hysterika
Glad i forumet
Den var stiligFikk denne i mitt 10 egg
Vis vedlegget 190614
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var stiligFikk denne i mitt 10 egg
Vis vedlegget 190614
Ja, den er litt søtFanget denne utenfor kiwi nettopp
Litt søt syntes jeg
Vi var rundt hålandavannet i dag, fikk du med deg ungen?Får prøve å se om jeg klarer å lokke med meg de små ut på tur i morgen da om været tillater det selvsagt
Kom meg ikke helt bort. Gikk i nærområdet, vurderte om jeg skulle gå bort da det er mulig å gå bort men er ett stykke allikevel. Tok ikke sjansen siden lillebror har en tendens til å våkne og hylgråte innen kort tid. Får se i morgen, kanskje vi klarer en tur da dit hvis været er greit. Men fikk fanget noen her da. Var en tur til sola idag og fant 2 vanskelige der men de rømte:-(Vi var rundt hålandavannet i dag, fikk du med deg ungen?
Det var kjekt, de pokemonene som stod på nerbay greien dukket opp løpet av kort tid og vi fanget ca 70 pokemon i dag. Var lvl 17 og nå 19 men snart 20 vi klekket 8 egg løpet av turen og utvikla noen av pokemonene sånn at et lucky egg blei utnytte max
Ja eg ser den. Er meldt fint være i morgen også noe likt som i dag tror eg. Hvor på Sola var du og hva prøvde du å fange??Kom meg ikke helt bort. Gikk i nærområdet, vurderte om jeg skulle gå bort da det er mulig å gå bort men er ett stykke allikevel. Tok ikke sjansen siden lillebror har en tendens til å våkne og hylgråte innen kort tid. Får se i morgen, kanskje vi klarer en tur da dit hvis været er greit. Men fikk fanget noen her da. Var en tur til sola idag og fant 2 vanskelige der men de rømte:-(
Da får me prøve å ta turen i morgen hvis lillebror kommer over reaksjonen han har fått etter kiropraktor idag.Ja eg ser den. Er meldt fint være i morgen også noe likt som i dag tror eg. Hvor på Sola var du og hva prøvde du å fange??
Kom meg til level 14 i dag faktiskJa eg har holdt på litt aktiv siden det kom ut og er bare lvl 17 så synest du har kommet langt ;-)
Er det forresten pokestops ved hålandavannet? Trenger litt flere baller og må ut på jakt etter det ogsåJa eg ser den. Er meldt fint være i morgen også noe likt som i dag tror eg. Hvor på Sola var du og hva prøvde du å fange??
Jeg fikk ned nederste jeg også idag på turen med de småFikk 2 jeg ikke hadde på vei til tannlegen
Oi unnskyld for veldig seint svar... Det er kun et og det er i begynnelsen ved Randaberg sidenEr det forresten pokestops ved hålandavannet? Trenger litt flere baller og må ut på jakt etter det også
Aaah ja det var ikke så mange. Ble tur rundt mosvannet i solen idag og der var det flere stopp samt fikk tatt flere pokemons som jeg ikke haddeOi unnskyld for veldig seint svar... Det er kun et og det er i begynnelsen ved Randaberg siden
Kjedelig med bare ett stopp da. Her har jeg 8 stopp innen en radius på rundt 2-3 km max, 1 som er litt lenger unna (ca 5 km til) og så fant jeg ut idag at det er masse stopp rundt ett turvann her (må kjøre til) så fikk samlet en del baller daJeg og guttungen tok fire stopp to ganger hver, og et par små pokemon fikk han da også fanget, ikke noe big deal men litt gøy for ham å se flere stop på en gang, han er ellers vant med gå til kiwi ta stoppet, gå tur, ta stoppet på kiwi på returen og gå hjem, det er det eneste stoppet vi har i nærheten. Jeg har dessuten begynt å legge inn en omvei når jeg leverer mellomste i bhg, jeg sender melding til mannen når jeg har levert om det er noe jeg skal kjøpe med på vei hjem, kjører bort på butikken mens jeg venter på svar, hvor jeg tar stoppet, hittil har han bare svart "trenger ikke noe", men da har jeg fått baller og gjerne en pokemon eller to, så kjører jeg bare hjem. Må jeg handle får jeg tatt stoppet et par ganger til, finfin bonus
Mosvannet er bra ;-) har bare hatt mulighet til å gå der en gangAaah ja det var ikke så mange. Ble tur rundt mosvannet i solen idag og der var det flere stopp samt fikk tatt flere pokemons som jeg ikke hadde
Den der var veldig braHaha kjenner vi igjen følsen eller???
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1067101349993560&id=797730803597284