Åååh håper å finne en jeg også men ser dårlig ut rundt der jeg har vært ihvertfallEg tror eg har funnet ut hvor pikachu bor her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh håper å finne en jeg også men ser dårlig ut rundt der jeg har vært ihvertfallEg tror eg har funnet ut hvor pikachu bor her
Ikke sett noen vi heller.... Men vet andre har funnet ham her...Oj!! Har fremdeles til gode å se en jeg :O
Eg tror eg har funnet ut hvor pikachu bor her
Haha snakk om å være i ammetåke, trodde ikke jeg hadde den men gikk inn og sjekket og jammen meg her jeg den. Men husker ikke hvor jeg tok den og har kun 1 så håper på flereOj!! Har fremdeles til gode å se en jeg :O
Hæ? Trodde man måtte hatt et gym i et døgn eller no for belønning krg? Hvordan får man det?Symbolet er der alltid. Hvor mange du kan få noe for er fra 0 til mange
Null hos deg nå
Hvor lenge til neste gang du kan høste står der, 18 timer da det bildet ble tatt. Har du en pokemon i en gym når denne ikke teller tid, skal du kunne høste.
Nei, den måtte jeg evolve selv. Aldri sett den "vilt" fanget før.Vis vedlegget 191513
Fant denne i dag når jeg gikk tur, men syyykt vanskelig å fange.. Den hoppet ut av pokeballen fire ganger før den bare stakk igjen. Har dere fått tak i denne?
Wow her var det mye bra! Hvor er dette?Ja, men begge veier...
Ingen baller.
Seks pokemon!
Trodde jeg også. Men det viser seg at man kan høste ca en gang i døgnet. Men den første gangen kan være rett ettet en er satt der. Deretter må det gå nesten et døgn. Men innen den tid er jeg kastet ut og det et over et døgn til neste gang for min del.Hæ? Trodde man måtte hatt et gym i et døgn eller no for belønning krg? Hvordan får man det?
Jeg husker ikke hvor du bor, vet du hvor jeg bor? Liksom, skal jeg si "sula. Ei øy utenfor Ålesund" eller "femti meter vest for kiwi"?Wow her var det mye bra! Hvor er dette?
Ha ha Ålesund holder! Da er det ikke aktuelt for megJeg husker ikke hvor du bor, vet du hvor jeg bor? Liksom, skal jeg si "sula. Ei øy utenfor Ålesund" eller "femti meter vest for kiwi"?
Ja kjekt med pickachu synes eg håper eg får flere muligheter til å treffe på han på samme plassen men er mye å gjøre fram over.Haha snakk om å være i ammetåke, trodde ikke jeg hadde den men gikk inn og sjekket og jammen meg her jeg den. Men husker ikke hvor jeg tok den og har kun 1 så håper på flere
Wow kan lvl er du på? Har fanget de 2 siste der men mye mye lavere CP på
Level 26, straks 27 Team MysticWow kan lvl er du på? Har fanget de 2 siste der men mye mye lavere CP på
Eg tror eg har funnet ut hvor pikachu bor her
Om du sloss på gymmen. For å gjøre dem friske igjenVis vedlegget 191712
Hvordan bruker man disse fire?
Her også. Bhg start idag så blir travelt uke. Kanskje jeg finner noen nye utenfor bhg når vi blir sendt ut hvis alt går braJa kjekt med pickachu synes eg håper eg får flere muligheter til å treffe på han på samme plassen men er mye å gjøre fram over.
Du trykker på de, og hvis noen pokemon trenger de, så kommer de oppVis vedlegget 191712
Hvordan bruker man disse fire?