Må en tur på moa en dagDen var på Lerstad ved Meny Hørt rykte om at den ofte er på Brages ved moa også
En dag til uka. Gjerne tirsdag tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må en tur på moa en dagDen var på Lerstad ved Meny Hørt rykte om at den ofte er på Brages ved moa også
Fanget denne i dag *happy*
Vis vedlegget 190488
Wow heldig fått noen fler nye bra?Fanget denne i dag *happy*
Vis vedlegget 190488
Fant Sandslash på en kjøretur til Vigra Ellers bare de "vanlige", men med høyere cp enn førWow heldig fått noen fler nye bra?
Gikk lang tur i dag med pokemon oppe hele veien. Så har den ikke registrert en eneste meter på eggene!
Gikk lang tur i dag med pokemon oppe hele veien. Så har den ikke registrert en eneste meter på eggene!
Jeg har opplevd å ikke få meter når den har hengt seg litt.Ånei, så irriterende! Ikke om du lukker og åpner opp igjen? Har merket at noen ganger henger det seg opp lenge før den oppdaterer, men aldri opplevd å ikke få noe i det hele tatt.
Kult! Jeg har ikke engang sett originalen jeg..Fanget denne i dag *happy*
Vis vedlegget 190488
Å nei så drid, vet du om du hadde internet tilgang? Har merket at vist eg ikke har nett tilgang så vil det ikke bli registrertGikk lang tur i dag med pokemon oppe hele veien. Så har den ikke registrert en eneste meter på eggene!
Hva er IV og hva betyr det? Ser at noen skriver det: se om pokemon har rett Iv
Åå eg som trudde forkortelse for level var lvlMener vel level (nivå).
Åå eg som trudde forkortelse for level var lvl
Jeg har nettopp startet og til nå har jeg kun samlet litt rundt her jeg bor når jeg har vært på tur med de små. Og litt rundt madla amfi. Har tenkt byen må være grei plass å samle litt men ikke vimset meg inn dit enda etter jeg lastet ned pokemon go. Kjekkere å gå sammen med noen, gubben bare himler med øynene de gangene jeg har dratt han med ut på tur og tilfeldig legger turen om plasser med pokemonHvordan er du i pokemon go? Eg har blitt litt hekta og har ingen rundt meg som spiller, eller har et par stk men de spiller igrunnen ikke har så lyst å fange dem alle og har hørt at geoparken i Stavanger er så bra men vil ikke vimse der alene
Jeg passer på å sjekke innimellom at det ikke har hengt seg. Det skjer innimellom dessverre...Gikk lang tur i dag med pokemon oppe hele veien. Så har den ikke registrert en eneste meter på eggene!
Mangler 300m før ett egg klekker. Irriterende. Mistenker at den ikke teller lengden skikkelig, gikk en tur igår på rundt nesten 1 km og da jeg kom hjem mente den jeg bare hadde gått 300m:-/Jeg hadde endemondoappen på samtidig som pokemon, da var tellingen på eggene ganske så nøyaktige..