Pokemon Go

Rundt hålandavannet? Kanskje dit jeg skulle gått med de små:-). Får se været an i morgen først.
Ja :-) kom over et innlegg på fb som skrev at Hålandsvannet var bedre en geoparken. Eg og tenkte å se an være først men er jo meldt bedre en i dag :-)

Vedlegg

• 1470772149369.jpg
    1470772149369.jpg
    43,2 KB · Visninger: 38
Jeg er level 14 så vidt det er. Og må komme meg på TUR i morgen så jeg får klekket egg i det minste, det kan den vel gjøre i lomma så slipper jeg alt alt blir vått.

Men jeg skulle gjerne fanget noen godbiter....

Ja :-) kom over et innlegg på fb som skrev at Hålandsvannet var bedre en geoparken. Eg og tenkte å se an være først men er jo meldt bedre en i dag :-)
Får prøve å se om jeg klarer å lokke med meg de små ut på tur i morgen da om været tillater det selvsagt:-)

Storebror og jeg skal ha en pokemon-dag i morgen :-P
Mann drar på jobben og lillesøster i bhg, så kan vi holde på hele dagen om vi vil :-P
Får benytte sjansen før skolestart ;-)

Meldt litt regn på formiddagen, så får se når vi får gått.

Storebror vil gjerne fange en electrabuzz, så vi får gå dit den spawner :-P

Har noe å evolve også, og regner med vi kommer oss en del opp i level. Bikker iallfall 14 hvis ikke 15 også. Vi får se.

Fikk omsider klekket det:-). 2 nye egg ligger klar :-). Håper været er noenlunde greit for tur i morgen og at de 2 små lar meg komme meg ut på tur uten de store problemene:-)
Skulle ønske bekkenet mitt var så greit at jeg klarte å ut å gå så mye . Men det kommer seg vel. Straks 5 uker siden fødsel..

Storebror og jeg skal ha en pokemon-dag i morgen :-P
Mann drar på jobben og lillesøster i bhg, så kan vi holde på hele dagen om vi vil :-P
Får benytte sjansen før skolestart ;-)

Meldt litt regn på formiddagen, så får se når vi får gått.

Storebror vil gjerne fange en electrabuzz, så vi får gå dit den spawner :-P

Har noe å evolve også, og regner med vi kommer oss en del opp i level. Bikker iallfall 14 hvis ikke 15 også. Vi får se.
Husk å bruke Lucky egg når dere skal evolve ;)

Husk å bruke Lucky egg når dere skal evolve ;)
Ja vi har ett egg jeg tenkte å bruke ;-)

Burde sikkert hatt mer å evolve enn vi har, men men. Får gå litt på jakt før vi evolver, mangler noen få pokemon på noen til for å kunne evolve flere. Hvis det var mulig å skjønne hva jeg mente :-P

Bare håper det ikke kommer til å regne hele dagen... Får regne fra seg nå ;-)

Ja vi har ett egg jeg tenkte å bruke ;-)

Burde sikkert hatt mer å evolve enn vi har, men men. Får gå litt på jakt før vi evolver, mangler noen få pokemon på noen til for å kunne evolve flere. Hvis det var mulig å skjønne hva jeg mente :-P

Bare håper det ikke kommer til å regne hele dagen... Får regne fra seg nå ;-)
Skjønner det jeg ;)
Får satse på at dere finner de som dere mangler så dere får evolvet så mange om mulig, og gjerne være et sted med mange pokemon :D

Og må da være ferdig med alt det dårlige været nå!

Skjønner det jeg ;)
Får satse på at dere finner de som dere mangler så dere får evolvet så mange om mulig, og gjerne være et sted med mange pokemon :D

Og må da være ferdig med alt det dårlige været nå!
Storebror er opptatt av å få electrabuzz, så vi må nok begynne der :-P
Den finnes visst ett sted i byen, så får dra dit ;-)

Og så er det visst flott å gå et annet sted også, der man kan finne litt forskjellig, og en del pokestop og gymmer på veien.

