Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Symbolet er der alltid. Hvor mange du kan få noe for er fra 0 til mangeEg tok over en gym i da, den var min i 30 min haha :-D på den tiden kunne eg ikke samle inn noe som helst men symbole for å samle inn har ikke forsvunnet fra shop. Den oppe til høyre på bilde. Noe som vet hvorfor og eventuelt når den vil forsvinne?
Hvor mange forskjellige har dere fått dere etterhvert? Jeg har 74 nå. Så ca halveis da altså. Men nå syns jeg at jeg sjelden finner nye typer rundt her.
Bare tatt 39 var det vel men ikke så lenge siden jeg begynte og mange av de samme som går igjen her.
Så fordel med å vente for å ta en pokemon i gymmen eller ta over en gym til tiden er ferdig?Symbolet er der alltid. Hvor mange du kan få noe for er fra 0 til mange
Null hos deg nå
Hvor lenge til neste gang du kan høste står der, 18 timer da det bildet ble tatt. Har du en pokemon i en gym når denne ikke teller tid, skal du kunne høste.
Her er min går sakte fram over
Hvor mange forskjellige har dere fått dere etterhvert? Jeg har 74 nå. Så ca halveis da altså. Men nå syns jeg at jeg sjelden finner nye typer rundt her.
Dette et meg.Her er min går sakte fram over
Haha, hyggelig sengekameratFant denne i sengen min i går kveld når jeg skulle legge meg.
Om du ikke tror du klarer holde den så lenge. Så er det sånnsett det.Så fordel med å vente for å ta en pokemon i gymmen eller ta over en gym til tiden er ferdig?
Syns det var veldig hyggelig sigen jeg ikke hadde han fra førHaha, hyggelig sengekamerat
Tror det er første jeg har fanget derHadde vært glad for å finne en i sengen min. Det betyr jo at jeg kan få tak i pokemon hjemme, jevnt og trutt. Ingen befinner seg noen gang så nært mitt hus at jeg når dem inne.
Den har jeg også lyst påVis vedlegget 191430
ENDELIG!!