Pokemon Go

Trooor det var et 2 km egg jeg fikk pikachu i. Hadde en fra før uansett, men må jo ha fler for å utvikle, og dessuten følger det jo mange flere candy med de som kommet ut av eggene :)
Nettopp. Så egg klekker jeg alt jeg kan.

Nope. :) Jeg har spilt med søstra mi, og den samme pokemon dukket opp på begges telefon. Forsvant ikke hos henne da jeg fanget min.
Eg har samma erfaring på at man kan fange samme pokemon om den dukker opp samtidig på mobilen, den eneste forskjellen eg la merke til var han som var lvl 9 fikk eksempel en lav cp på pokemon, eg som var lvl 14 fikk mye høyere cp på samme pokemon. En aen ting vi lærte var at av og til kunne han få opp en pokemon på skjermen men ikke eg og omvendt.

Åh, har ikke vært i nærheten av pokemons siden lørdag nå (bor langt fra folk..), så kjenner det begynner å klø i fingrene. Heldigvis skal jeg en tur ut senere i dag :-)

Haha. Fikk en 14cp rattata igår i 5 km egget. DET var nedtur :p
Haha ikke si det en gang.... Den eneste pokemon eg har vært fornøyd med som klekket var picachu på 200 cp som klekket av 2 km egg :-) men gir meg ikke :-P det må jo ligge noe bra inni disse eggen av og til men etter å ha klekket 15 stk begynner tålmodighet å renne ut :-P

Eg har samma erfaring på at man kan fange samme pokemon om den dukker opp samtidig på mobilen, den eneste forskjellen eg la merke til var han som var lvl 9 fikk eksempel en lav cp på pokemon, eg som var lvl 14 fikk mye høyere cp på samme pokemon. En aen ting vi lærte var at av og til kunne han få opp en pokemon på skjermen men ikke eg og omvendt.

Helt likt her ;)

Haha ikke si det en gang.... Den eneste pokemon eg har vært fornøyd med som klekket var picachu på 200 cp som klekket av 2 km egg :) men gir meg ikke :p det må jo ligge noe bra inni disse eggen av og til men etter å ha klekket 15 stk begynner tålmodighet å renne ut :p

Ja, tålmodigheten renner ut, når man bare får småtteri hver gang i de egg... :D

Nope. :) Jeg har spilt med søstra mi, og den samme pokemon dukket opp på begges telefon. Forsvant ikke hos henne da jeg fanget min.
Sånn har det vært hos oss flere ganger også:-) Vi har fanget samme mange ganger:-)

Haha ikke si det en gang.... Den eneste pokemon eg har vært fornøyd med som klekket var picachu på 200 cp som klekket av 2 km egg :-) men gir meg ikke :-P det må jo ligge noe bra inni disse eggen av og til men etter å ha klekket 15 stk begynner tålmodighet å renne ut :-P
ImageUploadedByBV Forum1470220071.505553.jpgImageUploadedByBV Forum1470220086.540473.jpgImageUploadedByBV Forum1470220094.907488.jpg
Har fått disse tre i egg som jeg ikke hadde fra før, resten har bare vært tull:-)

imageuploadedbybv-forum1470220071-505553-jpg.189741
imageuploadedbybv-forum1470220086-540473-jpg.189742
imageuploadedbybv-forum1470220094-907488-jpg.189743

Har fått disse tre i egg som jeg ikke hadde fra før, resten har bare vært tull:)

Det var da også ganske mye fint da. :D

Den har ikke jeg fått i alle fall

Dei har plasser det spawner ganske jevnt. Er ikke pokemon der HELE tiden, men ofte. Jeg har vertfall merket at det er mye dei samme plassene jeg finner pokemon igjen og igjen :-)
Eg forstår ikke hva du mener med spawner? Har ikke hørt det orde før og klare ikke å lese det :-P

Nei altså etter eg har fanga en så kan det ta en halvtime før en ny pokemon dukker opp der. I går kveld tok eg meg den runden eg prata om og jammen meg dukket det opp pokemon på akkurat de samme plassene som i går :-) skal gå runden i dag også, blir mer motivert å gå den runden nå en før :-P

På 272 cp :-o :-D hvilken pokemon er ikke lett å finne nå? Eg har glemt ut hva som var gode og sjelden pokemon.

Det var en av de første eg fanget men aldri sett den igjen :-( her min :-)

Er på level 17 da, kjenner jeg nesten blir irritert av at mange pokemon jeg finner er så sterke at de er vanskelige å fange, for jeg blir jo tom for pokeballer! :p er mer opptatt av å finne mange og utvikle enn at de skal være så sterke.

Eg forstår ikke hva du mener med spawner? Har ikke hørt det orde før og klare ikke å lese det :-P

Nei altså etter eg har fanga en så kan det ta en halvtime før en ny pokemon dukker opp der. I går kveld tok eg meg den runden eg prata om og jammen meg dukket det opp pokemon på akkurat de samme plassene som i går :-) skal gå runden i dag også, blir mer motivert å gå den runden nå en før :-P

Åhh, beklager. Det er et engelsk ord som brukes mye i et online spill jeg spiller på dataen. Betyr egentlig det samme som du skriver etterpå her. At den dukker opp. Når pokemon dukker opp, så spawner den. Så det betydde ikke noe verre en det, selv om jeg burde holde meg til litt mer normale ord :-D hehe

Back
Topp