Power up kostet Stardust og en candy. Gjør den litt sterkere. Men bare litt. Mine svekkinger blir ikke 1000+ av det
Jeg mistenker litt ekte penger og mye fritid kombinert med god tilgang til pokemon og stops.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Power up kostet Stardust og en candy. Gjør den litt sterkere. Men bare litt. Mine svekkinger blir ikke 1000+ av det
Der du skal fange den velger du oppe i høyre hjørne ar av eller påKan noen forklare meg hvordan jeg får på kamerafunksjonen på pokemon go?
Tilgangen på stop er vesentlig.Jeg mistenker litt ekte penger og mye fritid kombinert med god tilgang til pokemon og stops.
Vil ikke anbefale kamerafunksjonen. Jeg snakket med en erfaren pokemon-jeger, og han fortalte om en sak der noen ble saksøkt for å ha filmet en dame under jakten. For kameraet filmer selv om du ikke ser det, og det blir lagret på servere. Så han anbefalte å fysisk dekke til kameraet når du er ute..Kan noen forklare meg hvordan jeg får på kamerafunksjonen på pokemon go?
Såpass ja. Absurd
Wow er det mulig??? :-o
Det der gjorde jeg også for 5 minutter sidenOppdatert på mitt forsøk på å utvikle eevee eg fikk det til :-D tusen takk for hjelpen :-D
Takk, den var her før i dag på denne tråden, men jeg fant ikke igjen denne nå som jeg trengte den.Lite tips jeg lærte. Om du har lyst til å evolve Evee men vi ha alle 3 typene så gi dem disse navna før du utvikler dem (mulig du må restarte appen så den har fått det med seg)
Jeg prøvde med Vaporeon og det funka
Jolteon – Sparky
Vaporeon – Rainer
Flareon – Pyro
Kan noen forklare meg det med disse gymmene.
Jeg var på en gym og vant, men den forble gul, jeg er rød.
Hva gjorde jeg galt?
Hehe kult at du også nettopp utviklet eevee nettopp ja det er flere man kan utvikle men tror ikke man trenge å endre navn på de som man må me eevee.Er det andre enn Eevee som kan bli flere ting?
Ok, da skjønner jeg.Du må vinne nok til at den går i 0 poeng, muligens altså flere kamper da etterom hvor mange som forsvarer den. Og så når den da står i 0 kan du ta den.
Jeg vet ikke helt nøyaktig, den var meget dårlig beskyttet den jeg tok i dag, og med mine sveklingre var den forstatt svakt beskyttet så jeg mistet den like fort.