Pokemon Go

Jeg finner en del på tur. Og går tur hver dag med egg og sånn. Siden jeg uansett triller baby.

Men hos svigermor dukket det opp en flere ganger daglig. Hos mine foreldre fant guttungen også en da vi kom dit. Altså det å kunne åpne appen i spenning "er her en nå" var gøy. Å åpne den og komme på at "ånei. Her er jo aldri noen" er kjedelig.

Men på tur på en time tar vi 10-15 stykker så jeg skal ikke klage selv om det ikke er som Frognerparken

Har begynt å se at det er faste plasser man finner "ville" pokemon på ja, så tar det en stund fra man har fanget en til det kommer en ny. Men vi satt tre stk her og fanget samme pokemon i nabohagen til mormor, så har i alle fall fått bekreftet at det går å fange samme pokemon, og det går visst på hver enkelts telefon, om jeg fanget en som dukker opp kan broren min finne samme pokemon når han sjekker et par min etterpå.

Har begynt å se at det er faste plasser man finner "ville" pokemon på ja, så tar det en stund fra man har fanget en til det kommer en ny. Men vi satt tre stk her og fanget samme pokemon i nabohagen til mormor, så har i alle fall fått bekreftet at det går å fange samme pokemon, og det går visst på hver enkelts telefon, om jeg fanget en som dukker opp kan broren min finne samme pokemon når han sjekker et par min etterpå.
Jada. Jeg og svogeren min fanget den samme hos svigermor flere ganger

Jada. Jeg og svogeren min fanget den samme hos svigermor flere ganger

Husker ikke hvem, men tidligere i tråden her var det noen som skrev at når mannen hennes fanget en pokemon så forsvant den hos henne. Så tenkte bare å nevne det :)

Mitt inntrykk et at incense henter egne pokemon til deg uavhengig av hva som ellers finnes rundt. Derfor har jeg fått mange forskjellige.

Kan nok langt fra alt, men svarer gladelig på det jeg kan eller tror :p
Å heldige :-D bra det funker hos deg :-)

Eg får vel bare prøve på nytt :-P skal klage vist det ikke skjer noe da :-P

Ja eg tror det pga g fant ut på hytta at det var kun en plass de nearby var av en tilfeldighet. De 2 første gangen så blei eg super glad men så 3 gangen vi passerte samme plass så tenkte eg at det ikke var tilfelle at den eneste pokemon som var nearby dukket opp der. Så hver dag gikk vi opp der kanskje hver gang det kom en ny nerbay pokemon. Nå er eg i Bærum og gikk en runde rundt på kanskje 1 km og noterte meg ned alle plassene det dukket opp en pokemon. Så i dag skal eg teste ut om teorien min stemmer :-)

Dei har plasser det spawner ganske jevnt. Er ikke pokemon der HELE tiden, men ofte. Jeg har vertfall merket at det er mye dei samme plassene jeg finner pokemon igjen og igjen :-)

Eg har vært på byen 2 ganger det eg har sett pokestops med sånn lure men ikke en eneste pokemon kom frem. Eg har satt ut en sånn lure men ikke en eneste pokemon kom da heller. I dag så satt eg med et pokestop der det var satt ut lure igjen ingen kom :-( :-P så da lurer eg på en ting eg håper du kan svare meg på :-) må man sitte innen for sirkelen? Tenkte kanskje det har vært problemet. Eg har bare vært rett i nærheten som på bilde, en gang var eg akkurat på sirkelen men aldri inni liksom.

Må ikke være inni sirkelen. Har vært lenger unna enn du er på bilde og fanget mange med pokestops med lure. Men det kommer jo ikke ekstremt mange selv om det er lure der, men pleier å komme noen såklart. Har en kongeplass her jeg bor. En bitteliten park med 3 pokestops maks 1 min fra hverandre. Så når alle 3 har lure på seg så kommer det ganske mange i løpet av 30 min :-) har til og med vært i bil på parkeringsplassen på utsiden av parken ca 50-100 meter unna pokestopene og kunne ta pokemon som spawnet inni parken.

Husker ikke hvem, men tidligere i tråden her var det noen som skrev at når mannen hennes fanget en pokemon så forsvant den hos henne. Så tenkte bare å nevne det :)

Flere skal kunne ta samme pokemon. Men dei stikker jo av innimellom. Og dei er jo bare på plassen i 30 min eller noe også før tiden går ut og dei forsvinner for en stund. Så man kan fort være uheldig og være for sent ute til å ha tid til å fange den :-)

Flere skal kunne ta samme pokemon. Men dei stikker jo av innimellom. Og dei er jo bare på plassen i 30 min eller noe også før tiden går ut og dei forsvinner for en stund. Så man kan fort være uheldig og være for sent ute til å ha tid til å fange den :-)

Joda, men det ble nevnt som om det skjedde hver gang, at det var umulig å fange samme pokemon. :) har bare ikke hatt anledning til å teste det selv før nå. :p

Vi har fanga flere ganger samme pokemon samtidig :)

Mannen kom hjem fra nattevakt, barna sov og jeg var våken.

Jeg: mens du spiser,så løper jeg ned på butikken og handler litt til lunsjen,kjekt uten barna.

Mammaen klarte tre pokestop, 4 figurer og husket også å handle :smiley-angelic006

Mannen kom hjem fra nattevakt, barna sov og jeg var våken.

Jeg: mens du spiser,så løper jeg ned på butikken og handler litt til lunsjen,kjekt uten barna.

Mammaen klarte tre pokestop, 4 figurer og husket også å handle :smiley-angelic006

Hahaha... Genialt. :D

Haha. Fikk en 14cp rattata igår i 5 km egget. DET var nedtur :p

Det er skikkelig nedtur. Det som gjør det enda mere øv, er at det siste 2km egget, jeg fikk rett før Rattata'en, var en f***ing Weedle... :p - så har ingen tiltro til de egg mere... :hilarious:

Det skal jo faktisk også kunne finnes Pikachu i to km eggene.jeg klekker ivei uansett. Jeg går jo trilletur hver dag.

Det skal jo faktisk også kunne finnes Pikachu i to km eggene.jeg klekker ivei uansett. Jeg går jo trilletur hver dag.

Trooor det var et 2 km egg jeg fikk pikachu i. Hadde en fra før uansett, men må jo ha fler for å utvikle, og dessuten følger det jo mange flere candy med de som kommet ut av eggene :)

Back
Topp