Men den forsvant altså mens jeg enda sto stille (bare ta stoppet. Hva skal jeg gjøre. Hvor skal jeg gå, hmm. Skal jeg finne den?? Ååh...nei!)hahaha, gå og se om den forsvinner Da gikk du feil vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men den forsvant altså mens jeg enda sto stille (bare ta stoppet. Hva skal jeg gjøre. Hvor skal jeg gå, hmm. Skal jeg finne den?? Ååh...nei!)hahaha, gå og se om den forsvinner Da gikk du feil vei
Fant masse selv igår men hadde selvsagt ikke noe å ta dem med nå jeg var der "alle" var. Skikkelig ergerlig.Det er mye pokemon ute i dag.
Ute en liten tur med søpla = 5 stykker
En liten tur i butikken = 7 stykker og da går jeg ikke engang til de stopene som er aktivisert for å tiltrekke seg.
Setter seg ned i stuen for å slappe av, sjekker, og finner 2
Totalt 14 stykker på maks 30 minutters "leting"
Level 13 her også
Den sirkelen som er rundt avataren er det området som blir dekket vist man treffe på en pokemon?
Pokestop og gym når du ikke om de er utenfor den sirkelen, men jeg får opp pokemon utenfor ja. Men ikke langt utenfor
Samma erfaring her, Eg må være innfor sirkelen på pokestop og gym. Har aldri tenkt Over om eg har funnet pokemon innen for eller utenfor sirkelen.Pokestop og gym når du ikke om de er utenfor den sirkelen, men jeg får opp pokemon utenfor ja. Men ikke langt utenfor
Vet du hvor mye nærmere du må være? Eller hvor mye rundt avataren som blir dekket for å vise en pokemon? Har lyst å begynne å lete mer spesifikk etter de eg ikke har og da er det greit vite hvor mye rundt meg som blir sjekket, vist du forstår.
Tegnet inn ca max den sirkelen går
De røde flekkene er steder jeg vet det regelmessig er pokemon. De kommer ikke opp når jeg er hjemme. Jeg må nærmere.
Ja jeg er fra stavangerNoen fra Stavanger her??? Har lyst å finne meg en pokemon jakt venn i området
Nei. Jeg vet ikke helt hvor mye nærmere. Dessverre.Vet du hvor mye nærmere du må være? Eller hvor mye rundt avataren som blir dekket for å vise en pokemon? Har lyst å begynne å lete mer spesifikk etter de eg ikke har og da er det greit vite hvor mye rundt meg som blir sjekket, vist du forstår.
Hvordan er du i pokemon go? Eg har blitt litt hekta og har ingen rundt meg som spiller, eller har et par stk men de spiller igrunnen ikke har så lyst å fange dem alle og har hørt at geoparken i Stavanger er så bra men vil ikke vimse der aleneJa jeg er fra stavanger
Nei okei men takk likevel daNei. Jeg vet ikke helt hvor mye nærmere. Dessverre.
Ohh, nice!!Fanget denne i dag *happy*
Vis vedlegget 190488
Den var på Lerstad ved Meny Hørt rykte om at den ofte er på Brages ved moa ogsåOhh, nice!!