Pokemon Go

Jeg har bhg start (innkjøring) på storebror neste uke tirsdag, onsdag og torsdag, hadde vært greit å slippe å ta med han. Han har ikke tålmodighet til slik:-P. Blir fort urolig om han ikke får krype rundt som han vil:-). Jeg skal innover til madla den 22 allikevel i 11 tiden til hs. Hva med å møtes da?
Ja vi kan jo skrive litt på privaten melding nå fram til da :-)

Ja eg vet,det var jo helt luksus nå og fange dem :-D
Den tanken liker jeg, for det har vært vanskelig. Krevende å fange, også kom de seg løs 4-6 ganger...

1093477d402bf6f1b0a31af37e701cde
Fanget denne utenfor kiwi nettopp
Litt søt syntes jeg :)

Åhh, jeg pleide å ta evolve på kvelden. Men så fikk jeg et sånt Lucky egg og begynte å spare. Jeg savner å evolve. Jeg var 9 eller 10 nå. Som jeg har nok candy til altså. Hvor mange sparer dere opp?

Kombinere med insence siden det ikke eksisterer pokemon jeg når tak i hjemme, eller heller ta det når jeg er et sted med pokemon og evt stop også?

Mangler 300m før ett egg klekker. Irriterende. Mistenker at den ikke teller lengden skikkelig, gikk en tur igår på rundt nesten 1 km og da jeg kom hjem mente den jeg bare hadde gått 300m:-/
Jeg merker at det henger en del.. ikke teller enda jeg vet appen er oppe

Jeg merker at det henger en del.. ikke teller enda jeg vet appen er oppe
Fikk omsider klekket det:-). 2 nye egg ligger klar :-). Håper været er noenlunde greit for tur i morgen og at de 2 små lar meg komme meg ut på tur uten de store problemene:-)

Har vært lite aktiv med pokemon i det siste å er bare på level 13.. Men fikk dratt en tur til byen i dag(Geo parken i Stavanger) for å fange litt Pokémons, men det blåste så mye at jeg gadd ikke å være der så lenge. I morgen er det meldt litt bedre vær så da får jeg ta med meg snuppa en tur ut å fange noen Pokémons :-)

Har vært lite aktiv med pokemon i det siste å er bare på level 13.. Men fikk dratt en tur til byen i dag(Geo parken i Stavanger) for å fange litt Pokémons, men det blåste så mye at jeg gadd ikke å være der så lenge. I morgen er det meldt litt bedre vær så da får jeg ta med meg snuppa en tur ut å fange noen Pokémons :-)
Hvor lenge har du holdt på da? Eg og tenkte meg en tur i morgen med mi jenta, bare rundt Hålandsvanne. Har hørt at der er det bra pokemon :-) noen eg mangler er vist der :-P

Prøvde meg på en tur jeg også men med 2 sutrete unger så kom jeg ikke langt før jeg ga opp og snudde. Bytur kunne jeg bare glemme idag. Neste uke begynner storebror i barnehagen så håper jeg får gått litt mer turer da kun med lillebror:-)

Her er meldt regn i morgen også, det er ikke så gøy å trille i regn og enda mindr gøy å fange pokemon for telefonen blir så våt. Telefonen min er vanntett, men det blir vanskelig å fange dem på våt og glatt skjerm. Også har jeg sånn "lommebok-cover" på som ikke er så glad i regn

Hvor lenge har du holdt på da? Eg og tenkte meg en tur i morgen med mi jenta, bare rundt Hålandsvanne. Har hørt at der er det bra pokemon :-) noen eg mangler er vist der :-P
Rundt hålandavannet? Kanskje dit jeg skulle gått med de små:-). Får se været an i morgen først.

Prøvde meg på en tur jeg også men med 2 sutrete unger så kom jeg ikke langt før jeg ga opp og snudde. Bytur kunne jeg bare glemme idag. Neste uke begynner storebror i barnehagen så håper jeg får gått litt mer turer da kun med lillebror:-)
Åh, så kjedelig da! Får håpe du får gått litt mer når han begynner i barnehagen da :-)

Back
Topp