Pokemon Go

Da står sterkeste Pokemonen min på en gym. Føles nesten som juks for gymmen hadde ledige plasser som jeg benyttet meg av :p
Tenkte det var bedre jeg satte min der enn at et annet lag skulle ta over ;)

327554031fa595ff9c72e4798c9865bb

det kan du gjøre med engang du tar over en gym.
Men du kan bare samle inn penger 1 gang pr 21 time.
Så om du har planer om å ta flere gym så venter du med å samle inn.
Jeg samler inn med engang da jeg ikke rekker å ta flere før den blir tatt over igjen.

Du går inn på shopen og trykker på det Ikonet der det står collect.
Min står det 6 timer på så jeg må vente 6 timer før jeg samler inn igjen :)

Uff, irriterende... Takk for forklaring i alle fall. Syns det burde stått med åpent når man tar over gymmen, en knapp der liksom. Trodde det kom av seg selv etter 21 timer eller noe.

Da står sterkeste Pokemonen min på en gym. Føles nesten som juks for gymmen hadde ledige plasser som jeg benyttet meg av :p

Er jo ikke juks, sånn det fungerer. Du har bare styrket ditt lags gym og bidratt til å beskytte den :)

Må man kjøpe lucky egg eller får man dem på pokestop?

Har aldri fått lucky egg på pokestop i alle fall, kun kjøpt. Samme med incense, men der har jeg fått et par ganger når jeg gikk opp i level tror jeg?

Er jo ikke juks, sånn det fungerer. Du har bare styrket ditt lags gym og bidratt til å beskytte den :)
Ja prøver å se det på den måten :)
Var jo bare en stakkars liten pokemon der.
Men spørs vel hvor lenge min får stå da

Har aldri fått lucky egg på pokestop i alle fall, kun kjøpt. Samme med incense, men der har jeg fått et par ganger når jeg gikk opp i level tror jeg?
Jeg har fått på et pokéstop.

Jeg så i sekken min nå og har faktisk et lucky egg, men vet ikke hvordan jeg har fått tak i det:-)

Det er ikke juks, det er jo å hjelpe til og gjøre den sterkere, dess flere som passer den :-)

Hm, hvilket level er du da? Jeg får kun de kilometereggene på pokestops, samt baller, potions/revive og bringebær.
Kanskje jeg har fått det når jeg har gått opp ett level
Er bare på 11..Men har to lucky egg.

Her er det litt motsatt.
Har pokestopp rett utenfor vinduet her, men ikke mer plass i bagen min...
Heldiggris.

Jeg satser på å få tatt noen nå når vi skal på apotek-dyrelege-posten-butikken. For vi har (vi, guttungen spiller mer enn meg for tiden :-S) nesten ikke baller igjen

Heldiggris.

Jeg satser på å få tatt noen nå når vi skal på apotek-dyrelege-posten-butikken. For vi har (vi, guttungen spiller mer enn meg for tiden :-S) nesten ikke baller igjen

Jeg samarbeidet fint med vesla i går kveld. Har også vært fri for baller, og vi hadde kjørt hjem fra min bestemor, så det var veldig seint og lite trafikk da, så jeg kjørte gjennom den lille byen her hvor jeg visste det var stop, så hun tok dem på mobilen mens jeg kjørte. :p Så har jeg fått fylt opp litt til vi skal gå tur hjemme med incense og fange/klekke pokemon. :p

Fikk meg et ti-kilometersegg i går for første gang, håper det er noe kult i det. :) Fikk enda en pidgey i et egg i går (2 km, men likeveeeel).

Kanskje jeg har fått det når jeg har gått opp ett level
Er bare på 11..Men har to lucky egg.

Vi hadde jo noen items da vi startet også, husker jeg hadde to incense og i allefall én lure module, usikker på om det kan ha vært lucky eggs der også?

Vi hadde jo noen items da vi startet også, husker jeg hadde to incense og i allefall én lure module, usikker på om det kan ha vært lucky eggs der også?
De var ikke der da jeg startet, har kommet senere.

Jeg samarbeidet fint med vesla i går kveld. Har også vært fri for baller, og vi hadde kjørt hjem fra min bestemor, så det var veldig seint og lite trafikk da, så jeg kjørte gjennom den lille byen her hvor jeg visste det var stop, så hun tok dem på mobilen mens jeg kjørte. :p Så har jeg fått fylt opp litt til vi skal gå tur hjemme med incense og fange/klekke pokemon. :p

Fikk meg et ti-kilometersegg i går for første gang, håper det er noe kult i det. :) Fikk enda en pidgey i et egg i går (2 km, men likeveeeel).
Jeg prøvde på det en dag. Viste seg at ikke bare blir han kvalm av å lese i bil, men også av mobil...

Back
Topp