Pokemon Go

Hvis to feks har ganske lik cp ville jeg sett på hvilken som har høyest av disse andre tallene og utviklet den.

Leste det på facebookgruppa for byen her :-P
Stod et laaangt innlegg om hvordan man regnet ut hvilken som ble sterkest osv. Stod iallefall klart der at man burde tenke på disse tallene også når man skulle utvikle. Men jeg har ikke satt meg så nøye inn i det selv
Du kunne ikke tatt skjembilde av innlegget? Går ut ifra det er en luket gruppe så å dele innlegg vil ikke gjøre nytte av seg. Eg overhørte noen prate om det men hadde ikke tid eller mulighet til å spørre om de kunne forklare meg det :-P

Jeg har virkelig ikke satt meg inn i det, jeg har ikke egentlig helt klart for meg dette med hvilke som er gode mot hvilke selv med det oversiktskrartet over typene , for jeg vet ike hvilken type den jeg skal sloss mot ER, om jeg ikke tilfedigvis har samme og kan sjekke... så jeg går for høyest cp jeg... ikke beste strategi. Men jeg kan ikke pokemons...

Er jo bare å google for å finne typen på de du skal sloss mot :) merket veldig stor forskjell da jeg brukte rett type :)

Jeg har virkelig ikke satt meg inn i det, jeg har ikke egentlig helt klart for meg dette med hvilke som er gode mot hvilke selv med det oversiktskrartet over typene , for jeg vet ike hvilken type den jeg skal sloss mot ER, om jeg ikke tilfedigvis har samme og kan sjekke... så jeg går for høyest cp jeg... ikke beste strategi. Men jeg kan ikke pokemons...
Jeg har heller ikke den oversikten i hodet... Og dessuten får man vel ikke valgt hvilke pokemon som skal i kamp? Kommer ikke de automatisk opp???

Du kunne ikke tatt skjembilde av innlegget? Går ut ifra det er en luket gruppe så å dele innlegg vil ikke gjøre nytte av seg. Eg overhørte noen prate om det men hadde ikke tid eller mulighet til å spørre om de kunne forklare meg det :-P
Skal se om jeg finner det igjen.

Er ingen konkurranse. :) Men vet jeg henger etter endel andre her jeg også :P Må kjøre en halvtime til nærmeste stop eller pokemon :P
Neida:)
Jeg har jo tross alt ei på 4 uker, ei på 4 år og er på ferie så det er lov at det går tregt:p

Haha, dette var avansert tenkning, gitt! Jeg har ikke merket at mulig cp-nivå har økt når jeg har gått opp i level, men merker at jeg selv finner sterkere pokemon og sender da vekk de svakeste. Å drive med level up gjør jeg ikke, bruker candy heller på å utvikle, foreløpig. Så tenker dette kommer jeg ikke til å hefte meg så mye med :D

Haha, dette var avansert tenkning, gitt! Jeg har ikke merket at mulig cp-nivå har økt når jeg har gått opp i level, men merker at jeg selv finner sterkere pokemon og sender da vekk de svakeste. Å drive med level up gjør jeg ikke, bruker candy heller på å utvikle, foreløpig. Så tenker dette kommer jeg ikke til å hefte meg så mye med :D
Hehe, nei, jeg er ikke så inni det jeg heller at jeg orker å hefte meg så mye med det :-P

Bare så jeg sier det en gang til så kanskje flere får det med seg, i hovedinnlegget har jeg oppdatert med litt info av den typen folk spør etter flere ganger, så hvis dere ellers har linker eller noe dere vil ha der for lett å kunne finne det igjen er det bare å si fra. :)

63f705fdf59f6937b38c23af10cc8027
mine sterkeste nå. Har vært på jakt i 8 timer og gått over en mil. I godt selskap med to venninner. Kjenner det er god trim dette her..

63f705fdf59f6937b38c23af10cc8027
mine sterkeste nå. Har vært på jakt i 8 timer og gått over en mil. I godt selskap med to venninner. Kjenner det er god trim dette her..

Trim ja, i følge pokemon go har jeg gått over 50 km siden jeg startet opp, og den teller jo så dårlig til og med! Tror ikke det hadde blitt riktig så mange turer om ikke den hadde motivert til det, så jeg er glad til. :)

Back
Topp