Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Det ble ikke til at jeg gikk ut allikevel, men i morgen skal jeg ut og da satser jeg på level 18Ja vist du har mulighet så grip den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble ikke til at jeg gikk ut allikevel, men i morgen skal jeg ut og da satser jeg på level 18Ja vist du har mulighet så grip den![]()
Nei er ikke lett, merke det selv. Iallefall den siste uken som har vært. Eg skal en tur til byen i dag og satser på og komme litt nærmere lvl 21Det ble ikke til at jeg gikk ut allikevel, men i morgen skal jeg ut og da satser jeg på level 18![]()
Eg kjørte forbi Kongsberg i sommer. Det kom opp pokomon over alt og eg hadde vanskelig for å velgeBegynte på høgskolen i kongsberg denne uken. Å gå fra togstasjonen til skolen 4 ganger, og så retur, har gjort underverker for xp'en min. Var nettopp blitt lvl 17 på mandag, nå er jeg halvveis til 20
Etter level 25?Hmm kjenner at det ikke frister å spille etter lvl 25 :O
Etter level 25?
Ser ut som om jeg kommer til å sitte fast på level 20 om jeg kommer meg dit![]()
Ja det syns jeg også!Hmm nja kanskje fra lvl 21 da :/ utrolig dårlig at det vil bli så utrolig vanskelig etter lvl 20![]()
Ja det syns jeg også!
Etter level 25?
Ser ut som om jeg kommer til å sitte fast på level 20 om jeg kommer meg dit![]()
Vi er ikke halvveis på lvl 15 enda en gang, og har da ikke tid til å holde på mer enn evt litt i helger.Da mister man fort interessen for noe når det tar evigheter å komme videre :/
Halvveis til lvl 17 og føler e har holdt på i evigheter :/Vi er ikke halvveis på lvl 15 enda en gang, og har da ikke tid til å holde på mer enn evt litt i helger.
Og da tar det laaang tid ja, og de kommer sikkert til å miste kunder når det blir sååå vrient..
Dette stemme ikke. Eg er på lvl 20 og må ha 50,000 for og komme videre :-( skulle jo til byen igår men så havna Eg på sykehuset isteden forHmm kjenner at det ikke frister å spille etter lvl 25 :O
Dette stemme ikke. Eg er på lvl 20 og må ha 50,000 for og komme videre :-( skulle jo til byen igår men så havna Eg på sykehuset isteden for![]()
Ah eg som leste feilDet stemmer jostår jo at du må ha 50 000 xp for å komme i lvl 21 :/
Huff kjedelig å havne på sykehuset da![]()
Jeg er på level 17 og begynner allerede å miste intressen! Bor på en plass med ingen pokemon, å en pokestop ca. 10 min gange unna meg. Skal vi til gymen blir det 10-15 kjøring i bil, går ikke så veldig fort å komme opp i level da.Hmm kjenner at det ikke frister å spille etter lvl 25 :O
Jeg fikk også den idagVis vedlegget 192501
Fikk denne i dag :-D aldri sett den før.. Noen andre som har den?

Jeg har ett pokestop i gå avstand. Det er nesten ingen pokemon her oppe hos meg. Sikkelig kjipt.Jeg er på level 17 og begynner allerede å miste intressen! Bor på en plass med ingen pokemon, å en pokestop ca. 10 min gange unna meg. Skal vi til gymen blir det 10-15 kjøring i bil, går ikke så veldig fort å komme opp i level da.