Pokemon Go

Tirsdag skal det visst regne

Ta med guttungen på moa i morgen og kjøpe servietter og engangsgreier til bursdagen hans? ;-)

Henger utenfor kiwi og hamstrer litt baller, Tom som vanlig.

Gikk lang tur i dag med pokemon oppe hele veien. Så har den ikke registrert en eneste meter på eggene! :mad:

Gikk lang tur i dag med pokemon oppe hele veien. Så har den ikke registrert en eneste meter på eggene! :mad:

Ånei, så irriterende! Ikke om du lukker og åpner opp igjen? Har merket at noen ganger henger det seg opp lenge før den oppdaterer, men aldri opplevd å ikke få noe i det hele tatt.

Ånei, så irriterende! Ikke om du lukker og åpner opp igjen? Har merket at noen ganger henger det seg opp lenge før den oppdaterer, men aldri opplevd å ikke få noe i det hele tatt.
Jeg har opplevd å ikke få meter når den har hengt seg litt.
Dersom jeg skal ut å gå på egg restarter jeg den alltid før jeg går

Å nei så drid, vet du om du hadde internet tilgang? Har merket at vist eg ikke har nett tilgang så vil det ikke bli registrert

Hvordan er du i pokemon go? Eg har blitt litt hekta og har ingen rundt meg som spiller, eller har et par stk men de spiller igrunnen ikke :-P har så lyst å fange dem alle og har hørt at geoparken i Stavanger er så bra men vil ikke vimse der alene :-P
Jeg har nettopp startet og til nå har jeg kun samlet litt rundt her jeg bor når jeg har vært på tur med de små. Og litt rundt madla amfi. Har tenkt byen må være grei plass å samle litt men ikke vimset meg inn dit enda etter jeg lastet ned pokemon go:-). Kjekkere å gå sammen med noen, gubben bare himler med øynene de gangene jeg har dratt han med ut på tur og tilfeldig legger turen om plasser med pokemon:-)

Jeg hadde endemondoappen på samtidig som pokemon, da var tellingen på eggene ganske så nøyaktige..
Mangler 300m før ett egg klekker. Irriterende. Mistenker at den ikke teller lengden skikkelig, gikk en tur igår på rundt nesten 1 km og da jeg kom hjem mente den jeg bare hadde gått 300m:-/

Back
Topp