Pokemon Go

Symbolet er der alltid. Hvor mange du kan få noe for er fra 0 til mange
Null hos deg nå
Hvor lenge til neste gang du kan høste står der, 18 timer da det bildet ble tatt. Har du en pokemon i en gym når denne ikke teller tid, skal du kunne høste.
Hæ? Trodde man måtte hatt et gym i et døgn eller no for belønning krg? Hvordan får man det?

565ab71b3f6d6c9ba65884cf94a8a2aa

Klekte denne i dag :D Kul CP :p

Hæ? Trodde man måtte hatt et gym i et døgn eller no for belønning krg? Hvordan får man det?
Trodde jeg også. Men det viser seg at man kan høste ca en gang i døgnet. Men den første gangen kan være rett ettet en er satt der. Deretter må det gå nesten et døgn. Men innen den tid er jeg kastet ut og det et over et døgn til neste gang for min del.

Jeg husker ikke hvor du bor, vet du hvor jeg bor? Liksom, skal jeg si "sula. Ei øy utenfor Ålesund" eller "femti meter vest for kiwi"?
Ha ha Ålesund holder! Da er det ikke aktuelt for meg :P

Haha snakk om å være i ammetåke, trodde ikke jeg hadde den men gikk inn og sjekket og jammen meg her jeg den:-). Men husker ikke hvor jeg tok den og har kun 1 så håper på flere:-)
Ja kjekt med pickachu synes eg :-) håper eg får flere muligheter til å treffe på han på samme plassen men er mye å gjøre fram over.

Ja kjekt med pickachu synes eg :-) håper eg får flere muligheter til å treffe på han på samme plassen men er mye å gjøre fram over.
Her også:-). Bhg start idag så blir travelt uke. Kanskje jeg finner noen nye utenfor bhg når vi blir sendt ut hvis alt går bra:-)

Jeg har lite tid til jakt denne uken. Mine faste trilleturer, men der er jo den "gode plassen" jeg har vist bilder av. Dog i går var der bare to.

Men manko på baller er mitt største problem.

I dag skal jeg på shopping. Bursdagsgave og stæsj til fredag. Så da satser jeg på å høste er par stopp noen ganger ;-)

Må trolig kvitte meg med noe potions og revive for sekken er nesten full og jeg vil ha med meg flere baller

Back
Topp