Pokemon Go

Jeg opplever at et egg som hadde 2 km igjen klekker når jeg sitter i sofaen hjemme.

Føler ofte den er ekstremt treg til å telle!

Jeg opplever at et egg som hadde 2 km igjen klekker når jeg sitter i sofaen hjemme.

Føler ofte den er ekstremt treg til å telle!

Skjer av og til hos meg også, gps-en er litt ustabil når man ikke har wifi på, så hender dama på skjermen går litt fram og tilbake, så kan få noen skritt inn sånn hvis jeg først har appen oppe :p

Ånei, så irriterende! Ikke om du lukker og åpner opp igjen? Har merket at noen ganger henger det seg opp lenge før den oppdaterer, men aldri opplevd å ikke få noe i det hele tatt.
Jeg har opplevd å ikke få meter når den har hengt seg litt.
Dersom jeg skal ut å gå på egg restarter jeg den alltid før jeg går
Oppdaget det rett før jeg var hjemme. Stussa over at ingen av eggene hadde klekket enda. Gikk da inn og så at den ikke hadde registrert. Starta spillet på nytt og da registrerte den. Men da var jeg jo 200 meter hjemmefra :p jaja..

Jeg hadde endemondoappen på samtidig som pokemon, da var tellingen på eggene ganske så nøyaktige..
Hadde endomondo på også, men hadde nok hengt seg opp for det var ikke en eneste meter på eggene. De stod på det samme som da jeg avslutta turen i går.

Jeg hadde endemondoappen på samtidig som pokemon, da var tellingen på eggene ganske så nøyaktige..
Hadde endomondo på også, men hadde nok hengt seg opp for det var ikke en eneste meter på eggene. De stod på det samme som da jeg avslutta turen i går.

Skjer av og til hos meg også, gps-en er litt ustabil når man ikke har wifi på, så hender dama på skjermen går litt fram og tilbake, så kan få noen skritt inn sånn hvis jeg først har appen oppe :p
Ja det skjer noen ganger her men da maks 50 m så ikke noe som skal klekke et egg som har 2 km igjen ;)

Så har funnet ut at spillet er veldig tregt når det kommer til egg og noen ganger level up.

Ja det skjer noen ganger her men da maks 50 m så ikke noe som skal klekke et egg som har 2 km igjen ;)

Så har funnet ut at spillet er veldig tregt når det kommer til egg og noen ganger level up.

Haha, nei ikke akkurat den store effekten, men litt er det :p

Jeg har nettopp startet og til nå har jeg kun samlet litt rundt her jeg bor når jeg har vært på tur med de små. Og litt rundt madla amfi. Har tenkt byen må være grei plass å samle litt men ikke vimset meg inn dit enda etter jeg lastet ned pokemon go:-). Kjekkere å gå sammen med noen, gubben bare himler med øynene de gangene jeg har dratt han med ut på tur og tilfeldig legger turen om plasser med pokemon:-)
Hehe mannen min er lik :-P

Hørt at Madla amfi er bra :-) kunne du tenke deg å treffes en dag?

Ny oppdatering på pokemon folkens :-D forstår ikke heilt det nerbay greien men tror det har noe med pokestop å gjøre :-P pokemonen har også ro seg litt så det er litt lettere å fange dem :-)

Ja der er det faktisk en noen stopp og en del pokemon som kryr:-). Hadde vært koselig å møtes en dag:-)
Ja eg kan egentlig best når jentå begynner på skolen igjen neste uke ellers så kan eg alltid ta en kvelds tur :-) kan ikke bli så seint pga eg må gjennom rennfasten :-P bare si dag og tid, så kommer eg ;-)

Ja eg kan egentlig best når jentå begynner på skolen igjen neste uke ellers så kan eg alltid ta en kvelds tur :-) kan ikke bli så seint pga eg må gjennom rennfasten :-P bare si dag og tid, så kommer eg ;-)
Jeg har bhg start (innkjøring) på storebror neste uke tirsdag, onsdag og torsdag, hadde vært greit å slippe å ta med han. Han har ikke tålmodighet til slik:-P. Blir fort urolig om han ikke får krype rundt som han vil:-). Jeg skal innover til madla den 22 allikevel i 11 tiden til hs. Hva med å møtes da?

Ny oppdatering på pokemon folkens :-D forstår ikke heilt det nerbay greien men tror det har noe med pokestop å gjøre :-P pokemonen har også ro seg litt så det er litt lettere å fange dem :-)
Hurra! Er gått hardt ut over pokeballene dette nivået :o

Har oppdaget

Og vært på shopping med mannen. Det krydde av pokemon men tok meg ikke til til å ta dem. Men tok stoppene så nå er jeg ikke helt tom for baller lenger.

Har oppdaget

Og vært på shopping med mannen. Det krydde av pokemon men tok meg ikke til til å ta dem. Men tok stoppene så nå er jeg ikke helt tom for baller lenger.

Fikk noen pokemon på en rask sentertur i dag, 3-4 magikarp blant annet. Oppe i 95 candy nå, bare 305 igjen :p med andre ord må jeg fange 76 magikarp til for å få en Gyrados :p

Fikk noen pokemon på en rask sentertur i dag, 3-4 magikarp blant annet. Oppe i 95 candy nå, bare 305 igjen :p med andre ord må jeg fange 76 magikarp til for å få en Gyrados :p
Den er jo ca umulig å få oppgradert, ja

Back
Topp