Pokemon Go

63f705fdf59f6937b38c23af10cc8027
mine sterkeste nå. Har vært på jakt i 8 timer og gått over en mil. I godt selskap med to venninner. Kjenner det er god trim dette her..
Kudos til deg altså. Sprekt!!

Sikkert vært sagt tidligere i tråden, men jeg orker ikke å tråkle meg gjennom hele tråden:-/
Hvor mange pokemons lønner det seg å beholde av samme type?
Å hva skjer med pokemons som deltar i kamp å taper? Mister vi de? Synes i grunnen pokemon go er litt komplisert jeg:-)

Sikkert vært sagt tidligere i tråden, men jeg orker ikke å tråkle meg gjennom hele tråden:-/
Hvor mange pokemons lønner det seg å beholde av samme type?
Å hva skjer med pokemons som deltar i kamp å taper? Mister vi de? Synes i grunnen pokemon go er litt komplisert jeg:)

Er ikke noe poeng i å beholde alle av samme type, jeg pleier å beholde de sterkeste, og så sende de andre videre, og så utvikle de sterkeste når jeg skal i gang med å utvikle (sparer det til jeg bruker et lucky egg, så får man dobbelt så mange poeng). Er da lurt å samle på pokemon som krever lite candy å utvikle, som pidgey, caterpie, weedle, da kommer man raskere opp i level.

Ellers kan det være greit å ha flere like om de har høy cp og er veldig sterk.

Du mister ikke pokemon som taper i kamp. De besvimer. Så for å kunne bruke dem i en ny kamp må du gi dem "revive", og så eventuelt fylle på med potion til helsa er helt fylt opp igjen. :)

Stadig bedring i "flokken" :D
1470513628384.jpg

Level 13 her også
60d21a564466c2099aea6a5c613c1527

Ok
Bare 13 vi da.

I dag fanget jeg for første gang en som hadde over 500 i cp ute i feltet, så det blir vel høyere og høyere cp på de jeg finner også :-)
Det blir det, og det er så kjekt å finne sterkere og sterkere pokemon :D

Nearby er bare forvirrende ja.

Sto på butikken og hamstret baller i dag, og fikk opp skyggen av det jeg tror må ha vært picahu nearby. Men hvilken retning? hvor langt? Forsvant før jeg rakk finne ut det, dessverre

Eneste måten jeg vet om nå er at dersom man har en pokemon på lista man vil lete etter, kan man prøve å gå i en retning og se om den hopper opp eller ned på lista. Går den opp og mot venstre, går du rett vei. Motsatt går du feil vei.

Eneste måten jeg vet om nå er at dersom man har en pokemon på lista man vil lete etter, kan man prøve å gå i en retning og se om den hopper opp eller ned på lista. Går den opp og mot venstre, går du rett vei. Motsatt går du feil vei.
Ja, det vet jeg. Men det var bare den ene som var på lista, og da var det ikke så lett...

Back
Topp