Pokemon Go

Hehe kult at du også nettopp utviklet eevee nettopp :) ja det er flere man kan utvikle men tror ikke man trenge å endre navn på de som man må me eevee.
Er mange man kan utvikle båre en og to ganger, det vet jeg, men er det flere som kan utvikles i flere retninger slik som Eevee

Måtte jogge meg en super rask tur før mannen dro på jobb. Rakk nærmeste pokestop to ganger. 9 pokeballer og 4 figurer. 6 min:)

Måtte jogge meg en super rask tur før mannen dro på jobb. Rakk nærmeste pokestop to ganger. 9 pokeballer og 4 figurer. 6 min:)

Ok, da skjønner jeg.
Sloss og vinne.
Hele mine Pokemon, og sloss igjen.
Fortsette til den går i 0

Ca sånn ja.

Eller finne en med bare en liten sånn svekling på 20 cp som beskutter hele greia, kunse den og ta den. Og ikke helt skjønne at jeg måtte vekke greiene fra koma for å kunne hele dem, så ta den eneste jeg fikk liv i der og da og høre et par smågutter bak meg kommentere at det er en sparrow som holder den og vips skifter den farge igjen før jeg har fått liv i de andre. Men altså, min var i det minste ti ganger sterkere enn den jeg hadde tatt den fra da :P

Power up kostet Stardust og en candy. Gjør den litt sterkere. Men bare litt. Mine svekkinger blir ikke 1000+ av det
Og ja. Har gjort det noen ganger, men ikke satt meg skikkelig inn i det .

Heldiggris. Det er ET stop som ikke er i bil-avtand fra meg, så min kjappe joggetur på 6 min hadde trolig ført meg bort til det, ta det en gang og halvveis tilbake. Eller reelt sett egentlgi knapt nok bort tid, jeg GÅR på et kvarter da.... så jeg måtte løpt bra fort.

Heldiggris. Det er ET stop som ikke er i bil-avtand fra meg, så min kjappe joggetur på 6 min hadde trolig ført meg bort til det, ta det en gang og halvveis tilbake. Eller reelt sett egentlgi knapt nok bort tid, jeg GÅR på et kvarter da.... så jeg måtte løpt bra fort.
Veldig heldig her. Har 4 stopp rundt der vi bor. To 200 meter, ett 300 meter og siste 320 meter :)

Jeg bruker 10 min på å gå ned (en bakke) til fire stk, så må jeg gå opp igjen også da. Bakken er ganske bratt
Mens jeg bruker alrså et kvarter til det eneste som er i gangavstand. (om jeg ikke skal regne 1-1,5 time å gå som gangavstand da)

Er det andre enn Eevee som kan bli flere ting?

Nei, det er kun eevee som kan bli til tre ulike på den måten, for da må du jo utvikle tre eevee-er for å få alle de tre den kan utvikle seg til, i forhold til de andre som utvikler seg til 1-2 andre pokemoner i rekkefølge. :) (svarte litt sånn fordi jeg så bessie også var litt usikker?).

Lite tips jeg lærte. Om du har lyst til å evolve Evee men vi ha alle 3 typene så gi dem disse navna før du utvikler dem (mulig du må restarte appen så den har fått det med seg)
Jeg prøvde med Vaporeon og det funka :D

Jolteon – Sparky
Vaporeon – Rainer
Flareon – Pyro

Jeg har forstått det slik at det også funker å bare kalle en eevee for jolteon, så blir den det når den utvikler seg?

Jeg bruker 10 min på å gå ned (en bakke) til fire stk, så må jeg gå opp igjen også da. Bakken er ganske bratt
De ligger som en sirkel rundt oss.

Nei, det er kun eevee som kan bli til tre ulike på den måten, for da må du jo utvikle tre eevee-er for å få alle de tre den kan utvikle seg til, i forhold til de andre som utvikler seg til 1-2 andre pokemoner i rekkefølge. :) (svarte litt sånn fordi jeg så bessie også var litt usikker?).
Yes det stemmer, Eg var litt usikker ;-)

Back
Topp