Halveis i level 8. Min høyeste CP er på trehundreognoe...
Er ingen konkurranse. Men vet jeg henger etter endel andre her jeg også Må kjøre en halvtime til nærmeste stop eller pokemon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Halveis i level 8. Min høyeste CP er på trehundreognoe...
Du kunne ikke tatt skjembilde av innlegget? Går ut ifra det er en luket gruppe så å dele innlegg vil ikke gjøre nytte av seg. Eg overhørte noen prate om det men hadde ikke tid eller mulighet til å spørre om de kunne forklare meg detHvis to feks har ganske lik cp ville jeg sett på hvilken som har høyest av disse andre tallene og utviklet den.
Leste det på facebookgruppa for byen her
Stod et laaangt innlegg om hvordan man regnet ut hvilken som ble sterkest osv. Stod iallefall klart der at man burde tenke på disse tallene også når man skulle utvikle. Men jeg har ikke satt meg så nøye inn i det selv
Jeg har virkelig ikke satt meg inn i det, jeg har ikke egentlig helt klart for meg dette med hvilke som er gode mot hvilke selv med det oversiktskrartet over typene , for jeg vet ike hvilken type den jeg skal sloss mot ER, om jeg ikke tilfedigvis har samme og kan sjekke... så jeg går for høyest cp jeg... ikke beste strategi. Men jeg kan ikke pokemons...
Jeg har heller ikke den oversikten i hodet... Og dessuten får man vel ikke valgt hvilke pokemon som skal i kamp? Kommer ikke de automatisk opp???Jeg har virkelig ikke satt meg inn i det, jeg har ikke egentlig helt klart for meg dette med hvilke som er gode mot hvilke selv med det oversiktskrartet over typene , for jeg vet ike hvilken type den jeg skal sloss mot ER, om jeg ikke tilfedigvis har samme og kan sjekke... så jeg går for høyest cp jeg... ikke beste strategi. Men jeg kan ikke pokemons...
Men har du tid til å Google sånt før en kamp da???Er jo bare å google for å finne typen på de du skal sloss mot merket veldig stor forskjell da jeg brukte rett type
Skal se om jeg finner det igjen.Du kunne ikke tatt skjembilde av innlegget? Går ut ifra det er en luket gruppe så å dele innlegg vil ikke gjøre nytte av seg. Eg overhørte noen prate om det men hadde ikke tid eller mulighet til å spørre om de kunne forklare meg det
Men har du tid til å Google sånt før en kamp da???
NeidaEr ingen konkurranse. Men vet jeg henger etter endel andre her jeg også Må kjøre en halvtime til nærmeste stop eller pokemon
Men kan du velge det selv? Jeg får bare opp 6 stk jeg...Man ser jo hvilke pokemoner som står på en gym, så man har jo god tid til å planlegge hvilke seks pokemoner man vil prøve med
Men kan du velge det selv? Jeg får bare opp 6 stk jeg...
Her kommer skjermbilder av innlegget ang cp, hp, osv
Vis vedlegget 190215
Vis vedlegget 190216
Vis vedlegget 190217
Vis vedlegget 190218
Vis vedlegget 190219
Hehe, nei, jeg er ikke så inni det jeg heller at jeg orker å hefte meg så mye med detHaha, dette var avansert tenkning, gitt! Jeg har ikke merket at mulig cp-nivå har økt når jeg har gått opp i level, men merker at jeg selv finner sterkere pokemon og sender da vekk de svakeste. Å drive med level up gjør jeg ikke, bruker candy heller på å utvikle, foreløpig. Så tenker dette kommer jeg ikke til å hefte meg så mye med
Jeg har heller ikke den oversikten i hodet... Og dessuten får man vel ikke valgt hvilke pokemon som skal i kamp? Kommer ikke de automatisk opp???
Herlig!!Fikk denne i 10km egg idag
Vis vedlegget 190145
Var på barnehage-shopping idag, så da kom jeg meg endelig en plass med Pokemon
mine sterkeste nå. Har vært på jakt i 8 timer og gått over en mil. I godt selskap med to venninner. Kjenner det er god trim dette her..
Hmmm, det må testes ut. Kanskje i morgenKan velge andre enn den de foreslår, så vidt jeg vet.
Oi, ja det var litt av en tur :-Dmine sterkeste nå. Har vært på jakt i 8 timer og gått over en mil. I godt selskap med to venninner. Kjenner det er god trim dette her..