Stemmer ikke
Nope. Jeg har spilt med søstra mi, og den samme pokemon dukket opp på begges telefon. Forsvant ikke hos henne da jeg fanget min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer ikke
Nettopp. Så egg klekker jeg alt jeg kan.Trooor det var et 2 km egg jeg fikk pikachu i. Hadde en fra før uansett, men må jo ha fler for å utvikle, og dessuten følger det jo mange flere candy med de som kommet ut av eggene
Nettopp. Så egg klekker jeg alt jeg kan.
Eg har samma erfaring på at man kan fange samme pokemon om den dukker opp samtidig på mobilen, den eneste forskjellen eg la merke til var han som var lvl 9 fikk eksempel en lav cp på pokemon, eg som var lvl 14 fikk mye høyere cp på samme pokemon. En aen ting vi lærte var at av og til kunne han få opp en pokemon på skjermen men ikke eg og omvendt.Nope. Jeg har spilt med søstra mi, og den samme pokemon dukket opp på begges telefon. Forsvant ikke hos henne da jeg fanget min.
Haha ikke si det en gang.... Den eneste pokemon eg har vært fornøyd med som klekket var picachu på 200 cp som klekket av 2 km egg men gir meg ikke det må jo ligge noe bra inni disse eggen av og til men etter å ha klekket 15 stk begynner tålmodighet å renne utHaha. Fikk en 14cp rattata igår i 5 km egget. DET var nedtur
Eg har samma erfaring på at man kan fange samme pokemon om den dukker opp samtidig på mobilen, den eneste forskjellen eg la merke til var han som var lvl 9 fikk eksempel en lav cp på pokemon, eg som var lvl 14 fikk mye høyere cp på samme pokemon. En aen ting vi lærte var at av og til kunne han få opp en pokemon på skjermen men ikke eg og omvendt.
Haha ikke si det en gang.... Den eneste pokemon eg har vært fornøyd med som klekket var picachu på 200 cp som klekket av 2 km egg men gir meg ikke det må jo ligge noe bra inni disse eggen av og til men etter å ha klekket 15 stk begynner tålmodighet å renne ut
Sånn har det vært hos oss flere ganger også Vi har fanget samme mange gangerNope. Jeg har spilt med søstra mi, og den samme pokemon dukket opp på begges telefon. Forsvant ikke hos henne da jeg fanget min.
Haha ikke si det en gang.... Den eneste pokemon eg har vært fornøyd med som klekket var picachu på 200 cp som klekket av 2 km egg men gir meg ikke det må jo ligge noe bra inni disse eggen av og til men etter å ha klekket 15 stk begynner tålmodighet å renne ut
Har fått disse tre i egg som jeg ikke hadde fra før, resten har bare vært tull
Fanget meg en kabuo nå, tror ikke den er så vanlig?
Vis vedlegget 189763
Eg forstår ikke hva du mener med spawner? Har ikke hørt det orde før og klare ikke å lese detDei har plasser det spawner ganske jevnt. Er ikke pokemon der HELE tiden, men ofte. Jeg har vertfall merket at det er mye dei samme plassene jeg finner pokemon igjen og igjen
På 272 cp :-o :-D hvilken pokemon er ikke lett å finne nå? Eg har glemt ut hva som var gode og sjelden pokemon.Fanget meg en kabuo nå, tror ikke den er så vanlig?
Vis vedlegget 189763
På 272 cp :-o :-D hvilken pokemon er ikke lett å finne nå? Eg har glemt ut hva som var gode og sjelden pokemon.
Det var en av de første eg fanget men aldri sett den igjen :-( her min
Eg forstår ikke hva du mener med spawner? Har ikke hørt det orde før og klare ikke å lese det
Nei altså etter eg har fanga en så kan det ta en halvtime før en ny pokemon dukker opp der. I går kveld tok eg meg den runden eg prata om og jammen meg dukket det opp pokemon på akkurat de samme plassene som i går skal gå runden i dag også, blir mer motivert å gå den runden nå en før