Boblefrua
Forumet er livet
Takk! Ja, det var høye summer. Var jo så fornøyd i stadHer står det en tabell over hver enkelts pokemon max cp
http://m.ign.com/wikis/pokemon-go/Pokemon_Max_CP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Ja, det var høye summer. Var jo så fornøyd i stadHer står det en tabell over hver enkelts pokemon max cp
http://m.ign.com/wikis/pokemon-go/Pokemon_Max_CP
Vi kunne jo tatt oss en tur sammen? Om du ikke er så langt vekke ifra ski trekkeKirkerudbakken?
Eg er litt forvirret er du samme person som kakemonster88?Hjemme igjen nå da. Leverte ungene hos svigerfar for noen dagers ferie ;-)
Vet ikke hvor skitrekket er :-(
Nei jeg er ikke kakemonster ;-)Eg er litt forvirret er du samme person som kakemonster88?
Så dumt, hadde vært kjekt å gå på jakt sammen uansett du er eller ikke er kakemonster88 :-D
Samme team jo ;-)En times tur i parken er med Lucky egg, incense og mange pokemon klare til å evolve gjorde at jeg gikk fra level 13 til 16 i løpet av turen
Fikk noen nye pokemon også
Vis vedlegget 189849Vis vedlegget 189850
Hehe min søster som nærmest tvang meg men hadde allerede valgt blå klær så passet godtSamme team jo ;-)
Her var det storebror som fikk velge, så jeg ante hva som kom når det var de tre fargene å velge mellomHehe min søster som nærmest tvang meg men hadde allerede valgt blå klær så passet godt
Også tvang jeg søster nr 3 til å være i samme team
Haha flink gutt daHer var det storebror som fikk velge, så jeg ante hva som kom når det var de tre fargene å velge mellom
Ikke sant! Eller en weedle i egget!Haha ikke si det en gang.... Den eneste pokemon eg har vært fornøyd med som klekket var picachu på 200 cp som klekket av 2 km egg men gir meg ikke det må jo ligge noe bra inni disse eggen av og til men etter å ha klekket 15 stk begynner tålmodighet å renne ut
Ja fikk en sånn i 2km egg. SkuffaDet er skikkelig nedtur. Det som gjør det enda mere øv, er at det siste 2km egget, jeg fikk rett før Rattata'en, var en f***ing Weedle... - så har ingen tiltro til de egg mere...
Yes eg kjenne igjen følsen for å si det sånnIkke sant! Eller en weedle i egget!
Han er ikke feil å.fåYes eg kjenne igjen følsen for å si det sånn
Idag fikk eg faktisk denne, den hadde eg ikke fra før, så hjelper å klage litt høyt om det
Jippi... Får også mye rattata, weedle, pidgey, caterpie, spearow og zubat på 2 km eggene mine. Men dukker opp en likandes innimellomIhh... Jeg har stadig bare fått 2 og 5 km egg. I går var jeg sååååå heldig å få en 25CP Rattata i et av eggene. *sarkasme-overflow*...
Jepp!Ut å gå for å klekke flere da
Vi kunne jo tatt oss en tur sammen? Om du ikke er så langt vekke ifra ski trekke
Har fått den en gang, men min har bare CP 15På 272 cp :-o :-D hvilken pokemon er ikke lett å finne nå? Eg har glemt ut hva som var gode og sjelden pokemon.
Det var en av de første eg fanget men aldri sett den igjen :-( her min