Boblefrua
Forumet er livet
Takk! Ja, det var høye summer. Var jo så fornøyd i stadHer står det en tabell over hver enkelts pokemon max cp
http://m.ign.com/wikis/pokemon-go/Pokemon_Max_CP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Ja, det var høye summer. Var jo så fornøyd i stadHer står det en tabell over hver enkelts pokemon max cp
http://m.ign.com/wikis/pokemon-go/Pokemon_Max_CP
Vi kunne jo tatt oss en tur sammen? Om du ikke er så langt vekke ifra ski trekkeKirkerudbakken?![]()
Eg er litt forvirret er du samme person som kakemonster88?Hjemme igjen nå da. Leverte ungene hos svigerfar for noen dagers ferie ;-)
Vet ikke hvor skitrekket er :-(
Nei jeg er ikke kakemonster ;-)Eg er litt forvirret er du samme person som kakemonster88?
Så dumt, hadde vært kjekt å gå på jakt sammen uansett du er eller ikke er kakemonster88 :-D
Samme team jo ;-)En times tur i parken er med Lucky egg, incense og mange pokemon klare til å evolve gjorde at jeg gikk fra level 13 til 16 i løpet av turen![]()
Fikk noen nye pokemon også
Vis vedlegget 189849Vis vedlegget 189850
Hehe min søster som nærmest tvang megSamme team jo ;-)
Her var det storebror som fikk velge, så jeg ante hva som kom når det var de tre fargene å velge mellomHehe min søster som nærmest tvang megmen hadde allerede valgt blå klær så passet godt
![]()
Også tvang jeg søster nr 3 til å være i samme team![]()
Haha flink gutt daHer var det storebror som fikk velge, så jeg ante hva som kom når det var de tre fargene å velge mellom![]()
Ikke sant! Eller en weedle i egget!Haha ikke si det en gang.... Den eneste pokemon eg har vært fornøyd med som klekket var picachu på 200 cp som klekket av 2 km eggmen gir meg ikke
det må jo ligge noe bra inni disse eggen av og til men etter å ha klekket 15 stk begynner tålmodighet å renne ut
![]()
Ja fikk en sånn i 2km egg. SkuffaDet er skikkelig nedtur. Det som gjør det enda mere øv, er at det siste 2km egget, jeg fikk rett før Rattata'en, var en f***ing Weedle...- så har ingen tiltro til de egg mere...
![]()
Yes eg kjenne igjen følsen for å si det sånnIkke sant! Eller en weedle i egget!![]()
Han er ikke feil å.fåYes eg kjenne igjen følsen for å si det sånn![]()
![]()
Idag fikk eg faktisk denne, den hadde eg ikke fra før, så hjelper å klage litt høyt om det![]()
Jippi... Får også mye rattata, weedle, pidgey, caterpie, spearow og zubat på 2 km eggene mine. Men dukker opp en likandes innimellomIhh... Jeg har stadig bare fått 2 og 5 km egg. I går var jeg sååååå heldig å få en 25CP Rattata i et av eggene. *sarkasme-overflow*...![]()
Jepp!Ut å gå for å klekke flere da![]()
Vi kunne jo tatt oss en tur sammen? Om du ikke er så langt vekke ifra ski trekke
Har fått den en gang, men min har bare CP 15På 272 cp :-o :-D hvilken pokemon er ikke lett å finne nå? Eg har glemt ut hva som var gode og sjelden pokemon.
Det var en av de første eg fanget men aldri sett den igjen :-( her min![]()