Storebror er opptatt av å få electrabuzz, så vi må nok begynne der :-P
Den finnes visst ett sted i byen, så får dra dit ;-)

Og så er det visst flott å gå et annet sted også, der man kan finne litt forskjellig, og en del pokestop og gymmer på veien.
Hørtes ut som en fin dag!

Parkert sånn at jeg når to pokestop gjør det meg ikke så mye om mannen må vente litt på nav....

Satser på at ikke snuppa våkner, da må vi ut. Og ute er det vått

Skulle ønske bekkenet mitt var så greit at jeg klarte å ut å gå så mye . Men det kommer seg vel. Straks 5 uker siden fødsel..
Sliter du også ennå med bekkenet? Samme her men klarer noen turer til pokestops rundt her da. Og er akkurat på grensen til hva begge guttene har tålmodighet til om jeg i det hele tatt kommer meg ut med lillebror. Kom meg ut på tur i 1 time idag da men da sutret storebror de siste 15 min og lillebror hylte de siste 10. Og brukte 1 time på å komme oss ut pga lillebror bare hylte når jeg la han i vognen for å gjøre oss andre klar:-/. Så er vel helst han det står på om jeg kommer meg ut, ikke bekkenet mitt

Sliter du også ennå med bekkenet? Samme her men klarer noen turer til pokestops rundt her da. Og er akkurat på grensen til hva begge guttene har tålmodighet til om jeg i det hele tatt kommer meg ut med lillebror. Kom meg ut på tur i 1 time idag da men da sutret storebror de siste 15 min og lillebror hylte de siste 10. Og brukte 1 time på å komme oss ut pga lillebror bare hylte når jeg la han i vognen for å gjøre oss andre klar:-/. Så er vel helst han det står på om jeg kommer meg ut, ikke bekkenet mitt
Så kjedelig at han skal være så vanskelig:/ sånn var storesøster her men hun roet seg i sjal, også hadde jeg jo kun henne..
Ja, bekkenet er ikke gøy.. det går en del i smertestillende om jeg skal gjøre noe ja.. sånn som når vi var på tusenfryd. Det var jo for storesøster og jeg vil så gjerne prøve å holde ting normal for henne. Men noen ganger på jeg kapitulerte. Ikke går jeg lov å løfte tyngre enn 5 kg i enda en uke pga operasjonen etter fødsel..

Så kjedelig at han skal være så vanskelig:/ sånn var storesøster her men hun roet seg i sjal, også hadde jeg jo kun henne..
Ja, bekkenet er ikke gøy.. det går en del i smertestillende om jeg skal gjøre noe ja.. sånn som når vi var på tusenfryd. Det var jo for storesøster og jeg vil så gjerne prøve å holde ting normal for henne. Men noen ganger på jeg kapitulerte. Ikke går jeg lov å løfte tyngre enn 5 kg i enda en uke pga operasjonen etter fødsel..
Krysser fingrene for at det bedrer seg.
Håper bekkenet ditt kommer seg:-). Kan ikke gå slik i lengden.

Måtte du operer etter fødsel? :-o

Ja da har storebror og jeg vært på pokemonjakt i 5 timer i dag.
Gått fra lvl 13 og til 15, fikk fanget tentacool (eller hva den blekkspruten het), fikk en squirtle og en balbasur til, og fikk evolvet noen av de vi hadde videre. Fikk klekket 5 km-egget jeg la klart også.

Ifølge polar-klokka mi har vi gått ca 7 km i dag :-P Egentlig 9, men 2 av de km var nok når vi kjørte bilen hjem, glemte å skru av registreringen på klokka :-P Men hadde ikke kjørt så langt. Maks 2 km.

Dessverre har det ikke så mye spennende pokemon i dag, var mye rattata og pidgey...

Men nå når vi kom hjem har det rast på med folk som har skrevet i gruppa på face at de finner både pikachu, schytcher og lapras på akkurat de stedene vi har gått masse på i dag :-P
Sååå typisk :-P

Back
Topp