Pokemon Go

75173e7a69d81fdce292710444b4208b

Møtte på den her og brukte opp alle pokeballene uten å fange den :p
Så utrolig kjedelig :(

Tenkte meg ut på en tur for å samle litt baller og se hvilke pokemons som er ute med hytten til foreldrene mine men lillebror gjør det selvfølgelig vanskelig å komme seg ut idag.

Møtte på den jeg også idag:-). Brukte opp mange baller, fikk den men så rømte den og måtte bruke enda flere men fikk den omsider:-)
24 baller bruktr jeg uten å få den :o

24?? Oi shit. Kanskje en ny bug. Eg brukte 6 baller på en pidgey med lav cp her en dagen og fikk den ikke :-P
Fikk heldigvis samlet inn masse baller igjen på veien hjem, gikk omvei gjennom sentrum for å få med meg flere pokestop :)

En plass i dag sto jeg helt stille og fanget fire stykker. Like ved der jeg tok bilde av fire i går da jeg ikke hadde baller...

Hvor mange evolve-i-kø sparer dere opp før Lucky-egg? Har ca 20 nå.... Stort mer rekker jeg vel ikke?

Jeg har hverken den stripete katten eller de eggene der.
Kanskje jeg skal besøke deg en dag.
Har masse baller
Sitter utenfor det eneste stoppet. Rett over veien for gymmen. Samler litt baller
Se om det er noe der borte om litt.

Lillejenta sover. Derav at jeg kan sitte stille....

Jeg har hverken den stripete katten eller de eggene der.
Kanskje jeg skal besøke deg en dag.
Har masse baller

Den stripete katten er en hund, strengt tatt. :) Heter Arcanine, og canine betyr jo hunderase. Feline er katt. :) Ikke at man kan vite det intuitivt da, har også tenkt at den ligner mest på en tiger selv. :p

Hvor mange evolve-i-kø sparer dere opp før Lucky-egg? Har ca 20 nå.... Stort mer rekker jeg vel ikke?

Haha, jeg hadde bare 5-6 sist jeg brukte et egg :p Kombinerte det med en incence så jeg fikk fanget noen pokemon også i samme slengen og fikk dobbelt poeng for dem. Ekstra lurt å gjøre dette om man er i nærheten av en gym og kan trene/sloss litt innenfor tidsrammen også, men som du sier, har man 20 pokemon å utvikle så blir det jo mye poeng, viktig å passe på at man får tatt alle. :p

Back
Topp