Pokemon Go

Kan noen forklare meg hvordan jeg får på kamerafunksjonen på pokemon go?
Der du skal fange den velger du oppe i høyre hjørne ar av eller på

Kan noen forklare meg hvordan jeg får på kamerafunksjonen på pokemon go?
Vil ikke anbefale kamerafunksjonen. Jeg snakket med en erfaren pokemon-jeger, og han fortalte om en sak der noen ble saksøkt for å ha filmet en dame under jakten. For kameraet filmer selv om du ikke ser det, og det blir lagret på servere. Så han anbefalte å fysisk dekke til kameraet når du er ute..

Det er mye vanskeligere å fange dem med kamera på, så jeg har det bare på når jeg skal ta bilde. Og fysisk dekket.

2dcc810bbf0405297110952af8f26235

Her er mine sterkeste,begynte først med litt power ups i dag. Bor også landlig og må til byen for pokestops.
Spillet er underholdene, men merker de må få litt nye ting i spillet om de skal ha meg på lasset i lengda ;)

Oppdatert på mitt forsøk på å utvikle eevee :-P eg fikk det til :-D tusen takk for hjelpen :-D

Vedlegg

• 1470079317489.jpg
    1470079317489.jpg
    45,5 KB · Visninger: 33
Lite tips jeg lærte. Om du har lyst til å evolve Evee men vi ha alle 3 typene så gi dem disse navna før du utvikler dem (mulig du må restarte appen så den har fått det med seg)
Jeg prøvde med Vaporeon og det funka :D

Jolteon – Sparky
Vaporeon – Rainer
Flareon – Pyro

Lite tips jeg lærte. Om du har lyst til å evolve Evee men vi ha alle 3 typene så gi dem disse navna før du utvikler dem (mulig du må restarte appen så den har fått det med seg)
Jeg prøvde med Vaporeon og det funka :D

Jolteon – Sparky
Vaporeon – Rainer
Flareon – Pyro
Takk, den var her før i dag på denne tråden, men jeg fant ikke igjen denne nå som jeg trengte den.
Har en Jolteon, en Vaporeon og en Eevee

Kan noen forklare meg det med disse gymmene.
Jeg var på en gym og vant, men den forble gul, jeg er rød.
Hva gjorde jeg galt?

Du må vinne nok til at den går i 0 poeng, muligens altså flere kamper da etterom hvor mange som forsvarer den. Og så når den da står i 0 kan du ta den.

Jeg vet ikke helt nøyaktig, den var meget dårlig beskyttet den jeg tok i dag, og med mine sveklingre var den forstatt svakt beskyttet så jeg mistet den like fort.

Du må vinne nok til at den går i 0 poeng, muligens altså flere kamper da etterom hvor mange som forsvarer den. Og så når den da står i 0 kan du ta den.

Jeg vet ikke helt nøyaktig, den var meget dårlig beskyttet den jeg tok i dag, og med mine sveklingre var den forstatt svakt beskyttet så jeg mistet den like fort.
Ok, da skjønner jeg.
Sloss og vinne.
Hele mine Pokemon, og sloss igjen.
Fortsette til den går i 0

Back
Topp