Pokemon Go

Lurer litt på en ting. Jeg har lagt merke til, at når du klekker egg, så går det veldig mye langsommere enn det, du egentlig har gått? Jeg går en mil ca hver kveld, og nå skulle jeg teste det ut i går kveld, om jeg hadde rett - har alltid Endomondo kjørende for å sjekke ruta, hastighet osv:

har et 5km egg, som stod på 3,4km, da jeg startet.
Da Endomondo fortalte meg ,at jeg hadde gått 2km, var det stadig på 4,8km. Det klekket ikke før jeg hadde gått 2,3km.
Dvs at jeg hadde gått 700m ekstra på de 1,6km jeg burde ha gått? Det er nesten 50% ekstra. :wideyed:

Jeg går ikke 15km for å klekke et 10km egg. Det er for dårlig... :p

Jepp, har merket samme, appen registrerer mye mindre avstand enn helseappen på telefonen gjør (og den teller jo enten den er på eller ei), når jeg følger med på den appen før og etter en tur. har tenkt at hos oss er gps-signalene litt dårlige, så det kan spille inn, men ser andre skriver om det samme.

Er litt fristende å "jukse" en gang i bland.
Her på jobb sitter jeg inni et slikt glass-bygg.
Signaler utenfra kommer ikke like godt inn.
Har jeg spillet oppe flyr dama min rundt i området her som ei hodeløs høne siden GPS'n "flekser".
Det vil si dersom jeg bare tapper på skjermen en gang i blant slik at den ikke går i dvale kan jeg klekke egg :P

Er ikke det innafor? :p jeg gjør det hjemme :p

Har bare lagt merke til at de ikke fungerer så godt sammen.
Også når Pokemon GO er aktiv

Da blir det nok Endomondo som vinner til enhver tid. :p For min del i hvert fall er min fokus på treninga den viktigste. Men er jo greit, hvis man kan gjøre begge deler. :D

Sukk, fri for baller og alt...
ImageUploadedByBV Forum1470312397.785407.jpg

Har noen link til den siden der det er listet opp hvilken pokemon som er vanlige sjeldne osv osv?
Slik som denne?

b9efee7276d0dc4c685bd3acb9acff1a

Ble bra irritert nå, satt alene ved en gym og klarte endelig å vinne litt, så fant ut jeg skulle bruke et lucky egg og utvikle de pokemonene jeg hadde klare. Oppdaget da at både metapod og venonaten min var borte, og det var også alle candyene! Ser jo raskt på pokedexen at vesla har ikke bare utviklet dem (jeg viste henne at de var klare, men sa at vi skulle vente, g hun får ikke ta mobilen min uten lov), hun har også overført de utviklede pokemonene til professoren, sikkert for å skjule sporene. Så jeg gikk glipp av en del doble poeng, for ikke å snakke om at to mye sterkere pokemon er vekk.

Kan trygt si jeg har skiftet kode på telefonen nå! :p

Her er det dårlig vær i dag så det har blir null pokemon i dag..

Ble bra irritert nå, satt alene ved en gym og klarte endelig å vinne litt, så fant ut jeg skulle bruke et lucky egg og utvikle de pokemonene jeg hadde klare. Oppdaget da at både metapod og venonaten min var borte, og det var også alle candyene! Ser jo raskt på pokedexen at vesla har ikke bare utviklet dem (jeg viste henne at de var klare, men sa at vi skulle vente, g hun får ikke ta mobilen min uten lov), hun har også overført de utviklede pokemonene til professoren, sikkert for å skjule sporene. Så jeg gikk glipp av en del doble poeng, for ikke å snakke om at to mye sterkere pokemon er vekk.

Kan trygt si jeg har skiftet kode på telefonen nå! :p
Aiai, den er kjip :-o

Her har vi også lagt inn "min" pokemon go på mobilen storebror bruker.

Han brukte den i byen mandag og tirsdag med lillesøster og pappa.
Heldigvis er han såpass forsiktig at han bare oppsøker pokestoppene for å samle, og fange pokemon ;-)

Prøver seg litt på gym, men det er greit.

Utviklingen vil han at jeg skal ta meg av :-P

5b5b271a8a7ab57130b849bb5dbf9f38

Når spillet henger seg opp på «riktig» tidspungt :(

Men blir tilgitt da denne dukker opp like etter (ny) :)
482a59296c9ce74efb6c4070e68d07db

Back
Topp