Pokemon Go

Det siste du skriver her gjelder når gymmen tilhører et annet lag. Når du trener på en gym som tilhører ditt lag, altså sloss mot pokemonene der, så øker du gymmens prestisje, og hvis den til slutt går opp i nivå kan det stå en pokemon mer enn det gjorde før.
Ah okei nå forstår eg :-) kanskje det er det eg skal begynne med :-) men vil cp på min pokemon øke når vi trener da?

Etter ca fire km har jeg totalt 3,4 på egget altså mangler en km av det jeg har gått.

Men gymmen var rød, som meg, så jeg trente der noen ganger til den ble level fire for da ble der plass til meg.

Passet på å høste belønningen i poke-penger med en gang for jeg tviler på at jeg blir der mange timer.
Så greit:-). Kjipt med den km som mangler.

Ikke helt forstått meg på denne gymmen jeg. Har en rett nedi gaten men blir dårlig med øving der da jeg har 2 gutter som ikke akkurat er kjent med å la meg stå for lenge. En utålmodig storebror som ikke liker å sitte i vogn for lenge og en lillebror som gråter blir han liggende for lenge

Ah okei nå forstår eg :-) kanskje det er det eg skal begynne med :-) men vil cp på min pokemon øke når vi trener da?

Det vet jeg rett og slett ikke, tror ikke de økte når jeg vant kamper for å ta over gym, men skal ikke si for sikkert.

Ikke cp, men jeg tror kanskje skje hp øker?

Jeg har i alle fall fire mer hp på min sterkeste nå enn da jeg tok skjermbilde av den for litt siden. Men høyere cp også pga en powerup, så vet ikke om det kom da.

Jeg er kastet ut av gymmen, ikke uventet da.

Dere som har fått 10km egg, hvilket level er dere? :)
Jeg har ikke fått et eneste ett og er level 17 :( Det har sikkert ikke noe med level å gjøre da men, litt surt å aldri få de eggene. Og jeg har BARE fått dårlige Pokemon i eggene mine hittil, type Pidgey, Rattata, Weedle og Caterpie :shifty:

Samme her. Både på dårlige pokemon og ingen 10km egg :-/ Lvl 16 her.

Samme her. Både på dårlige pokemon og ingen 10km egg :-/ Lvl 16 her.
Kjedelig at det skal være sånn.. Satser på at vi begge får et 10km egg snart og at det er en awesome pokemon i det :D

886683b437970c0c3b826c56f4004b06

Og jeg har.... INGEN pokeballer....

1bae6b2c91b310db891b7a6b219b83c2

Tadaa! Den dukket opp i hagen vår! Midt uti bondeland! Fikk den på 3 forsøk! Sambo fikk den og men klarte ikke å ta den før den stakk av:p sambo måtte virkelig holde igjen misunnelsen:p

Var noe galt med tellinga da frøkna og jeg syklet tur for å få inn de siste hundre metrene på ene egget, måtte restarte appen flere ganger da den ikke talte osv. Så hadde egget plutselig klekt! Ble gledelig overrasket da jeg sjekket "recently". :D

ImageUploadedByBV Forum1471091228.333127.jpg

De Andre sterkeste jeg har er på 900 og noe ;)

Jeg har fått to caterpie på rad. "sterke", men dog...

Eg tok over en gym i da, den var min i 30 min :-P haha :-D på den tiden kunne eg ikke samle inn noe som helst men symbole for å samle inn har ikke forsvunnet fra shop. Den oppe til høyre på bilde. Noe som vet hvorfor og eventuelt når den vil forsvinne?

Vedlegg

• 1471124800305.jpg
    1471124800305.jpg
    43,9 KB · Visninger: 49
Back
Topp