg dit
Ja det syns jeg også!Hmm nja kanskje fra lvl 21 da :/ utrolig dårlig at det vil bli så utrolig vanskelig etter lvl 20
Ja det syns jeg også!
Etter level 25?
Ser ut som om jeg kommer til å sitte fast på level 20 om jeg kommer meg dit
Vi er ikke halvveis på lvl 15 enda en gang, og har da ikke tid til å holde på mer enn evt litt i helger.Da mister man fort interessen for noe når det tar evigheter å komme videre :/
Halvveis til lvl 17 og føler e har holdt på i evigheter :/Vi er ikke halvveis på lvl 15 enda en gang, og har da ikke tid til å holde på mer enn evt litt i helger.
Og da tar det laaang tid ja, og de kommer sikkert til å miste kunder når det blir sååå vrient..
Dette stemme ikke. Eg er på lvl 20 og må ha 50,000 for og komme videre :-( skulle jo til byen igår men så havna Eg på sykehuset isteden forHmm kjenner at det ikke frister å spille etter lvl 25 :O
Dette stemme ikke. Eg er på lvl 20 og må ha 50,000 for og komme videre :-( skulle jo til byen igår men så havna Eg på sykehuset isteden for
Ah eg som leste feil tar jo evig tid å komme videre men forstår at det må være litt utfordring på å komme videre vist ikke så når jo alle fort opp i lvl og det er kanskje litt kjedelig.Det stemmer jo står jo at du må ha 50 000 xp for å komme i lvl 21 :/
Huff kjedelig å havne på sykehuset da
Jeg er på level 17 og begynner allerede å miste intressen! Bor på en plass med ingen pokemon, å en pokestop ca. 10 min gange unna meg. Skal vi til gymen blir det 10-15 kjøring i bil, går ikke så veldig fort å komme opp i level da.Hmm kjenner at det ikke frister å spille etter lvl 25 :O
Jeg fikk også den idagVis vedlegget 192501
Fikk denne i dag :-D aldri sett den før.. Noen andre som har den?
Jeg har ett pokestop i gå avstand. Det er nesten ingen pokemon her oppe hos meg. Sikkelig kjipt.Jeg er på level 17 og begynner allerede å miste intressen! Bor på en plass med ingen pokemon, å en pokestop ca. 10 min gange unna meg. Skal vi til gymen blir det 10-15 kjøring i bil, går ikke så veldig fort å komme opp i level da.