Jeg prøvde på det en dag. Viste seg at ikke bare blir han kvalm av å lese i bil, men også av mobil...
Uffda visste her at det gikk bra, vesla her pleier å tegne når vi kjører bil, og får av og til spille candy crush og slikt på bilturer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøvde på det en dag. Viste seg at ikke bare blir han kvalm av å lese i bil, men også av mobil...
Har dere brukte penger på spillet?
Ingenting og kommer nok ikke til å gjøre det hellerHar dere brukte penger på spillet?
Ja, nå er Pokemonen min kommet hjem da. Men men får se etter flere muligheterDet er ikke juks, det er jo å hjelpe til og gjøre den sterkere, dess flere som passer den
Ikke en krone og tenker å fortsette sånnHar dere brukte penger på spillet?
Jeg fikk den i går, men litt mindre cp.
Fant den største der på 930 CP nå. Er den sjelden?
Ser denJa, har kjøpt baller og incense, siden vi bor et sted uten stops og pokemon. Ser på det som investering i sommerunderholdning og turmotivasjon til frøkna
Jeg gjorde det samme på vei til jobb i dagDa står sterkeste Pokemonen min på en gym. Føles nesten som juks for gymmen hadde ledige plasser som jeg benyttet meg av
Tenkte det var bedre jeg satte min der enn at et annet lag skulle ta over
Jeg har heller nesten ikke plass...Her er det litt motsatt.
Har pokestopp rett utenfor vinduet her, men ikke mer plass i bagen min...
Nettopp begynt å spille det men tom for disse ballene og med en lillebror på 2 uker som våkner og hyler kort tid etter han er lagt i vognen så er det ikke lange turene jeg får meg. Foreløpig kun fått tak i de pokemon som har dukket opp rett utfor huset.
Jeg har heldigvis vanntett mobil med tanke på høstværetHehe, skal ikke være enkelt blir sikkert bedre etterhvert, får noen fine høstturer?
Toneany, om du gidder, kunne du ha lagt inn tabellene over max CP på de forskjellige pokemonene og den som viser hvilke som er common og rare osv? I første innlegget ditt i tråden.
Hehe, det kan jeg vel få til. Kan også se om jeg finner en fin link til hvilke pokemon som er sterke og svake mot hverandre (men dersom jeg er usikker søker jeg opp når jeg skal prøve meg på en gym... måtte sjekke opp det med ispokemon nå (som lapras, jynx og flere andre). De er faktisk svake mot ild, i forhold til andre vannpokemon.
Supert
Smelter isen deres?
Det med elementer husker jeg fra tiden jeg så Naruto, haha... Ganske likt i pokemon.