Så utrolig kjedelig
Møtte på den her og brukte opp alle pokeballene uten å fange den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjedelig
Jepp!Så utrolig kjedelig
Møtte på den jeg også idag. Brukte opp mange baller, fikk den men så rømte den og måtte bruke enda flere men fikk den omsider
Fant han på Tøyen ved bensinstasjonenDen har jeg også lyst på
24 baller bruktr jeg uten å få denMøtte på den jeg også idag. Brukte opp mange baller, fikk den men så rømte den og måtte bruke enda flere men fikk den omsider
24?? Oi shit. Kanskje en ny bug. Eg brukte 6 baller på en pidgey med lav cp her en dagen og fikk den ikke24 baller bruktr jeg uten å få den
Fikk heldigvis samlet inn masse baller igjen på veien hjem, gikk omvei gjennom sentrum for å få med meg flere pokestop24?? Oi shit. Kanskje en ny bug. Eg brukte 6 baller på en pidgey med lav cp her en dagen og fikk den ikke
:-O. Har prøvd meg på den før også og brukt rundt 15-20 baller uten å få den. Brukte vel rundt 15 baller denne gangen og omsider fikk jeg den24 baller bruktr jeg uten å få den
Hos meg klarte den å rømme en gang før jeg fikk den24?? Oi shit. Kanskje en ny bug. Eg brukte 6 baller på en pidgey med lav cp her en dagen og fikk den ikke
Men da ville jeg sjekket regelmessig for det er faste plasser de dukker opp på. Både mine foreldre og svigermor har en i huset/hagenTror det er første jeg har fanget der
Jeg pleier å sjekke litt før jeg legger meg til å sove, men har ikke fått noen der før nåMen da ville jeg sjekket regelmessig for det er faste plasser de dukker opp på. Både mine foreldre og svigermor har en i huset/hagen
Hevnen er søtEn plass i dag sto jeg helt stille og fanget fire stykker. Like ved der jeg tok bilde av fire i går da jeg ikke hadde baller...
Ja, men begge veier...Hevnen er søt
Jeg har hverken den stripete katten eller de eggene der.Ja, men begge veier...
Ingen baller.
Seks pokemon!
Sitter utenfor det eneste stoppet. Rett over veien for gymmen. Samler litt ballerJeg har hverken den stripete katten eller de eggene der.
Kanskje jeg skal besøke deg en dag.
Har masse baller
Jeg har hverken den stripete katten eller de eggene der.
Kanskje jeg skal besøke deg en dag.
Har masse baller
Hvor mange evolve-i-kø sparer dere opp før Lucky-egg? Har ca 20 nå.... Stort mer rekker jeg vel ikke?