Tror ikke det.Er det andre enn Eevee som kan bli flere ting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det.Er det andre enn Eevee som kan bli flere ting?
Kan noen forklare meg litt nærmere hvordan jeg finner en pokemon? Jeg ser de som er nearby, men hvordan vet jeg hvilken vei jeg skal gå for å finne de forskjellige?
Ah... Har lurt så lenge på dette forspor greiene, men ser at alle har tre fotspor uansett.. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal gå jeg da, føler jeg går og leter på måfå og så plutselig dukker det opp en.. Kan foresten pokemoner forsvinne og kan nye dukke opp..?Det vet man ikke nå, de har slått av sporingststemet pga serverkapasitet. Men du kan jo få en pekepinn på å se om en pokemon går opp eller ned på lista når du går en bestemt retning. Skal visst være slik at øverst til venstre er nærmest, den til høre for den er nest nærmest osv. Og sjekk områder hvor du ser det rasle i blader på kartet.
Jeg har pingle-utgaven. Lurer på om ikke den kom i et egg også.Se hva jeg fikk i et 10 km egg i går
Ja eg tror det pga g fant ut på hytta at det var kun en plass de nearby var av en tilfeldighet. De 2 første gangen så blei eg super glad men så 3 gangen vi passerte samme plass så tenkte eg at det ikke var tilfelle at den eneste pokemon som var nearby dukket opp der. Så hver dag gikk vi opp der kanskje hver gang det kom en ny nerbay pokemon. Nå er eg i Bærum og gikk en runde rundt på kanskje 1 km og noterte meg ned alle plassene det dukket opp en pokemon. Så i dag skal eg teste ut om teorien min stemmerAh... Har lurt så lenge på dette forspor greiene, men ser at alle har tre fotspor uansett.. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal gå jeg da, føler jeg går og leter på måfå og så plutselig dukker det opp en.. Kan foresten pokemoner forsvinne og kan nye dukke opp..?
Nice ! Ikke sett den førSe hva jeg fikk i et 10 km egg i går
Virket ikke hos oss. Måtte bruke kallenavnaJeg har forstått det slik at det også funker å bare kalle en eevee for jolteon, så blir den det når den utvikler seg?
Eg har vært på byen 2 ganger det eg har sett pokestops med sånn lure men ikke en eneste pokemon kom frem. Eg har satt ut en sånn lure men ikke en eneste pokemon kom da heller. I dag så satt eg med et pokestop der det var satt ut lure igjen ingen kom :-( så da lurer eg på en ting eg håper du kan svare meg på må man sitte innen for sirkelen? Tenkte kanskje det har vært problemet. Eg har bare vært rett i nærheten som på bilde, en gang var eg akkurat på sirkelen men aldri inni liksom.Tok en bytur med vesla, og sirkler rundt på alle pokestoppene på torget her vi er nå (man kunne nå 5 stk bare på 5 min liksom), men på tre av stoppene var det satt ut lure, så jeg gikk derfra med mindre baller enn da jeg kom selv om vi var innom hvert stopp flere ganger
Heldig !Se hva jeg fikk i et 10 km egg i går
Lvl 21 jeg nåJeg er bare level 9, og den høyeste jeg har fanget er 212, fanget i dag