bessie
Elsker forumet
JaRundt hålandavannet? Kanskje dit jeg skulle gått med de små. Får se været an i morgen først.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaRundt hålandavannet? Kanskje dit jeg skulle gått med de små. Får se været an i morgen først.
Ja eg har holdt på litt aktiv siden det kom ut og er bare lvl 17Kun holdt på i tre uker eller noe sånnmå nok til byen i morgen og for der er det visst en del jeg ikke har
![]()
Får prøve å se om jeg klarer å lokke med meg de små ut på tur i morgen da om været tillater det selvsagtJakom over et innlegg på fb som skrev at Hålandsvannet var bedre en geoparken. Eg og tenkte å se an være først men er jo meldt bedre en i dag
![]()
Skulle ønske bekkenet mitt var så greit at jeg klarte å ut å gå så mye . Men det kommer seg vel. Straks 5 uker siden fødsel..Fikk omsider klekket det. 2 nye egg ligger klar
. Håper været er noenlunde greit for tur i morgen og at de 2 små lar meg komme meg ut på tur uten de store problemene
![]()
Husk å bruke Lucky egg når dere skal evolveStorebror og jeg skal ha en pokemon-dag i morgen![]()
Mann drar på jobben og lillesøster i bhg, så kan vi holde på hele dagen om vi vil![]()
Får benytte sjansen før skolestart ;-)
Meldt litt regn på formiddagen, så får se når vi får gått.
Storebror vil gjerne fange en electrabuzz, så vi får gå dit den spawner![]()
Har noe å evolve også, og regner med vi kommer oss en del opp i level. Bikker iallfall 14 hvis ikke 15 også. Vi får se.
Ja vi har ett egg jeg tenkte å bruke ;-)Husk å bruke Lucky egg når dere skal evolve![]()
Skjønner det jegJa vi har ett egg jeg tenkte å bruke ;-)
Burde sikkert hatt mer å evolve enn vi har, men men. Får gå litt på jakt før vi evolver, mangler noen få pokemon på noen til for å kunne evolve flere. Hvis det var mulig å skjønne hva jeg mente![]()
Bare håper det ikke kommer til å regne hele dagen... Får regne fra seg nå ;-)
Storebror er opptatt av å få electrabuzz, så vi må nok begynne derSkjønner det jeg
Får satse på at dere finner de som dere mangler så dere får evolvet så mange om mulig, og gjerne være et sted med mange pokemon![]()
Og må da være ferdig med alt det dårlige været nå!
Hørtes ut som en fin dag!Storebror er opptatt av å få electrabuzz, så vi må nok begynne der![]()
Den finnes visst ett sted i byen, så får dra dit ;-)
Og så er det visst flott å gå et annet sted også, der man kan finne litt forskjellig, og en del pokestop og gymmer på veien.
Ja jeg tror det blir bra. Godt å ikke måtte forte seg ut en time ;-)Hørtes ut som en fin dag!
Sliter du også ennå med bekkenet? Samme her men klarer noen turer til pokestops rundt her da. Og er akkurat på grensen til hva begge guttene har tålmodighet til om jeg i det hele tatt kommer meg ut med lillebror. Kom meg ut på tur i 1 time idag da men da sutret storebror de siste 15 min og lillebror hylte de siste 10. Og brukte 1 time på å komme oss ut pga lillebror bare hylte når jeg la han i vognen for å gjøre oss andre klar:-/. Så er vel helst han det står på om jeg kommer meg ut, ikke bekkenet mittSkulle ønske bekkenet mitt var så greit at jeg klarte å ut å gå så mye . Men det kommer seg vel. Straks 5 uker siden fødsel..
Så kjedelig at han skal være så vanskelig:/ sånn var storesøster her men hun roet seg i sjal, også hadde jeg jo kun henne..Sliter du også ennå med bekkenet? Samme her men klarer noen turer til pokestops rundt her da. Og er akkurat på grensen til hva begge guttene har tålmodighet til om jeg i det hele tatt kommer meg ut med lillebror. Kom meg ut på tur i 1 time idag da men da sutret storebror de siste 15 min og lillebror hylte de siste 10. Og brukte 1 time på å komme oss ut pga lillebror bare hylte når jeg la han i vognen for å gjøre oss andre klar:-/. Så er vel helst han det står på om jeg kommer meg ut, ikke bekkenet mitt
Krysser fingrene for at det bedrer seg.Så kjedelig at han skal være så vanskelig:/ sånn var storesøster her men hun roet seg i sjal, også hadde jeg jo kun henne..
Ja, bekkenet er ikke gøy.. det går en del i smertestillende om jeg skal gjøre noe ja.. sånn som når vi var på tusenfryd. Det var jo for storesøster og jeg vil så gjerne prøve å holde ting normal for henne. Men noen ganger på jeg kapitulerte. Ikke går jeg lov å løfte tyngre enn 5 kg i enda en uke pga operasjonen etter fødsel..
Måtte du operer etter fødsel? :-oSå kjedelig at han skal være så vanskelig:/ sånn var storesøster her men hun roet seg i sjal, også hadde jeg jo kun henne..
Ja, bekkenet er ikke gøy.. det går en del i smertestillende om jeg skal gjøre noe ja.. sånn som når vi var på tusenfryd. Det var jo for storesøster og jeg vil så gjerne prøve å holde ting normal for henne. Men noen ganger på jeg kapitulerte. Ikke går jeg lov å løfte tyngre enn 5 kg i enda en uke pga operasjonen etter fødsel..
Stilig