Håper på det. Lillebror er nok bare inne i en periode hvor han bare skal ligge inntil meg. Så håper vi også får fint høstværHehe, skal ikke være enkelt blir sikkert bedre etterhvert, får noen fine høstturer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på det. Lillebror er nok bare inne i en periode hvor han bare skal ligge inntil meg. Så håper vi også får fint høstværHehe, skal ikke være enkelt blir sikkert bedre etterhvert, får noen fine høstturer?
Heldigvis kastet han ikke opp, men han får ikke ha bøker eller skjerm i bil av den grunn, og da blir det neppe film i bilen heller. Vi har lydbøker, det funker...Uffda visste her at det gikk bra, vesla her pleier å tegne når vi kjører bil, og får av og til spille candy crush og slikt på bilturer
Heldigvis kastet han ikke opp, men han får ikke ha bøker eller skjerm i bil av den grunn, og da blir det neppe film i bilen heller. Vi har lydbøker, det funker...
Oi, nice...Fikk denne i 10km egg
Vis vedlegget 190184
heldiggris!Det er mye pokemon ute i dag.
Ute en liten tur med søpla = 5 stykker
En liten tur i butikken = 7 stykker og da går jeg ikke engang til de stopene som er aktivisert for å tiltrekke seg.
Setter seg ned i stuen for å slappe av, sjekker, og finner 2
Totalt 14 stykker på maks 30 minutters "leting"
Eg har lagt merke til at flere av samme pokemon har forskjellige egenskaper... Hvordan finner eg ut hva som er best eller lurest å utvikle? Sånn den blir best liksom. Eg mener sånn så på bilde. Blei litt forvirret når eg oppdaget at det stod forskjellige ting
Okei Ja men hva betyr hp? For den med Mest cp har nemlig lavest hpVille bare valgt den med høyest cp. Har ikke lagt merke til om det er ulikt, litt usikker på hva det betyr, men har jo med angrepene deres å gjøre. Men CP er jo combat power, så hadde fokusert på det selv.
Fy Sørensen jeg henger etter dere damer.
Hp er health points. Så merkelig da. Hvis du har mange charmandere i området ville jeg kanskje prøvd å finne en som var enda sterkere. Hvor langt unna max cp er den sterkeste av dine?Okei Ja men hva betyr hp? For den med Mest cp har nemlig lavest hp
Halveis i level 8. Min høyeste CP er på trehundreognoe...Hvordan ligger du an?
Ikke for å kuppe tråden. Men her funker det motsatt.Heldigvis kastet han ikke opp, men han får ikke ha bøker eller skjerm i bil av den grunn, og da blir det neppe film i bilen heller. Vi har lydbøker, det funker...
Hvis to feks har ganske lik cp ville jeg sett på hvilken som har høyest av disse andre tallene og utviklet den.Eg har lagt merke til at flere av samme pokemon har forskjellige egenskaper... Hvordan finner eg ut hva som er best eller lurest å utvikle? Sånn den blir best liksom. Eg mener sånn så på bilde. Blei litt forvirret når eg oppdaget at det stod forskjellige ting
Ikke for å kuppe tråden. Men her funker det motsatt.
Frøkna her blir kvalm når vi hører lydbok/musikk... Går bra når hun ser film. Tror det har noe med at da er hun mer oppslukt og ikke kjenner etter så godt.
Hvis to feks har ganske lik cp ville jeg sett på hvilken som har høyest av disse andre tallene og utviklet den.
Leste det på facebookgruppa for byen her
Stod et laaangt innlegg om hvordan man regnet ut hvilken som ble sterkest osv. Stod iallefall klart der at man burde tenke på disse tallene også når man skulle utvikle. Men jeg har ikke satt meg så nøye inn i det selv
Eg hadde ikke tenkt å utvikle ennå, han var bare et eksempel men eg vet ikke hvor høy CP han får eller noen andre pokemon. Den eg har nå har cp på 357. Har prøvd å Google men eg er ikke noe flink til detHp er health points. Så merkelig da. Hvis du har mange charmandere i området ville jeg kanskje prøvd å finne en som var enda sterkere. Hvor langt unna max cp er den sterkeste av dine?