Pokemon Go

De tre startpokemonene er et greit utgangspunkt å ta (charmander, squirtle og bulbasaur). De er sterke/svake mot hverandre. Vann er logisk nok sterkt mot ild. Ild (og insekter) er sterkt mot gress. Mens gress (og elektriske pokemon) er sterke mot vann. Stein er svakt mot vann og gress, men sterkt mot mye ellers (eller, det er ikke så mange andre som dr tar nevneverdig skade av om de ikke er mye høyere i level).
Dette skal jeg pugge. Takk!

Som jeg sier, beviset lå jo i pokedexen, men jeg vet jo ikke hvor sterke de pokemonene var, og har jo misset to potensielle veldig sterke pokemoner til å vinne over gresspokemon i gymmen med. Gress er svakt mot insekter. Og de jeg hadde som skulle utvikles var nesten på maks på cp.
Beklager leste vist ikke godt nok. Ja ser den. Kjipt :-(

5ea22f6c5542efd00b8eeaf7a75e7615

Samler og gjør meg klar for å evolve masse pokemon mens jeg bruker lucky egg for å få mest mulig xp
Haha kult. Eg og skal sette meg ned nå og utvikle noen med Lucky egg :-D

Eg kan utvikle 5 nye pokemon og lurte på om dere hadde brukt en sånn lucky egg da?
Jeg ventet til jeg hadde godt over 20 pokemon jeg kunne utvikle og la ut bilde av før og etter i tråden her (ikke lenge siden) så hadde nok ventet for å få maks utnyttelse da

Eg kan utvikle 5 nye pokemon og lurte på om dere hadde brukt en sånn lucky egg da?

Dersom jeg samtidg skulle ut og gå = fange pokemon og hadde egg som snart klekket, så....

Men ellers så har jeg nå bestemt meg for å spare på alle mulige utviklinger (etter at jeg tok et par for to dager siden og angret) til en skikkelig halvtime med luckyegg, eggeklekking, insidece og tilgang på pokestop....

Tok over en gym i kveld, litt stolt ;) den var level 3. Men jeg ble jo fri for revive i samme slengen, så fikk ikke engang satt igjen min sterkeste pokemon, litt irriterende. Jaja, blir nok slått igjen i morgen uansett :)

Hadde ventet til du har flere. Min bror har regnet ut at en utvikling tar 30 sek så du rekker 60.
Nå har jeg 30 som skal utvikles.
Jeg samler litt enda :)

Tok over en gym i kveld, litt stolt ;) den var level 3. Men jeg ble jo fri for revive i samme slengen, så fikk ikke engang satt igjen min sterkeste pokemon, litt irriterende. Jaja, blir nok slått igjen i morgen uansett :)
Ja de gymmeme skifter jo farge så fort.
Du får huske å collekte så du ikke mister pengene ihvertfal :)

Ja de gymmeme skifter jo farge så fort.
Du får huske å collekte så du ikke mister pengene ihvertfal :)

Må man gjøre det selv? Trodde det gikk automatisk? Tviler på at den står så lengr at jeg får noe pengee uansett :p

Må man gjøre det selv? Trodde det gikk automatisk? Tviler på at den står så lengr at jeg får noe pengee uansett :p
Hente selv

Og jeg har tilfeldigvis funnet ut at jeg kan hente første gang med en gang
Deretter er det nesten et døgn til neste.

Jeg har 20 poke-penger. Og jeg har altså da høstet en gang etter fire timer og neste gang ettet ti minutter.. For jeg mistet de plassene lenge før døgnet var gått.

Må man kjøpe lucky egg eller får man dem på pokestop?

Hente selv

Og jeg har tilfeldigvis funnet ut at jeg kan hente første gang med en gang
Deretter er det nesten et døgn til neste.

Jeg har 20 poke-penger. Og jeg har altså da høstet en gang etter fire timer og neste gang ettet ti minutter.. For jeg mistet de plassene lenge før døgnet var gått.

Irriterende, da gikk jeg jo glipp av det. Gymmen har jeg selvsagt alt mistet :p

327554031fa595ff9c72e4798c9865bb

det kan du gjøre med engang du tar over en gym.
Men du kan bare samle inn penger 1 gang pr 21 time.
Så om du har planer om å ta flere gym så venter du med å samle inn.
Jeg samler inn med engang da jeg ikke rekker å ta flere før den blir tatt over igjen.

Du går inn på shopen og trykker på det Ikonet der det står collect.
Min står det 6 timer på så jeg må vente 6 timer før jeg samler inn igjen :)

Back
Topp