Pokemon Go

Ser de også har fjernet "skrittene" på pokemon i nærheten :p og muligheten til å velge hvilken man vil lete etter. Dukker vel opp igjen når se slår på den funksjonen. :)
De skrittene har jo ikke funket siden den ble lansert her i landet uansett, alle hadde tre. De slår det sikkert på igjen når det funker. Håper jeg.

De skrittene har jo ikke funket siden den ble lansert her i landet uansett, alle hadde tre

Vet jo det, var derfor jeg konstaterte at de kommer vel tilbake igjen når den funksjonen faktisk blir tilgjengelig. ;)

Ser de også har fjernet "skrittene" på pokemon i nærheten :p og muligheten til å velge hvilken man vil lete etter. Dukker vel opp igjen når se slår på den funksjonen. :)
Ja leste en plass at dem jobber med saken. Var vist flere ting dem vil endre på men dem ville ikke si noe om når disse endringene blir gjort :-(

Vet jo det, var derfor jeg konstaterte at de kommer vel tilbake igjen når den funksjonen faktisk blir tilgjengelig. ;)
Leste igjen og korrigerte teksten min før jeg så dette.

Ja. Vi er enige
Håper det kommer tilbake.

Ja leste en plass at dem jobber med saken. Var vist flere ting dem vil endre på men dem ville ikke si noe om når disse endringene blir gjort :-(
Avhenger vel av hvor fort de får det til. De jobber jo også med å gjøre det tilgjengelig i alle land og ha servere som klarer trykket, så oppgraderinger kommer etterhvert

Jeg savner at svigermor hadde en i hagen, da var det spennende å logge på og se om der var en. Her er det ingen jeg når hjemmefra. Flere i veien, men jeg må ut. Det var kjekt å kunne fange en hjemme også.

Jeg savner at svigermor hadde en i hagen, da var det spennende å logge på og se om der var en. Her er det ingen jeg når hjemmefra. Flere i veien, men jeg må ut. Det var kjekt å kunne fange en hjemme også.

Jeg er på besøk hos mormor, og fra huset hennes kan jeg regelmessig plukke opp et par i nabolaget. Uvant :p

Jeg er på besøk hos mormor, og fra huset hennes kan jeg regelmessig plukke opp et par i nabolaget. Uvant :p
Jeg åpner den jevnlig. Og kommer på at det ikke er vits :-/

Gleder meg til jobb i morgen.
Har litt få baller jeg har Pokestop rett utenfor vinduet så kan bare høste litt baller innimellom i løpet av dagen :P

Gleder meg til jobb i morgen.
Har litt få baller jeg har Pokestop rett utenfor vinduet så kan bare høste litt baller innimellom i løpet av dagen :p

Jeg tenkte tanken i dag, at kanskje der er på jobb. Bare at... vel... jeg skal jo ikke på jobb. Jeg har permisjon til november eller noe sånn jeg. Og trolig ulønnet deretter noen mnd siden jeg ikke har barnehageplass til henne.

Du skal da jobbe! :p
Hehe.

Jeg hadde definitivt høstet stop dagen lang om jeg rakk et fra stolen min på jobb.

Måtte jeg reise meg ble det ikke sånn, men raskt høste etter sendt en epost, raskt hente mens bilagsbunken lastes inn, raskt hente når jeg går til lunsj. Ja :-)
Men det er bare en drøm. Jeg jobber ikke, og vet ikke om det er stop der

Jeg bor for langt unna. Ellers hadde det vært gøy. Det er jo mye der forstår jeg!

Back
Topp