Pokemon Go

Har vært i Sandvika uten å sjekke utvalget av pokemon der :-P

Men nå er det barnefri til søndag (forhåpentligvis) så kanskje jeg får tatt meg noen turer alene ;-)
Hvor i Sandvika er du? Er på besøk hos noen slektninger som bor i Sandvika, ikke så langt vekke der ski trekke er vist du vet hvor eg mener :-P

Er på level 17 da, kjenner jeg nesten blir irritert av at mange pokemon jeg finner er så sterke at de er vanskelige å fange, for jeg blir jo tom for pokeballer! :p er mer opptatt av å finne mange og utvikle enn at de skal være så sterke.
Ja litt enige i det men kjenne eg synest det er like kjekt å fange fem også hehe :-P men ja er sykt mer motstand i noen av dem en før men når man bruker sånn 6 baller på en pokemon og forsatt ikke klare å fange den blir eg litt hissig :-P :-P

Hva er høyeste cp? På en man fanger ")

Hva er høyeste cp? På en man fanger ")

Varierer med hver enkelt type pokemon hvor sterke de kan bli. Man ser på den buen over bildet hvor sterk den er i forhold til hvor sterk den kan bli. :) utviklet blir jo maksgrensen høyere, så klart. Og noen er bare sterkere type enn andre.

Varierer med hver enkelt type pokemon hvor sterke de kan bli. Man ser på den buen over bildet hvor sterk den er i forhold til hvor sterk den kan bli. :) utviklet blir jo maksgrensen høyere, så klart. Og noen er bare sterkere type enn andre.
Jeg tenkte på i det man fanger den:)

På 272 cp :-o :-D hvilken pokemon er ikke lett å finne nå? Eg har glemt ut hva som var gode og sjelden pokemon.

Det var en av de første eg fanget men aldri sett den igjen :-( her min :-)
Den har aldri jeg sett:-)

Jeg tenkte på i det man fanger den:)

Ja, men som jeg sier, det står på hver enkelt pokemon. :) ingen fast grense. En caterie tviler jeg på blir sterkere enn 200 cp, mens oddish har jeg fanget fra 10-500 (og 500 var nesten på max for den typen). Andre kan jo bli over 1000. Men hvor sterke du finner avhenger av ditt level :)

Ja, men som jeg sier, det står på hver enkelt pokemon. :) ingen fast grense. En caterie tviler jeg på blir sterkere enn 200 cp, mens oddish har jeg fanget fra 10-500 (og 500 var nesten på max for den typen). Andre kan jo bli over 1000. Men hvor sterke du finner avhenger av ditt level :)
Jeg skjønner det. Og at de varierer,bare lurte på høyeste som var blitt fanget. Men du skriver at de kan bli over 1000, og det var svar.

Jeg skjønner det. Og at de varierer,bare lurte på høyeste som var blitt fanget. Men du skriver at de kan bli over 1000, og det var svar.

Mener jeg har sett på over 2000 også på en gym, men ikke hvilken som helst pokemon som kan få det :)

Back
Topp