Pokemon Go

Er litt fristende å "jukse" en gang i bland.
Her på jobb sitter jeg inni et slikt glass-bygg.
Signaler utenfra kommer ikke like godt inn.
Har jeg spillet oppe flyr dama min rundt i området her som ei hodeløs høne siden GPS'n "flekser".
Det vil si dersom jeg bare tapper på skjermen en gang i blant slik at den ikke går i dvale kan jeg klekke egg :P

Det var en av dere som skreiv noe om at kamera tar opp mens man spiller. Kunne du ha skrivd det på nytt? Har prøvd å leita etter det, men er mye å gå i mellom!
Jeg jobber i helsevesenet og er på beina hele dagen og da tenkte jeg at vist jeg har spillet oppe mens jeg jobber så får jeg klekt noen egge. Men vist kamera tar opp med lyd så er det veldig uheldig på jobb! :(

Det var en av dere som skreiv noe om at kamera tar opp mens man spiller. Kunne du ha skrivd det på nytt? Har prøvd å leita etter det, men er mye å gå i mellom!
Jeg jobber i helsevesenet og er på beina hele dagen og da tenkte jeg at vist jeg har spillet oppe mens jeg jobber så får jeg klekt noen egge. Men vist kamera tar opp med lyd så er det veldig uheldig på jobb! :(
Var jeg som skrev det. Aner ikke om det gjelder lyd dessverre...

Men det tok iallefall opp film/bilder. Og jeg aner jo ikke hvordan det går ut av mobilen og inn på disse serverene...

Du må fysisk dekke til kamerae som eg har forstått dett. Lyd var er godt spørsmål, har ikke tenkt på dette selv.

Til guttungens store glede tok vi gymmen.

Det var bare en pokemon som forsvarte den.

Men som jeg sier til ham, når vi med vår sterkeste på 800-og-noe slo ut den på 1400-og-noe, så tar neste som går forbi den fra oss. Siden vår som står der altså er 800-og-noe.

Lurer litt på en ting. Jeg har lagt merke til, at når du klekker egg, så går det veldig mye langsommere enn det, du egentlig har gått? Jeg går en mil ca hver kveld, og nå skulle jeg teste det ut i går kveld, om jeg hadde rett - har alltid Endomondo kjørende for å sjekke ruta, hastighet osv:

har et 5km egg, som stod på 3,4km, da jeg startet.
Da Endomondo fortalte meg ,at jeg hadde gått 2km, var det stadig på 4,8km. Det klekket ikke før jeg hadde gått 2,3km.
Dvs at jeg hadde gått 700m ekstra på de 1,6km jeg burde ha gått? Det er nesten 50% ekstra. :wideyed:

Jeg går ikke 15km for å klekke et 10km egg. Det er for dårlig... :p

Lurer litt på en ting. Jeg har lagt merke til, at når du klekker egg, så går det veldig mye langsommere enn det, du egentlig har gått? Jeg går en mil ca hver kveld, og nå skulle jeg teste det ut i går kveld, om jeg hadde rett - har alltid Endomondo kjørende for å sjekke ruta, hastighet osv:

Da Endomondo fortalte meg ,at jeg hadde gått 2km, var det stadig på 4,8km. Det klekket ikke før jeg hadde gått 2,3km.
Dvs at jeg hadde gått 700m ekstra på de 1,6km jeg burde ha gått? Det er nesten 50% ekstra. :wideyed:

Pokemon GO fungere veldig dårlig dersom man kjører Endomondo samtidig etter min erfaring.
Pokemon GO må også være aktiv hele tiden for å registrere det du går.
Blir skjermen sort så registreres det ikke

Eg har bare kutta ut å bruke sånn type app itillegg nettopp pga når eg får vite at det egge skulle ha blitt klekket for lengst blir eg umotivert. Nå bare går eg :-P men send inn en kalge, tenkte eg skulle gjøre det. Har hørt flere si at dem går mer en spille får med seg. Har kanskje noe med dekning å gjøre? Eg la merke til når eg hadde dårlig dekning at da kom det faktisk ikke noe opp på km :-P

Jeg liker å klekke egg uansett jeg. Pokemon uten å bruke ball, ekstra candy og masse xp :-)
Jeg også, men det er jo ekstra gøy når du ikke har den fra før:-)

Yes eg kjenne igjen følsen for å si det sånn :-P :-)

Idag fikk eg faktisk denne, den hadde eg ikke fra før, så hjelper å klage litt høyt om det :-P
Den var søt:p

Eg har bare kutta ut å bruke sånn type app itillegg nettopp pga når eg får vite at det egge skulle ha blitt klekket for lengst blir eg umotivert. Nå bare går eg :p men send inn en kalge, tenkte eg skulle gjøre det. Har hørt flere si at dem går mer en spille får med seg. Har kanskje noe med dekning å gjøre? Eg la merke til når eg hadde dårlig dekning at da kom det faktisk ikke noe opp på km :p

Ja, det er det, jeg liksom har konkludert også - at det har veldig mye med dekningen å gjøre. Skulle ønske den egg-greia bare gikk på gps og ikke mobilnett... :D

Pokemon GO fungere veldig dårlig dersom man kjører Endomondo samtidig etter min erfaring.
Pokemon GO må også være aktiv hele tiden for å registrere det du går.
Blir skjermen sort så registreres det ikke

Har alltid bare Endomondo kjørende i bakgrunnen og Pokemon kjørende på skjermen med lang tid til skjermen slår av, så den aldri når å bli svart, før jeg får brukt den. Men tror også, det er noe dekning-greie egentlig... Jo lenger ut på landet jeg kommer, jo saktere går den. :p

Har alltid bare Endomondo kjørende i bakgrunnen og Pokemon kjørende på skjermen med lang tid til skjermen slår av, så den aldri når å bli svart, før jeg får brukt den. Men tror også, det er noe dekning-greie egentlig... Jo lenger ut på landet jeg kommer, jo saktere går den. :p
Har bare lagt merke til at de ikke fungerer så godt sammen.
Også når Pokemon GO er aktiv

Back
Topp