Pokemon Go

Spiller samboeren/kjæresten deres Pokemon go? Prøver å få sambo til å spille det han og, men han syns det er så teit når man går med mobilen i hånda for å fange pokemon og gå til pokestoppene :p Vi var ute å gikk en liten tur i stad for å lufte oss litt så skulle jeg bare bort i skateparken her for å ta et pokestop å da hører jeg bare fra han "Herregud så teit".. :p
Niks ;-)

Og jeg skulle ikke jeg heller egentlig :-P

Spiller samboeren/kjæresten deres Pokemon go? Prøver å få sambo til å spille det han og, men han syns det er så teit når man går med mobilen i hånda for å fange pokemon og gå til pokestoppene :p Vi var ute å gikk en liten tur i stad for å lufte oss litt så skulle jeg bare bort i skateparken her for å ta et pokestop å da hører jeg bare fra han "Herregud så teit".. :p

Nei. Når han får vite det får jeg vel "Gud, så barnslig og teit du er"-blikket. Han om det. Jeg er ikke en av disse ekstreme pokemonspillende idiotene, så da burde det ikke være noe problem.

20 XP for å gå opp i level.
Nå syns jeg det skal dukke opp et dyr på soverommet vårt :P

20 XP for å gå opp i level.
Nå syns jeg det skal dukke opp et dyr på soverommet vårt :P
Haha, ikke fått noen der enda jeg heller, men på rommet til frøkna :-P

Jeg var ganske muggen her i sted da jeg satt i sofaen og så at squirtle var i nærheten, men jeg ikke kunne gå ut og lete :-P
Prøvde meg på en incense, men funket ikke det heller.. Denne dukket opp da, så ikke helt bortkasta ;-)
1469919716851.jpg

Ser ikke ut til å være noen her. Jeg må nok ut å gå

Det var så greit hos svigermor, der var en i huset
Jeg tok flere ganger om dagen til tider. I alle fall daglig

Noen som har hatt problemer med den nye oppgraderinga? Ser på noen grupper på fb at noen har måttet starte på nytt! :(

Oppdatert, ikke fått problemer

Vel hjemme fant jeg vel tre pokemon i veien vår, bare ingen jeg når hjemmefra.

Den lokale butikken er pokestop, ikke på min vanlige trilletur, men det kan endres. På andre siden av veien ligger bedehuset som er gym
Nede ved sjøen et pokestop til, men det kan jeg ikke nå. Da må jeg inn på låst område. Sier seg selv at det ikke er aktuelt.
Høste stoppet på butikken for andre gang nå, og så går jeg videre mer retning av min faste runde hvor jeg ikke regner med å finne stop, men håper å finne pokemon

Gidder ikke lese gjennom 86 sider i denne tråden, men ja. Det er lastet ned og er opp nå og da. Gøy for nevøen på 10 at tante spiller

Oppdatert og funker som den skal :-)

Lurte på en ting. Når dere har utviklet en pokemon på max, sånn at man ikke kan utvikle den mer tar dere og bruker opp candy på power up da? For å få høyere cp osv?

Oppdatert og funker som den skal :-)

Lurte på en ting. Når dere har utviklet en pokemon på max, sånn at man ikke kan utvikle den mer tar dere og bruker opp candy på power up da? For å få høyere cp osv?
Ikke enda. Har lest at det ikke er verd å bruke Stardust før level 20 ca fordi de pokemon man får før den tid er for svakelige uansett.

Jeg venter vel ikke så lenge, men til jeg får noen som er såpass sterke at det virker å være vits.

Min sterkeste er 250. Den svakeste på den lokale gym er 800. Å styrke min til 4-500 er bortkastet

Har ikke oppdatert enda... Vet ikke om jeg tør :-P

Jeg har forresten brukt en del stardust jeg, men men. Den sterkeste vi har er vel over 600

Ikke enda. Har lest at det ikke er verd å bruke Stardust før level 20 ca fordi de pokemon man får før den tid er for svakelige uansett.

Jeg venter vel ikke så lenge, men til jeg får noen som er såpass sterke at det virker å være vits.

Min sterkeste er 250. Den svakeste på den lokale gym er 800. Å styrke min til 4-500 er bortkastet
Eg er på lvl 15 nå og min sterkeste har cp på 815. Opplever ennå å få pokemon med lav cp som helt ned til 10 :-o eg får vel bare smøre meg med tålmodighet

Jeg er bare level 9, og den høyeste jeg har fanget er 212, fanget i dag

Kom meg ikke innpå igår kveld, og da jeg gjorde det idag hadde appen endret litt utseende. :) wohoo, fikk tatt tre pokemon og pokestop to ganger på ferjekaia :D

Back
Topp