Pokemon Go

1baf78c8a6442cf5a7b3442aea4b5b92

Hvor mange forskjellige har dere fått dere etterhvert? Jeg har 74 nå. Så ca halveis da altså. Men nå syns jeg at jeg sjelden finner nye typer rundt her.

Eg tok over en gym i da, den var min i 30 min :-P haha :-D på den tiden kunne eg ikke samle inn noe som helst men symbole for å samle inn har ikke forsvunnet fra shop. Den oppe til høyre på bilde. Noe som vet hvorfor og eventuelt når den vil forsvinne?
Symbolet er der alltid. Hvor mange du kan få noe for er fra 0 til mange
Null hos deg nå
Hvor lenge til neste gang du kan høste står der, 18 timer da det bildet ble tatt. Har du en pokemon i en gym når denne ikke teller tid, skal du kunne høste.

1baf78c8a6442cf5a7b3442aea4b5b92

Hvor mange forskjellige har dere fått dere etterhvert? Jeg har 74 nå. Så ca halveis da altså. Men nå syns jeg at jeg sjelden finner nye typer rundt her.

83 ulike her :)

Last edited:
492b7656651ec5d86e47beeecba1c863

66 ulike her. Ikke ofte jeg finner en ny sort lenger.

Bare tatt 39 var det vel men ikke så lenge siden jeg begynte og mange av de samme som går igjen her.

Vedlegg

• 1471155008538.jpg
    1471155008538.jpg
    38,6 KB · Visninger: 34
Bare tatt 39 var det vel men ikke så lenge siden jeg begynte og mange av de samme som går igjen her.

Nei, pokedexen teller hvor mange ulike typer du eier/har eid :) hvis du vil se hvor mange stykker du har fanget totalt må du gå på profilen din og se på medaljene dine, en av de øverste der teller antall pokemon totalt. Har over 400 der selv, men bare 83 i pokedexen :)

Symbolet er der alltid. Hvor mange du kan få noe for er fra 0 til mange
Null hos deg nå
Hvor lenge til neste gang du kan høste står der, 18 timer da det bildet ble tatt. Har du en pokemon i en gym når denne ikke teller tid, skal du kunne høste.
Så fordel med å vente for å ta en pokemon i gymmen eller ta over en gym til tiden er ferdig?

Så fordel med å vente for å ta en pokemon i gymmen eller ta over en gym til tiden er ferdig?
Om du ikke tror du klarer holde den så lenge. Så er det sånnsett det.

Hadde vært glad for å finne en i sengen min. Det betyr jo at jeg kan få tak i pokemon hjemme, jevnt og trutt. Ingen befinner seg noen gang så nært mitt hus at jeg når dem inne.

75173e7a69d81fdce292710444b4208b

Møtte på den her og brukte opp alle pokeballene uten å fange den :p

Back
Topp