bessie
Elsker forumet
Er i Bærum hele denne uken og tenkte meg en tur til Oslo. Frognerparken var egentlig måle, det må jo bare være luksus iforhold til Stavanger men hvor ligger det i forhold til Frognerparken?Oslo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er i Bærum hele denne uken og tenkte meg en tur til Oslo. Frognerparken var egentlig måle, det må jo bare være luksus iforhold til Stavanger men hvor ligger det i forhold til Frognerparken?Oslo
Har også brukt det et par ganger....Jeg har brukt Stardust en gang. Fordi storebror hadde sååååå lyst. Jeg sa det ikke var verdt det, men han ville. Vi gjorde det. Definitivt ikke verd det, men da fikk han se det
HeheOi, jeg har vist bestilt en bok som jeg må hente på sentret.
Ååå.. så dum jeg har vært, burde valgt det andre sentret å kjøre til, fler Pokemon og Pokestop der
Vært en del av del av dem her ogDe er det myye av i byen her
Er morsomt med de gymmene ;-)Jeg satte min sterkeste på det lokale gymet i morges, står der enda.
På tur til posten fant jeg et svakt bevoktet gym, tok det
Det ble tatt, like fort da og byttet farge frem og tilbake så lenge jeg var der. Litt gøy
Heldiggris!!Etter å ha vært i ødemarken og helt uten pokémon, sto jaggu Pikachu ved døren vår og ventet på meg
Kult :-DEtter å ha vært i ødemarken og helt uten pokémon, sto jaggu Pikachu ved døren vår og ventet på meg
Fanget en drowse på do på jobben i dag før jeg skulle hjem
Ja det er nok ny farge da ja. Men hurra for blå ;-)Jeg har fått pokemon som sto i gym tilbake så da er vel den blå igjen. Får sjekke i morgen. Må skaffe noen sterkere....
Han var lett å ta denne gangen. Kun en ballHeldiggris!!
Eldstemann ville være med. Mulig mannen også. Så da vurderes alternativ strategi.... Eller så får jeg ta ego-shopping på fredag. Onsdag har jeg bursdag og torsdag skal jeg ha gjester... Hmm...
Hva er det?Jeg har brukt Stardust en gang. Fordi storebror hadde sååååå lyst. Jeg sa det ikke var verdt det, men han ville. Vi gjorde det. Definitivt ikke verd det, men da fikk han se det
Power up kostet Stardust og en candy. Gjør den litt sterkere. Men bare litt. Mine svekkinger blir ikke 1000+ av detHva er det?